Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
Viva Che
VIVA CHE! [1 කොටස] මිනිසෙක් මිය යා යුත්තේ කුමක් වෙනුවෙන් ද?
Andrew Sinclair විසින් සංස්කරණය කරන ලද, VIVA CHE! [The Strange Death and Life of Che Guevara] කෘතියෙහි පරිවර්තනය.
පරිවර්තනය-
Koombiya | කූඹියා
බූන්දි, 23:38:49
හැඳින්වීම

''චේ ග්වාරා'' යන්න බිහි වූයේ ඒ නමේ අයිතිකරුවාගේ උපතින් නොවේ. චේ යනු චේ තුළින් ම එනම් ඔහුගේ ජීවිතය තුළින්ම පැන නැගුනු කිසිවක් විය. චේ වෙනත් කිසිදු විප්ලවවාදියෙකුට යා නොහැකි දුරක් ගමන් කළේය. ඔහු කියූ දේ එපරිද්දෙන් කළ මිනිසෙකු විය. බෙදුණු දකුණු ඇමරිකානු මහාද්වීපයේ අවාසනාවන්ත ඉරණම වෙනස් කිරීමටත්, එහි එක්සත්භාවයත් වෙනුවෙන් එතරම් පරමාදර්ශී කාර්ය භාරයක් ඉටු කළ වෙනත් කිසිවෙකු නොවීය. ඔහු ඒ බව ස්වකීය ජීවන භාවිතාවයෙන් පමණක් නොව, මරණයෙන් ද සනාථ කළේය. චේ, හැර දැමිය නොහැකි මතකයක් බවට පත් වූ වචනයෙන් විස්තර කළ නොහැකි අප්‍රමාණ මිනිසෙකු විය. වරෙක ජීන් පෝල් සාත්‍රේ ''චේ යනු මේ කාලයේ විසූ ඉතාම පරිපූර්ණ මිනිසා'' ලෙස හැඳින්වූයේ එහෙයිනි.

චේ බොහෝ හැකියාවන් එක් කොට තැනුනු පුදුම යන්ත්‍රයකි. වෛද්‍යවරයෙක් ලෙස, අර්ථ ශ්‍රාස්ත්‍රඥයෙකු ලෙස, රාජ්‍ය තාන්ත්‍රිකයෙකු ලෙස, තානාපතිවරයෙකු ලෙස, උපාය සැලසුම්කරුවෙකු ලෙස, ලේඛකයෙකු ලෙස සහ ඉතාම ප්‍රකට ව ඇති පරිදි සටන් කරුවෙකු ලෙස චේ ඇදැහිය නොහැකි තරමට වෘත්තීමය විය.

ඔහු, ඔහු නියැළුණු ඕනෑම කටයුත්තක පරම අවසානය දැකීමේ පිපාසයකින් පෙළුණේය. චේගේ ඉතාම ප්‍රකට කියමනක එන පරිදි, ''ජනතාව වෙනුවෙන් වැඩ කිරීම, මිනිසෙකුට ලැබිය හැකි උතුම්ම සතුට ය.'' යන්න ඔහු සම්බන්ධයෙන් ඉතාම නිවැරදි විය. කිසිවෙකු කරනා කාර්යයකට තව කෙනෙකු හිලවු කළ නොහැකි බව ඔහු ඇදහූ අතර එය තමන්ටම යොදා ගත්තේය. තමා විශ්වාස කළ සත්‍යයන් වෙනුවෙන් තමා ම පෙනී සිටියා පමණක් නොව ඒ වෙනුවෙන් සිය ජීවිතය පුද කළේය.

මේ පොත පෙන්වා දෙන්නේ චේ අප හැර ගිය පසුවත්, අප ඔහු ජීවමාන ව තැබිය යුතු බවයි. ඔහුගේ ජීවනාදර්ශයන් විසින් වඩා යහපත් ලෝකයක් බිහි කර ගැනීමේ සිහිනය පන්නරය ලබනු ඇත. මහපොළොව මත ධනවත් ජාතීන්ගේ ද දිළිඳු ජාතීන් පාලනය කරන කෲර පාලකයන්ගේ ද පරම සතුරා ලෙස චේ මරණයෙන් මතු ද ‘ජීවත්’ වනු ඇත.


1. MASA

අරගලය අවසන- සටන්කරු මියගිය සඳ
මිනිසෙකු පැමිණ ඔහු වෙත
හඬ ගා කීය මෙලෙසින:
''නොමැරෙනු මැනව- නොමැරෙනු මැනව
එතරම්ම ආදරෙයි මං නුඹට''
අහෝ එද, නොසෙල්විණි මළ සිරුර

ඉනික්බිති,
පැමිණ මිනිසුන් දෙදෙනෙක්
කීය නැවතත් මෙලෙසින:
''නැගී නිබයව එන්න ආපසු
හැර නොයනු මැන අපව''
අහෝ එද, නොසෙල්විණි මළ සිරුර

ඉනික්බිති,
පැමිණයහ මිනිසුන් විස්සක්
සියයක්, දහසක්
ලක්ෂයක්, පන් ලක්ෂයක්
විමසූහ එක හඬින්:
''පරදවනු බැරි වෙයිද මරණය
විසල් ආදරයකට මෙතරම්?''
අහෝ එද, නොසෙල්විණි මළ සිරුර

මිලියන ගණනක් මහ සෙනග
දසතින් පැමිණ හඬමින්
රැඳෙමින ඔහු සිරුර අස
මුර ගෑහ එක හඬින්
''හැර නොයනු සොයුර අප''
අහෝ එද, නොසෙල්විණි මළ සිරුර

අවසන,
මහ පොළොව මත වසන
සියළු මිනිස් වග පැමිණ
වටකළහ නිදන ඔහු සිරුර.

දුංඛිත මළ සිරුර සෙලවිණ!
දුටුයෙන් ඒ මිනිස් කැළ.
නැගිට සෙමෙන්- සිපගති පළමු මිනිසා
ඉන්පසු,
ඇවිද යන්නට විය!



-CĖSAR VALLEJO (1895-1939) (Peru)
(පීරු කවි සීසර් වෙලජෝ විසින් ලියන ලද්දක අනුවාදයකි.)


2. අර්නෙස්ටෝ ''චේ'' ග්වාරාගේ ජීවිතය ගැන සටහන්


අර්නෙස්ටෝ චේ ග්වාරා ද ලා සර්නා, 1928 ජූනි 14 වන දා ආජන්ටිනාවේ රොසාරියෝහී දී උපත ලැබුවේය. අර්නෙස්ටෝගේ පියා අර්නෙස්ටෝ ග්වාරා ලින්ච්, අයර්ලන්ත පරපුරකින් පැවත ආ සිවිල් ඉංජිනේරුවෙකු වූ අතර මව සීලියා ද ලා සර්නා, ස්පාඤ්ඤ සම්භවයක් සහිත කාන්තාවක වූවාය. ඔවුන්ගේ පවුල වාමාංශික නැඹුරුතාවයක් සහිත මධ්‍යම පාන්තික පවුලක් විය. ග්වාරාවරු නිදහස් සිතුම් පැතුම් ඇත්තෝ වූහ. ඔවුහු ජෝසේ මාටි ගරුත්වයෙන් සැලකූ අතර ස්පාඤ්ඤ සිවිල් යුද්ධයේදී රිපබ්ලික්වරුන්ගේ පාර්ශ්වයට අයත් වූවෝ වූහ.







පවුලේ දරුවන් පස් දෙනාගෙන් වැඩිමලා වූයේ චේ ය. සීලියා, රොබර්ටෝ, ඇනා මාරියා සහ ජෝන් මාර්ටින් (වයස් පිළිවෙළින්), චේ ගේ සොයුරු සොයුරියන් වූහ.



ජෝස් ඇගුලාර් [JOES AGUILAR] මෙසේ කියයි :

1957 දී මගේ පවුලේ අය ස්පාඤ්ඤයේ සිට ආජන්ටිනාවට පළා ආවා. එහිදී කෝර්ඩෝබා පළාතේ නගරයක් වූ අල්ටා ග්‍රාෂියා වලදි තමා අපට මුලින්ම ග්වාරාවරු මුණ ගැහුණේ. අපේ පවුල්වල ළමයින් හැමෝම එකට සෙල්ලම් කළා. එකට දවස් ගෙවුවා. බොහෝ විට ග්වාරා ළමයි ක්‍රීඩාවලදී හරිම නිර්භීතයි.... ඇත්තම කියනවනම් අපි එයාලට ටිකක් බයේ හිටියේ. අර්නෙස්ටෝ (චේ) නිතරම ප්‍රිය කළේ දරදඬු ක්‍රීඩාවලට.

මට මතකයි රොබර්ටෝ කිවුවා වතාවක් අර්නෙස්ටෝ එයාලගෙ ගෙදර තුන් වෙනි තට්ටුවේ ඉඳන්, අඩි තුනක් එහායෙන් තිබුණු වෙනත් ගෙදරක තට්ටුවකට පැන්න හැටි. එයා මේවා කළේ විනෝදයටයි අනික් ළමයි සතුටු කරන්නයි.... මොකද ඒ වගේ දෙයක් කරන්න තරම් කවුරුත් එඩිතර නොවුණු නිසා.

ඔය කාලෙ අපේ ප්‍රියතම ලේඛකයෝ තමා ජූල්ස් වර්න් සහ ඇලෙක්සැන්ඩර් ඩූමාස්.

පස්සෙ අර්නෙස්ටෝ කෝර්ඩෝබාවේ උසස් විදුහලේ ඉගෙන ගන්න ගියා. එහෙදී එයා ඉංග්‍රීසි ඉගෙන ගත්තා වුනාට, වැඩියෙන්ම කැමති වුනේ ප්‍රංශ භාෂාව ඉගෙන ගන්න. අර්නෙස්ටෝ අම්මාගෙන් ප්‍රංශ ඉගෙන ගත්තා. එයා හරි කැමතියි ප්‍රංශ කවි කියවන්න. පැබ්ලෝ නෙරූදාගේ කවි වලට කොච්චර කැමති වුනා ද කියනවනම් දවස් ගණන් යනකල් එයා ඒ කවි කට පාඩමින් මහ හයියෙන් ගායනා කෙරුවා.

එයා වයස දා හතර වගේ පොඩි කාලෙම සිග්මන් ප්‍රොයිඩ් කියවන්න ගත්තු එක ගැනයි, ඒක ගැන එයගෙ අම්මලා තාත්තලා හොයල නොබලපු එකයි ගැන අපේ තාත්තා නම් හිටියෙ කේන්තියෙන්.


ෆර්නැන්ඩෝ බරල් [FERNANDO BARRAL] මෙසේ කියයි:

මට අර්නෙස්ටෝ මුලින්ම හමු වුනේ 1940 දී. ඒ වෙද්දිත් එයා පුදුම ආත්ම විශ්වාසයක් තිබුණු, ස්වාධීන තීරණ ගන්න කෙනෙක්. ඔය කාලෙ අර්නෙස්ටෝ හරිම කඩිසරයි. කලබලකාරීයි. සම්ප්‍රදායන් ප්‍රශ්න කරනවා. මම හිතන්නෙ මම රහසින් ඔහුගේ මේ හැකියාවන් සහ ආත්ම ශක්තිය ගැන ගැන ඊර්ෂ්‍යා කෙරුවා. එයාගෙ තිබ්බ හරිම ආකර්ශනීය ලක්ෂණය වුනේ මේ නිර්භීතකම. අර්නෙස්ටෝ රග්බි සෙල්ලම් කරපු විදිහට අපි හරි කැමති වුනා. අපි හැමෝගෙන්ම එයා වෙනස් වුන මූලිකම කාරණය තමා එයාගෙ තිබුණු මේ මුරණ්ඩු, යටත් නොවෙන ස්වභාවය.


ඇල්බර්ටෝ ග්‍රෙනාඩෝස් [ALBERTO GRANADOS] මෙසේ කියයි:

අර්නෙස්ටෝව මට මුලින්ම හමුවුනේ 1941 දී. එයා මගේ මල්ලි- තෝමස් එක්ක උසස් විද්‍යාලයේ ඉගෙන ගන්න කාලෙ. එතකොට මම හිටියෙ විශ්ව විද්‍යාලේ. අපි කොර්ඩෝබා ශිෂ්‍යයෝයි වෙනත් විශ්ව විද්‍යාල ශිෂ්‍යයෝයි එක්ක එකතු වෙලා, විශ්ව විද්‍යාලේ තිබුණු දූෂණ වලට එරෙහිව උද්ඝෝෂණ වල යෙදිලා හිටියෙ. ඒකෙන් මාව අත් අඩංගුවට අරගෙන කොර්ඩෝබාවේ මධ්‍යම පොලිස් දෙපාර්තමේන්තුවට අරගෙන ගියා. අත් අඩංගුවට ගත්තා කියනවට වඩා ඒක පැහැරගෙන යාමක් වගෙයි- මොකද අපිට නඩු පැවරුවේ නැති හන්දා.

මේ කාලෙ මගෙ මල්ලි තෝමස් හිර ගෙදරට කෑම අරගෙන ආවා- එතනදි අපිට කන්නවත් දුන්නෙ නැති හන්දා. දවසක් තෝමස් එක්ක එයාගෙ ඉස්කෝලෙ යාළුවා අර්නෙස්ටෝත් ආවා. මං එයාලට කිවුවා හිරේ ඇතුළෙ අපිට සලකන විදිහ කියලා මිනිස්සු දැනුවත් කරන්න උසස් විද්‍යාලයේ ශිෂ්‍යයෝ එළියේ පෙළපාළි යන්න ඕනෙ කියලා. මේ යෝජනාවට තරුණ අර්නෙස්ටෝ ග්වාරා දක්වපු ප්‍රතිචාරයෙන් මම මවිත වුනා.

ඔහු කිවුවා....
''වැඩක් නෑ..... මොකුත් වෙන්නෙ නෑ..... ඇල්බර්ටෝ, පාරට බැහැලා පොලිසියෙ පොලු මුගුරු වලින් ගුටි කන්නද? වැඩක් නෑ. ඔබ මට තුවක්කුවක් දුන්නොත් මං ගිහින් පෙළපාළි යන්නම්..... උද්ඝෝෂණය කරන්නම්.....!''


චේ [CHE] මෙසේ කියයි:

වයස පහළොවේ දී, මිනිසෙක් ඒ වන විටත් තමා මිය යා යුත්තේ කුමක් වෙනුවෙන්දැයි දනී!
එබඳු පරිත්‍යාගයක් කිරීම පහසු කරවන්නට තරම් සමත් පර්මාදර්ශයක් ඒ වන විටත් ඔහුට හමු වී තිබේ නම්, ඔහු එසේ මිය යන්නට බිය නොවේ.








[මතු සම්බන්ධයි.]
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Argentine Marxist revolutionary, Ernesto Che Guevara
පැරණි මාදිලියෙන් ලැබුණු ප්‍රතිචාර-
R S S මෙහෙම කියනවා :
VIVA CHE GUEVARA...

කිවුව වෙලාව- 2010-12-21 10:55:07
කැරලිකාරයා මෙහෙම කියනවා :
නායකයාණෙනි චේ
මරා දැමූයේ වුව ඔබ
ඔබ ගැන මතකය අප තුල
විභූතියේ පිළිරුව කොට අඹමින්
සදහට ඉතිරි කලෙහි උන්

-අලි ප්‍රයිමෙරා-


කිවුව වෙලාව- 2010-06-15 05:25:57
rathnasena senarathna මෙහෙම කියනවා :
uthum minisek,

කිවුව වෙලාව- 2010-06-14 10:46:02
Ignasio Kahathuduwa මෙහෙම කියනවා :
great!

කිවුව වෙලාව- 2010-06-14 05:24:28
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
තවත් Viva Che
VIVA CHE! [6 කොටස] "නෑ ඔබට කොමියුනිස්ට්වාදියෙක් විය නොහැකියි...! ඔබ තරම් හොඳ මිනිසෙකුට...!"
VIVA CHE! [5 කොටස] "අප මේ සටන දැනටමත් දිනා තිබේ!"
VIVA CHE! [4 කොටස] "විප්ලවාදී වෛද්‍යවරයෙකු වීමට- ඔබට විප්ලවයක් අවශ්‍යයි!"
VIVA CHE! [3 කොටස] "එක වෙඩිල්ලක්වත් නොතියා විප්ලවයක් කරන්න? පිස්සු හැදී ගෙන එනවාද?"
VIVA CHE! [2 කොටස] ඉතිහාසය වෙනස් කළ සයිකල් සවාරිය
BoondiLets
කාල් මාක්ස් ලියයි.
දර්ශනය ඉල්ලා සිටින්නේ සත්‍යය මිස සත්‍ය වශයෙන් අදහස් වන දෙය නොවේ. එය ඉල්ලා සිටින්නේ මුළු මහත් මනුෂ්‍ය වර්ගයාට ම සත්‍ය දේ මිස ඇතැම් ජනතාවකට සත්‍ය... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
Cine| අසන්ධිමිත්තා- වෘත්තයෙන් ආපස්සට

3-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) සාහිත්‍යය හෝ සිනමාපට තවදුරටත් සාම්ප්‍රදායික ආකෘතියම නොපතයි. රසවිඳින්නන්ව සාමාන්‍ය කතාවකින් නළවාදැමීමට නොහැකිය. තවදුරටත් ඔවුහුද හුරුපුරුදු නිර්මාණ ස්වභාවයම නොපතති. නිර්මාණකරුවකු... [More]
Cine| රාමු තුළ යළි රාමු වුණු "දැකල පුරුදු කෙනෙක්"

6-Mins

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) මේ යුගය ඡායාරූප හා කැමරා යුගයක් වන අතර වෘත්තීය හෝ අර්ධවෘත්තීය කැමරා භාවිත කරන ආධුනිකයා පවා අධි සුන්දරත්වයෙන් යුතු ඡායාරූප... [More]
අදහස්| To Sir, With Love!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) To Sir With Love යනු මීට වසර 28 කට පමණ ඉහතදී කළු සුදු ටෙලිවිෂන් තිරයකින් මා බැලු චිත්‍රපටයකි. එය එතෙක්... [More]
වෙසෙස්| මැදියම් රැයේ වාහනවලට අතවනන සුදු හැඳි ගැහැනිය

5-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) අද මෙන් මහජනයා හෝ රථවාහන බහුල නොවූ මීට දශක හය හතකට පෙර ඇතැම් දිනවල මැදියම් රැය ආසන්නයේ දී කොළඹ බොරැල්ලේ... [More]
ඔත්තු| හෙල්මලී ගුණතිලකගෙන් 'සහස් පියවර'

5-Secs

හෙල්මලී ගුණතිලක විසින් රචිත පළමු කෙටිකතා එකතුව වන 'සහස් පියවර' කෘතිය මුද්‍රණද්වාරයෙන් එළි දක්වා තිබේ.... [More]
පොත්| ඉණෙන් හැලෙන කලිසමක් රදවා ගන්න තතනමින්...

2-Mins

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) පුද්ගල නාමයක්, වාසගමක් දුටු කල්හි ඔහුගේ ජාතිය/ ආගම/ කුලය/ ලිංගය/ ග්‍රාමීය, නාගරිකබව සිතියම් ගත කිරීම සාමාන්‍ය පුරුද්දක්. නමුත් "ඩොමිනික් චන්ද්‍රසාලි"... [More]
කෙටියෙන්| මොන එල්ලුං ගස් ද?

10-Secs

(සුරත්) කුඩුකාරයෝ ටික විජහට එල්ලාලා
බේරා ගනිමු රට ඒකයි හදිස්සිය
මෙත්පල් මැතිඳු මුර ගානා හැටි දැකලා
ගිරවා මගේ දුන්නා එල ටෝක් එකක්

"එල්ලිය යුතු එවුන් දා ගෙන රෙදි අස්සේ... [More]
පොත්| උමතු වාට්ටුවට අප්පචිචී ඇවිත්!

6-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) 'උඹට එහෙම යන්න බැහැ උඹ ඉන්න ඕනෙ මම ළඟ. මගේ හෙවණැල්ලෙන් මිදෙන්න උඹට බැහැ.'
(-41 පිට)

'මම ගල් ගැහී අප්පච්චී දෙස බලාගෙන... [More]
රත්තරං ටික| මෙන්න බත් කූරෙක්!

28-Secs

මත්සුවා බැෂෝ යනු කෘතහස්ත ජපන් කවියෙකි. බැෂෝගෙ කවිකාර කම දැක දිනක් ඔහුගේ ශිෂ්‍යයෙකු ද කවියක්... [More]
කවි| ජානූ! පේ‍්‍රමයෙන් විතැන් විය හැකි දැයි මට කියන්න

24-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) එකින් එක මතක අහුලමි
මංජුසාවකි හදවත මතක අහුරමි
සීත හිමයේ මිදුණු හිමකැටිති යට
ඔබට කවි ලියා සඟවමි
ජානූ!
පසුපස සෙවණැල්ල සේ ඇදෙමි... [More]
පොත්| සෞන්දර්යය වෙනුවට කටු අතු- අපේ යුගයේ උරුමය!

13-Mins

(චූලානන්ද සමරනායක) කිවිඳියකගෙ කාව්‍ය ග‍්‍රන්ථයක් එළිදක්වන මොහොතක ඇගේ කවියට ප‍්‍රවේශ වෙන්න වඩාම සුදුසු මාවත මොකක්ද? මේක ටිකක් විසඳගන්න අමාරු ප‍්‍රශ්ණයක්. මොකද අද... [More]
ඔත්තු| 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්'- දෙසැ. 01

11-Secs

මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්ගේ 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්' කාව්‍ය... [More]
වෙසෙස්| වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව

1-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ලංකාවේ ඉහළ "අලෙවි වටිනාකමක්" ඇති, ‘අනුහස් ඇති’ ගුප්ත වස්තුවකි වාලම්පුරිය. මෙම ‘වටිනාකම’ තීරණය වන්නේ එහි ඇති ද්‍රව්‍යමය වටිනාකම හෝ වෙනත්... [More]
පොත්| "මතක වන්නිය" හෙවත් උතුරේ ශේෂ පත්‍රය

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) කලා කෘතියකින් භාවමය කම්පනයක් ඇතිකළ හැකි නම් එයට කිසියම් සමාජ බලපෑමක් සිදුකළ හැකිය. එසේ කම්පනයත්, පශ්චාත්තාපයත් ජනිත කළ, දමිළ බසින්... [More]
අදහස්| විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) පසුගිය සියවසේ මිනිස් ශිෂ්ඨාචාරය මුහුණපෑ ප්‍රධාන මාරක අභියෝග තුන වුයේ වසංගත, සාගත හා සංග්‍රාමයන්ය. ඒ සියවස තුල එසේ ඉන් මියැදුන... [More]
කරන්ට්ස්| "අඟ"

19-Secs

(උපුල් සේනාධීරිගේ) අංඟ පුලාවකට නැති මිනිස්සු
තම හිස අත ගෑහ
අඟක්... ඔව් අඟක්
රයිනෝසිරසක හැඩගත් අඟක්
මොළයක් නැති සිරසක්
තෙතක් නැති හදවතක්... [More]
වෙසෙස්| ඇනා කැරනිනා සහ ඇනා ස්ටෙපානොව්නා

7-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ලියෝ තෝල්ස්තෝයි විරචිත ඇනා කැරනිනා නවකතාවේ ප්‍රධාන කථා නායිකාව වන ඇනා අර්කෙඩියෙව්නා කැරනිනා නමැති චරිතය ගොඩනැංවීම සඳහා තෝල්ස්තොයිට කාන්තාවන් කිහිප... [More]
පරිවර්තන| යෑම සහ ඒම අතර

20-Secs

(ඔක්තාවියෝ පාස් | නිලූක කදුරුගමුව) තම විනිවිද පෙනෙනබව සමඟ
ආලයෙන් බැඳුණු දහවල
අවිනිශ්චිතව ටැග්ගැහෙයි
යෑම සහ නැවතීම අතරමැද.
මුළු ලෝකයම නිසලව නැලැවෙන
මුහුදු බොක්කකිය දැන් වටකුරු පස්වරුව.... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook