Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
අදහස් බූන්දි
ඒ ඇගේ අහසයි!
බූන්දි, 16:47:53
ශ්‍රී ලාංකේය සන්දර්භයේදී ස්ත්‍රීය හා ඇගේ විමුක්තිය යන කතිකාවත තුළ අඩු අවධානයක් දෙන මාතෘකාවක් වේ නම් ඒ ස්ත්‍රී ලිංගිකත්වය (Female sexuality) යැයි කිව හැකිය. ස්වභාවයෙන්ම වික්ටෝරියානු සුචරිතවාදය විසින් පෝෂණය කළ ඊනියා සදාචාරයකින් හෙබි ශ්‍රී ලංකාව වැනි රටක පොදුවේ "ලිංගිකත්වය" යන්නම taboo ප්‍රස්තුතයක් වන විට ස්ත්‍රී ලිංගිකත්වය යන්න ඉනුත් ඔබ්බට සීමාකරණය වීම අරුමයක් නොවේ.

පුරුෂමූලික සන්දර්භය තුළ ස්ත්‍රියගෙ ලිංගිකත්වය යනු නිරතුරු පාලනයට, මැඩීමට නතු වූ දෙයක් බව අප දනිමු. මූලිකවම මෙය සිදු වූයේ අතීතයේ තිබූ මාතෘ මූලික සමාජය, පීතෘ මූලික සමාජයක් වෙත රූපාන්තරණය වීමේදී නැඟුනු පීතෘත්වය පිළිබඳ අයිතිය යන කාරණාවේදී බව කිව හැකිය. (දේපළ පැවරීම යන කාරණය හේතුවෙන්) පිය උරුමයෙහි පාරිශුද්ධ බව රැක ගැනීමට දරුවන්ගේ සුජාත බව වැදගත් වූ අතර, ඒ උදෙසා ස්ත්‍රීයගේ ලිංගිකත්වය සමාජය විසින් පාලනයට නතු කෙරිණි.(මෙහි විලෝමයක් ලෙස අදටත් බොහෝ මාතෘ මූලික සමාජ කාණ්ඩ තුළ ලිංගිකත්වය පිළිබඳ ඇති වඩා නිදහස් ආස්ථානය සලකන්න). ලොව පුරා විසිරී සිටි ඉපැරණි ග්‍රීක, රෝම, ඉන්දියානු, චීන යන ශිෂ්ඨාචාර දෙස බැලීමේදී ඒ සියල්ලෙහි තිබූ පොදු කරුණක් ලෙස ස්ත්‍රිය ලිංගික වශයෙන් බෙලහීනකොට, සදාචාරත්මක, ආගමික, දේශපාලනික සීමාවන් යොදා ඇයගෙ ලිංගික අයිතීන් මඩින ලද අයුරු පැහැදිලි ලෙස දිස්වෙයි. මේ සියළුම සමාජ තුළ ලිංගිකත්වය අර්ථ නිරූපණය වූයේ පුරුෂයා සහ ඔහුගේ තෘප්තිය වටා කේන්ද්‍රගත වූවක් ලෙසටය.

ස්ත්‍රී පුරුෂ සමාජභාවය සමඟ පැන නඟින මෙම ලිංගිකත්වය පිළිබඳ අසමමිතිකත්වය පිළිබඳ හෝමර්ගේ (ආසන්න ලෙස ක්‍රි.පූ. 8 වන සිය වසේ රචිතයැයි සැලකෙන) "Odyssey" කෘතියෙහි සිත් ගන්නා සුළු විවේචනයක් හමුවේ. එහිදී කැලිප්සෝ (Calipso) නම් දෙවඟන හර්මීස් (Hermes) දෙවියා වෙත චෝදනා මුඛයෙන් පවසන්නේ දෙවිවරු ස්ත්‍රීන්ගේ ලිංගික නිදහස කප්පාදු කලත් ඔවුන් (පුරුෂ දෙවිවරුන්) රිසිසේ එය භුක්ති විඳින බවකි.

ඉන් පසු පවා ඇතිවන ආගමික බලපෑම් හේතුවෙන් සමාජය විසින් ස්ත්‍රිය සලකනු ලැබූවේ අලිංගික (asexual) ජීවියෙකු ලෙසටය. ලිංගික හැඟීම් යනු ඇයට කැප නොවන දෙයක් වන අතර ඇය පැවතිය යුත්තේ දරුවන් ප්‍රජනනය කිරීම සඳහා සහ පුරුෂයාගේ තෘප්තිය සපයන්නිය වශයෙන් පමණකි යන අදහස සමාජයෙහි මුල් බැස ගති. (කොටින්ම ඉතා විවෘත ලෙස ස්ත්‍රියගේ ලිංගිකත්වය පවා සාකච්ඡාවට බඳුන් කල කාම සූත්‍රය ලියවුණු, කජුරාහෝ කැටයම් නිර්මාණය වුනු ඉන්දියාවෙහි පවා ආගමික මතවාද ඔස්සේ කාන්තාවට අත් වූයේද එවැනිම ඉරණමකි.) අද වන තුරුත් තම ලිංගික තෘප්තිය පිළිබඳ සිතන, කතාකරන ස්ත්‍රිය පිළිබඳ නරක- අසුභවාදී ආකල්පයකුත්, ඒ පිළිබඳ කිසිඳු හෝ දැනුවත් බාවයක් හෝ සංවේදී බාවයක් නොමැති ව සිටින ස්ත්‍රිය පිළිබඳ යහපත්- සුභවාදී (පරමාදර්ශී ස්ත්‍රියක ලෙස- a paragon of virtue) ආකල්පයකුත් සමාජ ගත කිරීමට ඉහත කී ආගමික සංකල්ප බොහෝ සේ ඉවහල් විය.

ස්ත්‍රී ලිංගිකත්වය පිළිබඳ සිතියම වෙනස් කිරීමෙහි ප්‍රබල පියවරක් ගැනෙනුයේත්, ඒ පිළිබඳ පුළුල් ලෙස සමාජීය අවධානයක් යොමු වූයේත් හැටේ දශකයේ බටහිර ලෝකයේ නැඟි දෙවැනි රැල්ලෙහි ස්ත්‍රීවාදයත් (Second Wave Feminism) සමඟිනි. ඊට පෙර Simone de Beauvoir විසින් රචිත "The Second Sex", Betty Friedan විසින් රචිත "The Feminine Mystique" වැනි කෘති වලින් ප්‍රකාශිත විප්ලවකාරී අදහස් වලින් කුළුගැන්වුනු 60 දශකයේ ඇති වූ දෙවන ස්ත්‍රීවාදී රැල්ලෙහි වැඩි අවධානයක් යොමු වූ අංගයක් වූයේ ස්ත්‍රී ලිංගිකත්වයයි. Sigmund Freud ආදීන්ගේ නව මනෝ විශ්ලේෂණයන්ද ඒ සඳහා උත්ප්‍රේරකයන් සැපයීය.

එලෙස පැන නැඟුනු සමාජ ව්‍යාපාරය පුළුල් ලෙස පැතිරීමට 60, 70 දශකයේ ඇති වූ හිපි රැල්ල සහ උපත් පාලන පෙති නිෂ්පාදනය ද රුකුලක් විය. එසේ ආරම්භ වූ ස්ත්‍රී ලිංගිකත්වය පිළිබඳ කතිකාවත අද වන තුරු ලොව පුරා විවිධ මති මතාන්තර, නව අදහස් සහ සංවාද විසංවාද ඔස්සේ විකාශය වෙමින් පැතිර යයි. එදා සිට අද දක්වා තම කෘති, නිර්මාණයන්, අදහස් හා දැනුම දායක කරමින් එම සංවාදයෙහි රැඳී සිටින ක්‍රියාකාරින් බොහෝමයකි.

වර්ථමාන ලාංකික සමාජය වෙතට යොමු වුවහොත් අපට අවබෝධ වනුයේ වත්මන් ලාංකේය සමාජය තුළ ලිංගිකත්වය පිළිබඳ ඇත්තේ ‍යටත් විජිත සමයෙහි මෙහි මුල් බැසගත් වික්ටෝරියානු සුචරිතවාදී අදහස් මිස ඊට පෙර මෙහි පැවති අව්‍යාජ සහ වඩා නිදහස් ආකල්ප නොවන බවයි. අද වන විට ලාංකික සමාජය තුළ ස්ත්‍රීයගේ ලිංගිකත්වය යනු නිවැරදි අවබෝධයකින් තොර වූවක් පමණක් නොව ඉතා වැරදි සහගත අදහස් වලින් පිරී ගිය ප්‍රස්තුතයක් බවට පත්ව ඇත.



විශේෂයෙන්ම සමාජ ජාලා ආදියෙහි ජන විඥාන හැසිරීම් නීරීක්ෂණයේදී නිර්දය ලෙස ගැහැණියගේ ලිංගිකත්වය පාගා දමමින් පුරුෂ ලිංගිකත්වය සහ ලිංගික ආශයන් උත්කර්ෂයට නන්වන අයුරු අප දකිමු. උදාහරණයක් ලෙස විවාහයට පෙර ලිංගික අත්දැකීම් ලැබීම, අසභ්‍ය චිත්‍රපට නැරඹීම පිරිමි ජීවිතයේ අත්‍යාවශ්‍ය කරුණක් ලෙස default එකක් බවට පත්වෙද්දී එවන් දේ ගැහැණියකට කිරීමට තබා සිතීමටවත් බැරි දේවල් බවට මෙම සමාජය විසින් තීරණය කර ඇත.

ලාංකික සමාජයට අනුව ස්ත්‍රියගෙ වටිනාකම රැඳෙනුයේ ඇයගේ චරිතයෙහිය. මෙහිදී සමාජයට ස්ත්‍රියගේ චරිතය යනු මානුෂික බව, කාරුණික බව, බුද්ධිමත් බව, සංවේදී බව, ස්වාධීන බව, අවංකබව යන ගුණාංග වලින් හෙබි එකක් නොව එය මුළුමනින්ම ඇයගේ කන්‍යාභාවය සහ සංවෘත ලිංගික ජීවිතය මත පදනම් වූවකි. තම කන්‍යාභාවය රැක ගැනීම ඇය සතු උදාරම සහ වැදගත්ම කාර්යයයි. කෙතරම් උගත්, බුද්ධිමත් වුවද, වෘත්තීය මට්ටමෙන් ඉහළට ගියද, යහපත් මානුෂික අදහස් වලින් හෙබි වුවද, ඇයගේ ලොකුම වටිනාකම ඒ කිසිවක් නොව මේ කියන "පිවිතුරු" බවයි. බහුතරයක් කලා කෘති, සංස්කෘතික මතවාද, ආගමික සංකල්ප වලින්ද නිරතුරුව සමාජගත කෙරෙණුයේ ස්ත්‍රිය පිළිබඳ මෙවන් පසුගාමී ආකල්පයකි. නමුත් පොදුවේ ගත් කළ, සමාජය තුළ පවතින සංකල්පයක් ලෙස, පුරුෂයාගේ ගෞරවය හෝ යහපත් බව අරභයා මෙවන් සදාචාරමය මිනුම් දඬු භාවිතා වීමක් අප දකින්නේ නැත. අප භාවිතාකරන භාෂාවෙන් පවා මෙම ප්‍රතිගාමීත්වය පිළිඹිබු වෙන අයුරු සලකා බලන්න. උදාහරණයක් ලෙස විවාහයට පෙර ගැහැණියක් ලිංගිකව හැසිරීම වර නැඟෙනුයේ "අනාථ"වීමක් ලෙසය. ඇය අනාථ වන්නේ ඇය කළ ක්‍රියාව නිසා නොව, ඒ පිළිබඳ සමාජයෙහි පවතින අසාධාරණ, අසමාන අදහස් (double standards) සහ ඒ සම්බන්ධව ඇතිවන පසුගාමී සමාජ ප්‍රතික්‍රියාව නිසයි. මෙවන් පටු සංකල්ප මත ඇගේ ඉරණම තීරණය කරන සමාජයක් තුළ ගැහැණියකට තම ලිංගිකත්වය නිදහසේ ප්‍රකාශ කිරීම ඉතා දුෂ්කර කටයුත්තක් බව අමුතුවෙන් කිව යුතු නොවේ.

මෙවන් වපසරියකදී ඒ අරභයා නිවැරදි දැනුම පිළිබඳ කතිකාවත ඇරඹිය යුත්තේ කාන්තාවගේම පාර්ශ්වයෙනි. මන්ද තම සිරුර, තම ලිංගික ආශයන් සහ අවශ්‍යතාවයන් පිළිබඳ වැඩිම දැනීමක් ඇත්තේ ඇයට බැවිනි. එමෙන්ම අධ්‍යාපන ක්ෂේත්‍රයට ද මෙහිදී විශාල වගකීමක් ඇති බව බැහැර කළ නොහැක. ස්ත්‍රී ලිංගිකත්වයට පෙර ලිංගිකත්වය පිළිබඳ නිවැරදි, ව්ද්‍යානූකූල දැනුවත් බවක් කුඩා කල සිට දරුවන්ට ලබාදීම ඉතාම කාලෝචිත ක්‍රියාවකි. එමඟින් මේ පිලිබඳ හරවත්, විවෘත සංවාදයක් සමාජය තුළ ඇති කිරීමට හැකියාවක් ලැබෙනු ඇත.

මේ සම්බන්ධව වර්තමාන ස්ත්‍රියට ඇති අභියෝග බොහෝමයකි. ඇයගේ නිදහස් ප්‍රකාශනය විසින් පවතින සංස්කෘතියට හානියක් වේයැයි සමාජය දරන අති අසාධාරණ ආකල්පය ඉන් එකකි. නමුත් මෙය පුරුෂෝත්තමවාදී සමාජය විසින් ඇයගේ නිදහස සීමාකිරීමට ඇති කරගත් පටු අගතිගාමී අදහසක් බව අප තෙරුම් ගත යුතුව ඇත. රටක සංස්කෘතිය හෝ වේවා වෙනයම්ම ප්‍රපංචයක් හෝ වේවා එය ඒ දේශය තුළ සිටින ස්ත්‍රී පුරුෂ සියළු පුරවැසියන්ගේ වගකීමක් විනා එක් කාණ්ඩයක පමණක් වගකීමක් නොවේ. එබැවින් එය ස්ත්‍රී භූමිකාවට සීමා වුනු වගකීමක් ලෙස හුවා දැක්වීම හුදු කපටිකමකි.

ඇයට ඇති අනෙක් ප්‍රභලම අභියෝගයනම් ඇය කොටු කර බැඳ ඇති මෙම සාම්ප්‍රදායික සීමාවන්ගෙන් එළියට එද්දීම, සිල්ලා හා චැරිබ්ඩිස් යන මුහුදු රකුසන් දෙදෙනාට හසු වූ නැවක් මෙන්, පාරිභෝගිකවාදී ධනවාදය තුළ "නිදහස" යන වේශයෙන් එන ලිංගිකකරණය තුළ භාණ්ඩයක් බවට ඇය පත්වීමයි (sexual objectification). බටහිර ස්ත්‍රියට එම තත්ත්වය අත්වුනු අයුරු අපි දකිමු. මෙම සමාජ ක්‍රමය තුළ එයින් ගැළවීම ඉතා දුෂ්කර බව සැබැවි. එබැවින් ඇය තම විචක්ෂණ බුද්ධිය මෙහෙයවා ඒ පිළිබඳ මනා වැටහීමෙන් සිටිය යුතුය. ඇය තම සිරුරෙහි අයිතියත්, එය හැසිරවීමේ, තෘප්තිමත් කිරීමේ අයිතියත් සමාජයට භාර නොදී එය තමා විසින් භාර ගත යුතුව ඇත. මේ සඳහා වඩාත් වැදගත් වන්නේ ඒ පිළිබඳ ඇය තුළ නිවැරදි අවබෝධයක් ඇතිකිරීම (consciousness raising) සහ ඇතිකරගැනීමයි.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Sex, Women, Sri Lankan Women, Sexual Harassment, Simone de Beauvoirm, Feminism, Women's rights, Human Rights, Equality of the Sex, Gender Inequality
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
මහේෂි බී. වීරකෝන්ගෙන් තවත් වියමන්
අදහස්
කාලෝ අයංතේ
වෙසෙස්
එකල්හී ස්ත්‍රී නිදහස කෙබඳු වී ද යත්- ඇතන්ස් සහ ස්පාර්ටා
රංග
යුරිපිඩීස් චිත්‍රණය කළ ස්ත්‍රීත්වය
කවි
මල් පෙති තරම් සියුමැලි තුරුපත්ය
තවත් අදහස් බූන්දි
To Sir, With Love!
විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!
මරණ දඬුවම සහ සුළුතරයේ හෘද සාක්ෂිය!
කුණු වී දුඟඳ හමන මජර ජනමාධ්‍ය සංස්කෘතියට එරෙහිව කුමක් කරමුද?
දෙසියවෙනි උපන්දිනයට කාල් මාක්ස්ට උපහාර තෑග්ගක්!
BoondiLets
හැනා අරෙන්ඩ්ට් කියයි.
ඒකාධිපති රාජ්‍යයකට අතිශයින්ම සුදුසු, ඇති තතු හා ප්‍රබන්ධ අතරත්- සත්‍යය හා අසත්‍යය අතරත්, වෙනසක් නැතැයි අදහන සාමාන්‍ය ජනතාවය.
What's New | අලුතෙන්ම
කවි| ආනන්ද

31-Secs

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) මාලා කරුවෙකු සේ මල් සොයා යන
සසර සැරි ගමනක ඉම
අතහැරීම ම නිවන කියන උතුමෙකු
අත නෑර අල්ල ගති ආනන්ද

මල,පැහැය,සුවඳ, ඈ... [More]
Cine| අසන්ධිමිත්තා- වෘත්තයෙන් ආපස්සට

3-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) සාහිත්‍යය හෝ සිනමාපට තවදුරටත් සාම්ප්‍රදායික ආකෘතියම නොපතයි. රසවිඳින්නන්ව සාමාන්‍ය කතාවකින් නළවාදැමීමට නොහැකිය. තවදුරටත් ඔවුහුද හුරුපුරුදු නිර්මාණ ස්වභාවයම නොපතති. නිර්මාණකරුවකු... [More]
Cine| රාමු තුළ යළි රාමු වුණු "දැකල පුරුදු කෙනෙක්"

6-Mins

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) මේ යුගය ඡායාරූප හා කැමරා යුගයක් වන අතර වෘත්තීය හෝ අර්ධවෘත්තීය කැමරා භාවිත කරන ආධුනිකයා පවා අධි සුන්දරත්වයෙන් යුතු ඡායාරූප... [More]
අදහස්| To Sir, With Love!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) To Sir With Love යනු මීට වසර 28 කට පමණ ඉහතදී කළු සුදු ටෙලිවිෂන් තිරයකින් මා බැලු චිත්‍රපටයකි. එය එතෙක්... [More]
වෙසෙස්| මැදියම් රැයේ වාහනවලට අතවනන සුදු හැඳි ගැහැනිය

5-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) අද මෙන් මහජනයා හෝ රථවාහන බහුල නොවූ මීට දශක හය හතකට පෙර ඇතැම් දිනවල මැදියම් රැය ආසන්නයේ දී කොළඹ බොරැල්ලේ... [More]
ඔත්තු| හෙල්මලී ගුණතිලකගෙන් 'සහස් පියවර'

5-Secs

හෙල්මලී ගුණතිලක විසින් රචිත පළමු කෙටිකතා එකතුව වන 'සහස් පියවර' කෘතිය මුද්‍රණද්වාරයෙන් එළි දක්වා තිබේ.... [More]
පොත්| ඉණෙන් හැලෙන කලිසමක් රදවා ගන්න තතනමින්...

2-Mins

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) පුද්ගල නාමයක්, වාසගමක් දුටු කල්හි ඔහුගේ ජාතිය/ ආගම/ කුලය/ ලිංගය/ ග්‍රාමීය, නාගරිකබව සිතියම් ගත කිරීම සාමාන්‍ය පුරුද්දක්. නමුත් "ඩොමිනික් චන්ද්‍රසාලි"... [More]
කෙටියෙන්| මොන එල්ලුං ගස් ද?

10-Secs

(සුරත්) කුඩුකාරයෝ ටික විජහට එල්ලාලා
බේරා ගනිමු රට ඒකයි හදිස්සිය
මෙත්පල් මැතිඳු මුර ගානා හැටි දැකලා
ගිරවා මගේ දුන්නා එල ටෝක් එකක්

"එල්ලිය යුතු එවුන් දා ගෙන රෙදි අස්සේ... [More]
පොත්| උමතු වාට්ටුවට අප්පචිචී ඇවිත්!

6-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) 'උඹට එහෙම යන්න බැහැ උඹ ඉන්න ඕනෙ මම ළඟ. මගේ හෙවණැල්ලෙන් මිදෙන්න උඹට බැහැ.'
(-41 පිට)

'මම ගල් ගැහී අප්පච්චී දෙස බලාගෙන... [More]
රත්තරං ටික| මෙන්න බත් කූරෙක්!

28-Secs

මත්සුවා බැෂෝ යනු කෘතහස්ත ජපන් කවියෙකි. බැෂෝගෙ කවිකාර කම දැක දිනක් ඔහුගේ ශිෂ්‍යයෙකු ද කවියක්... [More]
කවි| ජානූ! පේ‍්‍රමයෙන් විතැන් විය හැකි දැයි මට කියන්න

24-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) එකින් එක මතක අහුලමි
මංජුසාවකි හදවත මතක අහුරමි
සීත හිමයේ මිදුණු හිමකැටිති යට
ඔබට කවි ලියා සඟවමි
ජානූ!
පසුපස සෙවණැල්ල සේ ඇදෙමි... [More]
පොත්| සෞන්දර්යය වෙනුවට කටු අතු- අපේ යුගයේ උරුමය!

13-Mins

(චූලානන්ද සමරනායක) කිවිඳියකගෙ කාව්‍ය ග‍්‍රන්ථයක් එළිදක්වන මොහොතක ඇගේ කවියට ප‍්‍රවේශ වෙන්න වඩාම සුදුසු මාවත මොකක්ද? මේක ටිකක් විසඳගන්න අමාරු ප‍්‍රශ්ණයක්. මොකද අද... [More]
ඔත්තු| 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්'- දෙසැ. 01

11-Secs

මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්ගේ 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්' කාව්‍ය... [More]
වෙසෙස්| වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව

1-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ලංකාවේ ඉහළ "අලෙවි වටිනාකමක්" ඇති, ‘අනුහස් ඇති’ ගුප්ත වස්තුවකි වාලම්පුරිය. මෙම ‘වටිනාකම’ තීරණය වන්නේ එහි ඇති ද්‍රව්‍යමය වටිනාකම හෝ වෙනත්... [More]
පොත්| "මතක වන්නිය" හෙවත් උතුරේ ශේෂ පත්‍රය

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) කලා කෘතියකින් භාවමය කම්පනයක් ඇතිකළ හැකි නම් එයට කිසියම් සමාජ බලපෑමක් සිදුකළ හැකිය. එසේ කම්පනයත්, පශ්චාත්තාපයත් ජනිත කළ, දමිළ බසින්... [More]
අදහස්| විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) පසුගිය සියවසේ මිනිස් ශිෂ්ඨාචාරය මුහුණපෑ ප්‍රධාන මාරක අභියෝග තුන වුයේ වසංගත, සාගත හා සංග්‍රාමයන්ය. ඒ සියවස තුල එසේ ඉන් මියැදුන... [More]
කරන්ට්ස්| "අඟ"

19-Secs

(උපුල් සේනාධීරිගේ) අංඟ පුලාවකට නැති මිනිස්සු
තම හිස අත ගෑහ
අඟක්... ඔව් අඟක්
රයිනෝසිරසක හැඩගත් අඟක්
මොළයක් නැති සිරසක්
තෙතක් නැති හදවතක්... [More]
වෙසෙස්| ඇනා කැරනිනා සහ ඇනා ස්ටෙපානොව්නා

7-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ලියෝ තෝල්ස්තෝයි විරචිත ඇනා කැරනිනා නවකතාවේ ප්‍රධාන කථා නායිකාව වන ඇනා අර්කෙඩියෙව්නා කැරනිනා නමැති චරිතය ගොඩනැංවීම සඳහා තෝල්ස්තොයිට කාන්තාවන් කිහිප... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook