Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
වෙසෙස් බූන්දි
මර්සි අක්කා- සමු ගත් සිනහවට අධිපති දෙවඟන
බූන්දි, 06:50:20
අන්දරේගෙන් පටන් ගත් විට එඩී ජයමාන්නත් පසු කරගෙන වර්තමානයේ ටෙනී-බන්දු දක්වා ම සියළු කවටයන් "පිරිමින්"ය. කොටින්ම "කවටයා" යන්නට ස්ත්‍රී ලිංගික පදයක් පවා සිංහල භාෂාවේ නැත. හරියටම බැලුවොත් කවටකම් සහ හාස්‍යය ඉපදවීමේ පේටන්ට් බලපත්‍රය පිරිමින්ටම ලියා දුන්නාක් මෙනි. එහෙත්, එක් දිනක් එක්තරා ආයතන ප්‍රධානියෙකුගේ සම්මුඛ පරීක්ෂණයකට "ලේඩීස්"කෙනෙක් රැකියා අපේක්ෂාවෙන් පැමිණෙයි. ඇගේ නම "ප්ලාස්ටිකා ගලපිටමඩ"ය. ඇගේ ඒ අපූරු වාසගම ඇගේ "රිලේෂන්ස්"ලා පාවිච්චි නොකරන බව ඈ කියයි. හේතුව නම් "ගල පිට මඩ නිසා ලෙස්සයි යන බය" ය. දැන් මේ කියන්නේ කවුරුන්දැයි ඔබ දන්නේ ය. ඒ ආයතන ප්‍රධානියා සැමුවෙල් රුද්‍රිගුය. ඉන්ටර්වීව් ආ අනික් දෙන්නා නම් බර්ටි සහ ඇනස්ලිය. ප්ලාස්ටිකා ගලපිටමඩ ලෙසින් ඉන්ටර්වීව් පැමිණ, එතෙක් පිරිමින් විසින් අරක් ගත් "කවටකමේ" ආයතනයේ රක්ෂාව දිනා ගත් ඈ ආදරණීය මර්සි එදිරිසිංහය. මර්සි අක්කාය.

විහිළු කරන්නට උඩ පනිමින් කණු වල හැපෙමින් කුණුහරුප කියමින් දහ දුක් විඳින නූතන "නො-කවටයන්", සිනමා තිරයේ පුංචි තිරයේ දකින දකින වාරයක් පාසා, ගිරා එෆ් එම් වලින් උන්ගේ ගොංපාට් ඇහෙන ඇහෙන වාරයක් පාසා, ඇනෙස්ලි සැමුවෙල් බර්ටි සමගින් මර්සි අක්කා එදා ගුවන් විදුලියේත් පසුව රූපවාහිනියේත් පෑ "කවට පෙළහර" අප මතකයට නැගෙයි. ඔවුන්ගේ විහිළු තහළු වලට "හා දැන් හිනාවෙන්ඩ"යැයි සිහි ගැන්වීමට රෙකෝර්ඩ් කරන ලද හිනා හඬවල් මුසු කිරීමට අවශ්‍ය නොවීය. ඒවා ට හිනා වූයේ දැන් වාගේ මැදිරි තුළ ඉන්නා ඩී.ජේ. ගිරවුන් නොව රේඩියෝව වටා රොද බැඳ ගත් සැබෑ ශ්‍රාවකයන්ය. දැන් ඉන්නා ටාසන් බාප්පලාගේ විහිළු වලට කිචි කැවීමෙන් තබා කිහිල්ල රේක්කයකින් පහුරු ගෑමෙන්වත් හිනා නොයන්නේ මන්දැයි දන්නේ උඩ ඉන්නා දෙවියන් ම පමණය.

සැමුවෙල් ඇනෙස්ලි බර්ටි විකට රජ තුන් කට්ටුව වී නම්, මර්සි එදිරිසිංහ විකට රැජිණියයි. හස-රාජිණියයි.

සිනහවට අධිපති දෙවඟන සමුගත් පුවත දැනටමත් ඔබ දනී. දැඩි ලෙස ගිලන්ව සිටි ඇගේ කලා දිවියට පණස් වසක් සම්පූර්ණ වීමට නියමිතව තිබුණේ මේ වසරේ ය. හාස්‍ය රංගන ශිල්පිණියක්, වේදිකා චරිතාංග නිළියක්, නාට්‍ය නිෂ්පාදකවරියක් සහ ගායිකාවක් ලෙස සදානුස්මරණීය මතක සටහන් රැසක් ඈ අපට දුන්නාය. ජීවන උරුමය ලෙස දහ දුක් විඳීම ඉරණම ලෙස භාර ගත් බොහෝ පීඩිත මිනිසුන්, දෛනික දුෂ්කර ක්‍රියා අවසන, එළඹෙන රාත්‍රී යාමයේ ඔබත් ඔබේ සගයනුත් ගුවනේ ඉදිකළ "විනෝද සමයෙන්" විඩා නිවා ගන්නට ඇත. ඒ හෝරාව ඇතැම් කෙනෙකුට ජීවිතයේ "රස බර සුළු මොහොත" වන්නට ඇත.

ඔබ අපට සිනහව දුන්නා ය.

ඉදින් ආදරණීය මර්සි අක්කේ, එළඹ ඇත්තේ සදාකාලික අන්ධකාරය සොයා යන මොහොතය. සිනහවෙන් මරණය පැරදවිය නොහැකි බව සැබෑය. එහෙත් සුවහසක් රසික හදවත් මත්තෙහි ඔබ යළි යළිත් උත්ථාන වන බව නම් නිසැකය.

ඔබට සුභ රැයක්...!
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Mercy Edirisinghe, Sri Lankan Actress, Tharawo Igilethi, Win oda Samaya, Samuel Rodrigo, Anessly Dias, Berty Gunathilaka
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
සුරත්ගෙන් තවත් වියමන්
කෙටියෙන්
මොන එල්ලුං ගස් ද?
කෙටියෙන්
මක් කොලල්ලද අලේ මන්දා...
කෙටියෙන්
රට රවටන්ඩ බොරු පඩ ෂෝ දමාණෝ
කෙටියෙන්
මැර පිය පුතුන් එළියේ තව එමට ඇතී
කෙටියෙන්
ලේවල පළිය..!
තවත් වෙසෙස් බූන්දි
මැදියම් රැයේ වාහනවලට අතවනන සුදු හැඳි ගැහැනිය
වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව
ආගිය අතක් නැති වූ 'මහසෝනා'
අපි තමයි නියම විප්ලවකාරයෝ..!
දත්තවාදී යුගයේ විප්ලවවාදින් හඳුනාගනිමු!
BoondiLets
ඊ.ඩබ්. අදිකාරම් ලියයි- "පරමාර්ථය සහ මාර්ගය"
දම්වැලක එක පුරුකක් ඊළඟ පුරුකට සම්බන්ධව පවත්නාක් මෙන්ම පරමාර්ථයක් දෙසට යන ගමනක සෑම පියවරක්ම ඊළඟ පියවරට සම්බන්ධව පවතියි. පරමාර්ථය යනු මාර්ගය නැමති දම්වැලේ අවසාන පුරුකය.... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
කවි| ආනන්ද

31-Secs

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) මාලා කරුවෙකු සේ මල් සොයා යන
සසර සැරි ගමනක ඉම
අතහැරීම ම නිවන කියන උතුමෙකු
අත නෑර අල්ල ගති ආනන්ද

මල,පැහැය,සුවඳ, ඈ... [More]
Cine| අසන්ධිමිත්තා- වෘත්තයෙන් ආපස්සට

3-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) සාහිත්‍යය හෝ සිනමාපට තවදුරටත් සාම්ප්‍රදායික ආකෘතියම නොපතයි. රසවිඳින්නන්ව සාමාන්‍ය කතාවකින් නළවාදැමීමට නොහැකිය. තවදුරටත් ඔවුහුද හුරුපුරුදු නිර්මාණ ස්වභාවයම නොපතති. නිර්මාණකරුවකු... [More]
Cine| රාමු තුළ යළි රාමු වුණු "දැකල පුරුදු කෙනෙක්"

6-Mins

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) මේ යුගය ඡායාරූප හා කැමරා යුගයක් වන අතර වෘත්තීය හෝ අර්ධවෘත්තීය කැමරා භාවිත කරන ආධුනිකයා පවා අධි සුන්දරත්වයෙන් යුතු ඡායාරූප... [More]
අදහස්| To Sir, With Love!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) To Sir With Love යනු මීට වසර 28 කට පමණ ඉහතදී කළු සුදු ටෙලිවිෂන් තිරයකින් මා බැලු චිත්‍රපටයකි. එය එතෙක්... [More]
වෙසෙස්| මැදියම් රැයේ වාහනවලට අතවනන සුදු හැඳි ගැහැනිය

5-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) අද මෙන් මහජනයා හෝ රථවාහන බහුල නොවූ මීට දශක හය හතකට පෙර ඇතැම් දිනවල මැදියම් රැය ආසන්නයේ දී කොළඹ බොරැල්ලේ... [More]
ඔත්තු| හෙල්මලී ගුණතිලකගෙන් 'සහස් පියවර'

5-Secs

හෙල්මලී ගුණතිලක විසින් රචිත පළමු කෙටිකතා එකතුව වන 'සහස් පියවර' කෘතිය මුද්‍රණද්වාරයෙන් එළි දක්වා තිබේ.... [More]
පොත්| ඉණෙන් හැලෙන කලිසමක් රදවා ගන්න තතනමින්...

2-Mins

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) පුද්ගල නාමයක්, වාසගමක් දුටු කල්හි ඔහුගේ ජාතිය/ ආගම/ කුලය/ ලිංගය/ ග්‍රාමීය, නාගරිකබව සිතියම් ගත කිරීම සාමාන්‍ය පුරුද්දක්. නමුත් "ඩොමිනික් චන්ද්‍රසාලි"... [More]
කෙටියෙන්| මොන එල්ලුං ගස් ද?

10-Secs

(සුරත්) කුඩුකාරයෝ ටික විජහට එල්ලාලා
බේරා ගනිමු රට ඒකයි හදිස්සිය
මෙත්පල් මැතිඳු මුර ගානා හැටි දැකලා
ගිරවා මගේ දුන්නා එල ටෝක් එකක්

"එල්ලිය යුතු එවුන් දා ගෙන රෙදි අස්සේ... [More]
පොත්| උමතු වාට්ටුවට අප්පචිචී ඇවිත්!

6-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) 'උඹට එහෙම යන්න බැහැ උඹ ඉන්න ඕනෙ මම ළඟ. මගේ හෙවණැල්ලෙන් මිදෙන්න උඹට බැහැ.'
(-41 පිට)

'මම ගල් ගැහී අප්පච්චී දෙස බලාගෙන... [More]
රත්තරං ටික| මෙන්න බත් කූරෙක්!

28-Secs

මත්සුවා බැෂෝ යනු කෘතහස්ත ජපන් කවියෙකි. බැෂෝගෙ කවිකාර කම දැක දිනක් ඔහුගේ ශිෂ්‍යයෙකු ද කවියක්... [More]
කවි| ජානූ! පේ‍්‍රමයෙන් විතැන් විය හැකි දැයි මට කියන්න

24-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) එකින් එක මතක අහුලමි
මංජුසාවකි හදවත මතක අහුරමි
සීත හිමයේ මිදුණු හිමකැටිති යට
ඔබට කවි ලියා සඟවමි
ජානූ!
පසුපස සෙවණැල්ල සේ ඇදෙමි... [More]
පොත්| සෞන්දර්යය වෙනුවට කටු අතු- අපේ යුගයේ උරුමය!

13-Mins

(චූලානන්ද සමරනායක) කිවිඳියකගෙ කාව්‍ය ග‍්‍රන්ථයක් එළිදක්වන මොහොතක ඇගේ කවියට ප‍්‍රවේශ වෙන්න වඩාම සුදුසු මාවත මොකක්ද? මේක ටිකක් විසඳගන්න අමාරු ප‍්‍රශ්ණයක්. මොකද අද... [More]
ඔත්තු| 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්'- දෙසැ. 01

11-Secs

මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්ගේ 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්' කාව්‍ය... [More]
වෙසෙස්| වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව

1-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ලංකාවේ ඉහළ "අලෙවි වටිනාකමක්" ඇති, ‘අනුහස් ඇති’ ගුප්ත වස්තුවකි වාලම්පුරිය. මෙම ‘වටිනාකම’ තීරණය වන්නේ එහි ඇති ද්‍රව්‍යමය වටිනාකම හෝ වෙනත්... [More]
පොත්| "මතක වන්නිය" හෙවත් උතුරේ ශේෂ පත්‍රය

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) කලා කෘතියකින් භාවමය කම්පනයක් ඇතිකළ හැකි නම් එයට කිසියම් සමාජ බලපෑමක් සිදුකළ හැකිය. එසේ කම්පනයත්, පශ්චාත්තාපයත් ජනිත කළ, දමිළ බසින්... [More]
අදහස්| විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) පසුගිය සියවසේ මිනිස් ශිෂ්ඨාචාරය මුහුණපෑ ප්‍රධාන මාරක අභියෝග තුන වුයේ වසංගත, සාගත හා සංග්‍රාමයන්ය. ඒ සියවස තුල එසේ ඉන් මියැදුන... [More]
කරන්ට්ස්| "අඟ"

19-Secs

(උපුල් සේනාධීරිගේ) අංඟ පුලාවකට නැති මිනිස්සු
තම හිස අත ගෑහ
අඟක්... ඔව් අඟක්
රයිනෝසිරසක හැඩගත් අඟක්
මොළයක් නැති සිරසක්
තෙතක් නැති හදවතක්... [More]
වෙසෙස්| ඇනා කැරනිනා සහ ඇනා ස්ටෙපානොව්නා

7-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ලියෝ තෝල්ස්තෝයි විරචිත ඇනා කැරනිනා නවකතාවේ ප්‍රධාන කථා නායිකාව වන ඇනා අර්කෙඩියෙව්නා කැරනිනා නමැති චරිතය ගොඩනැංවීම සඳහා තෝල්ස්තොයිට කාන්තාවන් කිහිප... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook