Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
අදහස් බූන්දි
හිල් බලකාය සමග ඇම්ඩන් සිල්වා
බූන්දි, 22:01:00
කක්ෂා බබා

මං හිතියේ හීනෙං අයිපා මැත් එකේ නාමල් මාමිත බෝලයක් දම දමාය. නාමල් මාමි උද පැනලා ලත්තනම ලත්තන හයේ පාලක් ගහනකොතම දඟයා දූවගෙන ඇවිදිං මං දොයියං හිතපු ඇඳත පැන්නාය. හීනේ හොඳම හලිය කාපු හන්දා මං දඟයාත තොක්කක් ඇන්නෙමු. දඟයාත් මත තොක්කක් ඇනලා මගෙන් ඇහුවේ ඔයා කැමතිද අදීක්සොන මන්තිරී කෙනෙක් වෙන්ද කියලාය. දඟයා කියන ඕනෙ දේකත හා කියන හන්දා මං ඒකතත් හා කිවුවෙමු.

දඟයාත අදීක්සොන මන්තිරිකොමක් දීලා තිබ්බේ දඟයාගේ අම්මාය. ඉත්තෙල්ලාම අපිත සිද්ද උනේ දඟයාගේ මද්දු අක්කාව අදීක්සොනය කොලන එකය. මද්දු අක්කා එයාගෙ කාමලේ දොල වහගෙන ඇතුළේ ඉන්න කොත, අපි දෙන්නා දොලේ හිලෙන් ඇතුළ බලං ඉන්නවාය. අක්කා දොල වහගෙන කොලන්නේ හොලෙං හොලෙං ඇස් ඇම් එස් ගහන එකයි හොල පූතියෙක් වගේ කාතද මන්දා හෑං පෝං එකෙං කතා කොලන එකය. අපි හිලෙන් බල බලා ඒ කේලම දඟයාගේ අම්මාත කීවෝය. අම්මා කොත්තක් ගෙනත් කොත්ත කැදෙන කල්ම මද්දු අක්කාත ගහන්ද ගත්තෝය. හෑං පෝං එකත් පොලේ හැහුවෝය.

ඊතත් පත්තේ අපි අදීක්සොනය කොළේ දඟයාගේ ලොකු අයියාගේ කාමලයයි. අයියායි එයාහෙ ලාලුවොයි කාමලේ ඇතුලේ පාදම් කොලද්දී අපි දෙන්නා දොලේ හිලෙන් අදීක්සොනය කොලන කොත අයියායි ලාලුවොයි කාමලේ හොලෙන් සිකලත් බොනවා දැක්කෝය. එලියත ගඳ එනවාත ලොකු අය්යා හඳුන් කූලක් පත්තු කොලාය. අපි අම්මාත කේලම කිවුවාත පත්තේ අම්මා ඇවිත් ලාලුවන්වත් එලෝලා ලොකු අයියාත පිති අනන ලොකු හැන්දකිං ගැහුවාය. ආයේ සිකලත් බිවුවොත් කත පුත්තනවා කියා ද කිවුවෝය.

ඊතත් පත්තේ අපි අදීක්සනය කොලේ දඟයාගෙ ලොකු අක්කාවයි අක්කාගේ බෝයි පෙංඩ් ගොද්දිං අයියාවයි දෙන්නාවය. ගොද්දිං අය්යාත් අක්කාත් සාලේ කතා කොල කොල ඉන්නකොත දඟයාත් මමත් අල්ලපු කන්තෝලු කාමලේ දොල වහගෙන හැංගිලා දොලේ හිලෙන් ඒ දෙන්නාව අදීක්සොනය කෙලුවාය. ගොද්දිං අය්යා කතා කොල කොල ඉන්න ගමං වත පිත බල බලා හොලෙං හොලෙං ලොකු අක්කාත උම්මා දුන්නාය. ගොද්දිං අය්යා ගියාත පත්තේ කාමලෙං එලියත ඇවිත් අපි ඒ කේලමත් අම්මාත කිවුවෙමි. අම්මා ලොකු අක්කාත ගේ වතේ එලෝ එලෝ ඉදලක් කැදෙනකල් ගැහුවෙමු.

දිගතම මෙහෙම හිල් වලින් අදීක්සොනය කොලලා කොලලා අන්තිමේදී හැමෝම අපි එක්ක තලහ වුනාය. තලහ උනාම පාදුව ඉතිං අපිතමය. අංතිමත වුනේ ගොද්දිං අයියා අක්කා බලන්ද එද්දී ගේන සීනි මුලුක්කු මුල් දෙකත් නැතුව යාමය. හැමෝම අපි එන කොත ඔන්න එනවා ''හිල් බලකාය'' කියලා මොකද්ද මන්දා අපිත නොතේලෙන කතාවක් කියන්ද ගත්තු හන්දා අපි අදීක්සොනය කොලන එක අත ඇලලා වෙන වෙන සෙල්ලං කොලන්න ගත්තෝය. අපි වෙන සෙල්ලං කොලන්න ගත්තු හන්දා ද කොහෙද ගොද්දිං අයියා ලොකුම ලොකු තොකලත් දෙකක්ම ගෙනත් දුන්නාය.


කක්ෂා ඛතන්දර

දඟම ළමයා මොනිටර් කිරීම

පර්සි ටීචර්, වාර විභාගය ඉවර වුණ සැණින් 1-ජී පන්තියට අලුතෙන් මොනිටර් කෙනෙකු පත් කරයි. හැමදාමත් මොනිටර් වෙන්නේ, ඉස්කෝලේ හොඳ නම තියා ගෙන- දෙකට ගයින්ඩ බැරි ගානට ඉන්නා ළඳ හොමයි ම විතරක් නිසා මේ සැරේ වෙනසක් කරන්නට උවමනා යැයි ටීචර්ට සිතිණි. ඒ අනුව පන්තියේ සිටි හොඳම ගල් ආනාදියා වූ ඇම්ඩන් සිල්වා ළමයා මොනිටර් කරන්නට යෙදිණ.

ඇම්ඩා ළමයා ඒ වන විටත්, ඉස්කෝලේ ශබ්ද විකාශන ඒකකයට රිංගා ජෝගි නටා, එතැන හිටි කොල්ලන්ගෙන් අම්බානක ගුටි කා තිබීම, ගුරුතුමා ට අනං මනං කියන එක එකා සොය සොයා උන්ට දත් නැතිව බත් කන්නේ කෙසේද යන පාඩම කියා දී තිබීම, බවුද්ද සමිතියේ නම විකුණා ඉස්කෝලේ ළමයින්ගේ පොකට්මනි කප්පම් ගැනීම, පාසල් සමිතියේ රැස්වීම වෙලාවේ ඔන්න බුදු වුනෝ මෙන්න බුදු වුනෝ වාගෙ හිටි සිරි මංගල ළමයාගේ හංගා ගෙන හිටි බිත්තර දෙක පොඩි පට්ටම් කිරීම, කට ඇරියොත් ගොං කතාවක් කියා ඉස්කෝලෙම හිනැස්සවීම සහ එකී නොකී මෙකී කාරණා ගණනාවක් නිසා මේ තනතුරට උවමනාවටත් වැඩියෙන් කොලිෆයිඩ් වී සිටියේය.

තීරණය දැනුම් දුන් සැණින් පන්තියේ අහු මුළු වල එක එක කෙඳිරි ගෑම් ඇහෙන්නට වූ නමුත්, ඒ සියල්ල පරයා නැගී සිටි අබේගින්දර ළමයා කියා සිටියේ ''දඟ ළමයා මොනිටර් කිරීම'' මේ ලෝකයේ පමණක් නොව මුළු මහත් සෞර ග්‍රහ මණ්ඩලයේම මෙතෙක් සිදු කළ නුවණක්කාරම ක්‍රියාව බවයි. ඒ අසා ටීචර්ට හිතුණේ යකෝ මං දවල්ට කද්දි ළඟට වෙලා හොර ගල් අහුල අහුලා ඉඳලා ඉතුරු වෙන මස් කටු ටිකට වැඩේ දීලා, හවසට හවසට ගුරු නිවාසයට ඇවිත් කකුල් මසාජ් කරන අබේගින්දර ළමයා මට මේ තරං කඩේ යනවා නම්, අර උතුමාගේ පා දූවිලිවලටත් උම්මා දෙන දණමිණ අබේගින්දරයා මොන තරං කඩේ යනවා ඇත්ද කියාය.

පීරියඩ් ඉවර වෙන බෙල් එක වැදුණ පසු, ටීචර් වෙන පන්තියකට මාරු වුන අල්ල පනල්ලේ, ඇම්ඩන් ළමයා කැන්ටිමට දුවලා කේක් එකක් ගෙනවිත් පන්තියේ හිටි සතුරන්ට ද මිතුරන්ට ද කැව්වේය. ඉස්පොල්ලෙ යන තුරු කේක් කෑ පුෂ්පයක හැඩය ගත් කටක් ඇති එක් කුමරෙක් හිතුවේ ටීචර් බුදු වරයෙකු බවත්, ඇම්ඩන් මොනිටාර්තුමා ඒ බුදුවරයා ළඟ බුදු වීමට පෙරුම් පුරන බෝසත් උතුමෙකු බවත් තමා උදේ පාන්දර රටටම පෙනි පෙනී ඒ බුදු උතුමන් ගේ සිරි පතුල් වලට පෑගෙන පද්මයක් බවත් ය. වික්ටාර් වන්-අයි ළමයා හිතුවේ මේ නම් ''මට පෙනෙන හැටි!'' කියාය. පත් වීමට විරුද්ධ ළමයි ද කේක් නොකෑවොත් අම්බානක කන්න වෙන බව දන්නා නිසාම, කාං කූං ගෑවිල්ලේ කේක් ටික දෙසා බා ඕනෑම සුනාමියකට එවරෙඩි වීමට ඉටා ගෙන වලිග පුටු අස්සේ හංගා ගත්හ. තමන්ගේ අලුත් මොනිටාර්කම ගැන ඔය බබාලා මොකද හිතන්නේයි ඇම්ඩා ඇසූ විට, එතෙක් වෙලා කේක් අඹරමින් හිටි විකල්ප මතධාරී බබ්බුන්ගෙන් කොටසකට හදිසි දත් කැක්කුම් ද මාරාන්තික බඩ බුරුල් වීම් ද කටේ පණු ගෙඩි ද යනා දී දහසක් හේතු මතු වෙන්නට වූ අතර ඔවුහු කොටසක් ඩෙන්ටල් එකට ද කොටසක් ටොයිලට් එකට ද දිරාමාර් වී යන්නට වූහ.

පර්සි ටීචර් පාසල ඇරී එදා ගුරු නිවාසයට ගියේ, අලුත් මොනිටාර් ළමයා ද අතේ එල්ලා ගෙනය. ඇම්ඩන් කොලුවා ද කලිසම උස්ස උස්සා ටීචර් එක්ක සිංදු කිය කියා ගියේය.

*******

මගදී යෙදුණ වෙන වෙන වැඩ නිසා ගුරු නිවාසයට යද්දී හැන්දෑ වී තිබිණ. ගුරු නිවාසයට ඇතුළු වුණ සැණින් ඇම්ඩා ගල් ගැහී නැවතුණේය. ගුරු නිවාසය මිදුලේ 2-බී පන්තියේ නස්කූනියා වන ලොකුගේ ළමයා දර පලමින් උන් අතර ඊට ටිකක් එහායින් ළිඳ ළඟ 1-ඒ පන්තියේ ජොහොරයා වූ විමලයා ටීචර්ගේ පරණ සරොම් කලිසම් යට ඇඳුම් බේසමක් හෝදමින් සිටියේය. එතනම, බංකුවක් තියාගෙන 3-ඊ එකේ සෝමාරියා වූ ඇල්.ජී. පේරැස් ළමයා, ටීචර්ගේ බේබි ව හිල් පොල්කට්ටකින් නාවමින් සිටියේය.

''අම්මත දෙඟ! චීච චීච මේ සේලම මෙහෙද?''
''ඔව් ළමයා... මේ සේරම අපේ ඉස්කෝලෙ ළමයි. දැං මේ සේරම මෙහෙ බෝඩ් වෙලා ඉන්නේ. සමහරු මං එක්ක ගෙන ආව ළමයි. සමහරු බලෙන් බෝඩ් වෙච්ච ළමයි. ඔය ළමයත් අද ඉඳං....''

එතකොටම තුවායක් ඇඳගෙන 3-සී එකේ ජොනී ළමයා පොල් කොස්සකුත් ගෙන ටොයිලට් එකෙන් මතු වුනේය. රතු කොට කලිසමක් ඇඳගත් ඩිව් නුගුණසේකර් ළමයා සහ කට සැර වූෂුදේව ළමයා මිදුලේ තැන තැන තිබූ බලු ජරාව ඉවත් කරමින් සිටිනු පෙණින. සාලෙට ඇතුළ් වෙන තැනම 1-බී එකේ ප.ච.මු. බිග්පන්ටාර ළමයා ටීචර්ගේ පූසාට ශ්ලෝකයක් කට පාඩම් කරවීමට ට්‍රයි කරමින් සිටියේය. බලන බලන අත වයිවාරන ළමයින් සිටි නිසා ඇම්ඩාට මාරම චූන් ය.

''චීච... මත පාලු නැතුව ඉතියෑකි....''
''නිකං ඉන්ඩ බෑ... වැඩ තියනවා... පේනවනේ කට්ටිය?''
''අලි අලි චීච, මං දෙන්නං පොලි හැලෙන්ද!''

ජොලිය වැඩිකමට ඇම්ඩා ටීචර්ගේ සරමේ එල්ලුණෙන්, ටීචර්ගේ සරම එතනම බිම හැලී (කොටු කොටු කොටු කොටු) වූ නිසා, ටීචර් නැමී සරම අහුලන්නටත් කලින්, ගහකට නැග පොල් බාමින් සිටි 5-ඊ පන්තියේ, කරුණා ළමයා ගරිල්ලා බල්ටියක් ගසා ගහෙන් බිමට පැන සරම ඇන්දවූයේය. එවිටම සියලු වැඩ දමා එතැනට දුවගෙන ආ දඟ ළමයි සේරම එක හඬින් කියා සිටියේ ''ඊගාව පාර සරම කැඩුනොත් අන්දන්නේ මමයි'' කියාය.

ඇම්ඩා ගෙට යද්දී කල්පනා කළේ, කුස්සිය පැත්තේ ටීචර්ගේ ටොමියාගේ මැක්කො කඩ කඩ ඉඳලා සරම වැටෙන සද්දෙට දුවගෙන ආව දැකලා පුරුදු ගෑණු ළමයා කවුද කියාය. ඇම්ඩා මීටරේ කරකෝ කරකෝ යද්දී එක පාරටම ඒ ආවේ ''5-බී'' එකේ මාලුනී අක්කියා බව මතක් වී ආයෙම ජොලියක් ආව හන්දා ආයෙමත් සරමෙ එල්ලෙන්ඩ ඕනෑ කියා හිතා වට පිට බලන ඇහිල්ලේ ටීචර් නැති බව දැක්කේය. ටීචර් ගලවා ගිය සරම අවුවේ දැමීමට තවත් ළමයි පස් දෙනෙක් හෝ හය දෙනෙක් පමණ එතැනට දුව ගෙන ආවෝය.

*******

එදාම රෑ.

ටීචර් ඇඳේ නිදන්නට සැරසෙයි. ටිකකට කලින් ටීචර්ගේ දෙපා නැමද විසි හත් වතාවක් ගුඩ් නයිට් කිවූ ඇම්ඩා එතනම බිම ඇලවී සිටියි.

විනාඩි දෙකකින්- ටීචර් ගොරවන හඬ.

ඇම්ඩා බිම පැදුරේ එහෙට මෙහෙට පෙරලෙයි... මහ හඬින් කෑ ගහයි.
''චීච... චීච... ඉහි ඉහි ඈ ඈ''
ටීචර් මෝටාරයක් වැදුනාක් සේ උඩ ගොස් ඇහැරෙයි.
''මොකද ළමයො?''
''මත බිම දොය්යල පුලුදු නෑ. මාවත් උදත ගන්නවද චීච ගාව දොයියන්ද. ඉහි ඉහි ඈ ඈ.''
මූ කොහොමත් නස්කූනියාය. උඩට නොගත්තොත් නිදලා හමාරය.
''හා එන්නකො''
දෙන්නාම ඇඳ උඩ නිදි.
''චීච... චීච... ඉහි ඉහි ඈ ඈ''
''මොකද ඒ පාර?''
''අපේ අම්ම නං දොයිය යනකල් මගෙ ඔලුව අත ගානවා''
ලෝක කඩයක් වගේ මේකා... ටීචර් හිතයි... ඔලුව අතගායි....
කොල්ලා නිදිය... ටීචර්ටත් කෙමෙන් නින්ද යයි.
විනාඩි පහකින්....
''චීච... චීච... ඉහි ඉහි ඈ ඈ''
''මොකද යකෝ ඒ සැරේ'' ටීචර් ඉන්නේ අඩ නින්දේ.
''මත හොතු එනවා නහයෙං''
''ඉතිං හූරපන්කෝ මං නිදි'' අඩ නින්දෙන්ම කියයි.
ඇමඩා එතනම හූරයි.
දෙන්නම ආයෙ නිදි.
තවත් විනාඩි පහකින්....
''චීච... චීච... ඉහි ඉහි ඈ ඈ.. මත තූ බලයි''
''ඉතිං කරපන්කෝ මං නිදි'' අඩ නින්දෙන්ම ටීචර් කියයි.
ඒ වැඩේ ද එතනම කෙරෙයි.
දැන්, දෙන්නාම හොඳ ගානට නිදිය.
පැය කාලකට පසු...
''චීච චීච මත අමතක වුනා...''
ටීචර් උඩ ගොස් බිම වැටේ. කේන්තියෙන් ඇඳේ ඉඳ ගනී.
''චීච මගෙ කකුලෙ ඌයියා එකක් තීනවා... අපේ අම්මිය නං ඒක කතනවා මත දොයිය යනකල්ම... කතන ගමං ඒකත පිඹින්නත් ඕනෙ පූ කියලා...''
නොදමකින් මූ වගේ යක් පැටියෙක්.
ලයිට් එක දමා ටීචර් ඇම්ඩාගෙ කකුල බලයි.
වර්ග හෙක්ටයාරයක පමණ විශාල හොරි පැල්ලමක් ඇම්ඩාගේ කකුලේ තිබෙයි.
''චීච කතන්නකෝ''
ටීචර් හිතෙන් කුණුහරුප කියමින් හොරි පැල්ලම කසයි.
''චීච පිඹින්නකෝ''
පිඹියි. කසයි.
''අනේ තනීපයි! තනීපයි! කතන්න.... කතන්න.... දිගතම කතන්න.... මං දොයියියි....''
ටීචර් දිගටම කසයි. පිඹියි. කසයි. පිඹියි. කසයි.
ඇම්ඩාට නින්ද යා ගෙන එද්දී කැසිල්ල නවත්වයි.
එවිට ම ඇම්ඩා ගැස්සී ඇහැරී ආයෙත් කසන්නට කියයි.
ටීචර් වෙන කරන්නට දෙයක් නැති කමට දිගටම කසයි. පිඹියි.
මෙසේ එළි වෙන තුරු හොරි කැසීමෙන් ද ගිනි පිඹීමෙන් ද විඩාබරව ඇහැ පියා ගැනීමට නොහැකි වීමෙන් ද ටීචර් ට ඇම්ඩාව විශාල බෝල්ට් ඇණයක් ලෙස පෙනෙන්නට ගනියි.

මේ සිදුවීම සතියක් ම නැවත නැවත සිදු වෙයි.

*******

අන්තිම සිකුරාදාවේ ටීචර් තීරණයක් ගනියි.

ඇම්ඩා මොනිටර් කමේ දිගටම උන්නොත් පහුවදා ඉස්කෝලේ කිසිම වැඩක් කරගන්නට බැරි තරමට නිදිමතය. හොරි කසලා නියපොතු ටික ද ගෙවිලාය. ගිනි පිඹලා හුස්ම ටික ද ඉවරය. හොරි කැසිල්ල ලීක් වීම නිසා (ඇම්ඩාම ලීක් කරලා වෙන්නට ඕනෑය!) දැන් දැන් තමා විහිළුවක් වේගෙන එන හැටියක් ද පෙනේ. ජාමේ බේර ගන්ට නම් කළ හැකි එකම දේ ඇම්ඩාට උඩින් වෙන මොනිටාරයෙකු දැමීමය. ඒ සඳහා සුදුසුම ළමයා ලෙස ටීචර්ගේ ඔලුවට ආවේ පෙත්තප්පු හෙවත් ගිරවා හෙවත් ''හෙයාර් පැරට්වැල්ල'' ළමයාය. ඒ ළමයා ටීචර්ව බේරා ගැනීමට බේරෙට උනත් පනින තාලේ ළමයෙක් හන්දා ඒ තීරණය ගැන ටීචර්ට කහටක් තිබුණේම නැත.

*******

එදාම හවස.
ඉස්කෝලෙ ඇරෙන බෙල් එක ඇහෙයි.
පාසැලේ ගුරු විවේකාගාරය.

ඇම්ඩා අඬයි.
''චීච චීච ඇයි මෙහෙම කළේ? මං කෝමද ගිලවා එක්ක වැද කොලන්නෙ?''
''ළමයෝ ඔය ළමයගෙ හොරි කසලා ගිනි පිඹලා මට දැං මේ ටීචර්කොමත් එපා වෙලා.''
''ඉතිං එහෙනං චීචගෙ හොලියි කුස්තයි තුවාලයි ලපයි කැලලුයි සේලම මං හංගං ඉන්නෙ''
''ඒක හරි ළමයා. ඒත්, මේ අහපං. මං ගැන හිතපං. නිදිමතේ පුළුවං ද ඉස්කෝලෙක උගන්නන්න?''
''හා මං යන්නං... ඉහි ඉහි... සේලම හලිනේ එතකොත?''
''හරි පුතෝ දැනටමත් මම උඹගෙ හොරි කසනවය කියන ආරංචිය ඉස්කෝලෙ පුරාම ගිහිං තියෙන්නෙ. මේකුන්ට ඕක ටික කාලෙකින් අමතක වෙනවා. එතකල් ටිකක් සද්ද නොකර හිටපං. උඹට එළියෙ ඉඳං කොරන්ඩ වැඩ මම කල්පනා කරලා තියෙන්නෙ..''

''ඉහි ඉහි ඈ ඈ''
හද බිඳුණු ඇම්ඩන් යන්නට යයි.

ටීචර් ජනේලයෙන් බලා සිටී.
ඈත සිහින් වෙමින් පාසැල් ඇරී ගෙදර යන ඇම්ඩන් සිල්වා ගේ රුව දෙස බලා සිටින ටීචර් ලොකු හුස්මකින් පෙණහළු පුරවා තමන්ටම මෙසේ කියා ගනී.

''ංහ්ම්! පව් දෙයියනේ..... හොරි පැල්ලමක් තිබ්බට.... අපේ එකෙක් නේ!''
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Kakshadeepa
පැරණි මාදිලියෙන් ලැබුණු ප්‍රතිචාර-
මතයා මෙහෙම කියනවා :

අනාතයි...ඕකා ඉස්සරහටත් මොනිටර්ම කරලා තියයිද දන්නෑ....


කිවුව වෙලාව- 2011-08-19 14:05:00
කුරුළු මෙහෙම කියනවා :

නියම කතාව


කිවුව වෙලාව- 2011-08-19 11:49:22
Wihanga මෙහෙම කියනවා :
maru appa


කිවුව වෙලාව- 2010-06-10 21:31:40
He He මෙහෙම කියනවා :
පාසල් සමිතියේ රැස්වීම වෙලාවේ ඔන්න බුදු වුනෝ මෙන්න බුදු වුනෝ වාගෙ හිටි සිරි මංගල ළමයාගේ හංගා ගෙන හිටි බිත්තර දෙක පොඩි පට්ටම් කිරීම

කිවුව වෙලාව- 2010-06-07 22:24:24
NoName මෙහෙම කියනවා :
Ela Ela !

කිවුව වෙලාව- 2010-06-07 22:22:27
Anonymous මෙහෙම කියනවා :
ela katahwa. niyama galapeemak. thawa liyanna

Posted by Anonymous to බූන්දි|BOONDI at 7 June 2010 10:21


කිවුව වෙලාව- 2010-06-07 21:14:29
indi මෙහෙම කියනවා :
හොඳ කතාව තමා....

Posted by indi to බූන්දි|BOONDI at 7 June 2010 03:26


කිවුව වෙලාව- 2010-06-07 04:28:49
Hasitha මෙහෙම කියනවා :
නියම කතාව :) :) :)

කිවුව වෙලාව- 2010-06-07 03:22:10
milan මෙහෙම කියනවා :
nice story. keep up the good work.

Posted by milan to බූන්දි|BOONDI at 7 June 2010 00:10


කිවුව වෙලාව- 2010-06-07 03:21:03
Jayantha මෙහෙම කියනවා :
no words to say. uparimai

කිවුව වෙලාව- 2010-06-07 03:11:51
DPS මෙහෙම කියනවා :
meka nam maksa thama hode. he he

කිවුව වෙලාව- 2010-06-07 02:21:23
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
කක්ෂපුටගෙන් තවත් වියමන්
අදහස්
(පව් එයා!) ඩිව්
අදහස්
ආතල් දරීද්‍රතාවය මුලිනුපුටා දැමූ පින්වත් ජනනායකයාට ජයවේවා!
අදහස්
2013 ලැබුවා වූ නව වසර ඔබට කොහොමද? ලග්න පලා-පල
අදහස්
ලෝකෙ හිඟනම ජනාධිපති වීමේ ඌරුගූවේ කුමන්ත්‍රණය පරදවමු!
ඔමරි
ෆොනියා සහ වලහා
තවත් අදහස් බූන්දි
To Sir, With Love!
විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!
මරණ දඬුවම සහ සුළුතරයේ හෘද සාක්ෂිය!
කුණු වී දුඟඳ හමන මජර ජනමාධ්‍ය සංස්කෘතියට එරෙහිව කුමක් කරමුද?
දෙසියවෙනි උපන්දිනයට කාල් මාක්ස්ට උපහාර තෑග්ගක්!
BoondiLets
මාටින් ලූතර් කිං (කණිෂ්ඨ) කියයි.
තමන් ගමන් කළ යුත්තේ, නිර්මාණාත්මක පරාර්ථකාමීභාවයේ ආලෝකය තුළින් ද, නොඑසේනම්, විනාශකාරී ආත්මාර්ථකාමීභාවයේ අඳුර තුළින් ද යන්න, සෑම මිනිසෙකුම තීරණය කළ යුතුය.
What's New | අලුතෙන්ම
Cine| අසන්ධිමිත්තා- වෘත්තයෙන් ආපස්සට

3-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) සාහිත්‍යය හෝ සිනමාපට තවදුරටත් සාම්ප්‍රදායික ආකෘතියම නොපතයි. රසවිඳින්නන්ව සාමාන්‍ය කතාවකින් නළවාදැමීමට නොහැකිය. තවදුරටත් ඔවුහුද හුරුපුරුදු නිර්මාණ ස්වභාවයම නොපතති. නිර්මාණකරුවකු... [More]
Cine| රාමු තුළ යළි රාමු වුණු "දැකල පුරුදු කෙනෙක්"

6-Mins

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) මේ යුගය ඡායාරූප හා කැමරා යුගයක් වන අතර වෘත්තීය හෝ අර්ධවෘත්තීය කැමරා භාවිත කරන ආධුනිකයා පවා අධි සුන්දරත්වයෙන් යුතු ඡායාරූප... [More]
අදහස්| To Sir, With Love!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) To Sir With Love යනු මීට වසර 28 කට පමණ ඉහතදී කළු සුදු ටෙලිවිෂන් තිරයකින් මා බැලු චිත්‍රපටයකි. එය එතෙක්... [More]
වෙසෙස්| මැදියම් රැයේ වාහනවලට අතවනන සුදු හැඳි ගැහැනිය

5-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) අද මෙන් මහජනයා හෝ රථවාහන බහුල නොවූ මීට දශක හය හතකට පෙර ඇතැම් දිනවල මැදියම් රැය ආසන්නයේ දී කොළඹ බොරැල්ලේ... [More]
ඔත්තු| හෙල්මලී ගුණතිලකගෙන් 'සහස් පියවර'

5-Secs

හෙල්මලී ගුණතිලක විසින් රචිත පළමු කෙටිකතා එකතුව වන 'සහස් පියවර' කෘතිය මුද්‍රණද්වාරයෙන් එළි දක්වා තිබේ.... [More]
පොත්| ඉණෙන් හැලෙන කලිසමක් රදවා ගන්න තතනමින්...

2-Mins

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) පුද්ගල නාමයක්, වාසගමක් දුටු කල්හි ඔහුගේ ජාතිය/ ආගම/ කුලය/ ලිංගය/ ග්‍රාමීය, නාගරිකබව සිතියම් ගත කිරීම සාමාන්‍ය පුරුද්දක්. නමුත් "ඩොමිනික් චන්ද්‍රසාලි"... [More]
කෙටියෙන්| මොන එල්ලුං ගස් ද?

10-Secs

(සුරත්) කුඩුකාරයෝ ටික විජහට එල්ලාලා
බේරා ගනිමු රට ඒකයි හදිස්සිය
මෙත්පල් මැතිඳු මුර ගානා හැටි දැකලා
ගිරවා මගේ දුන්නා එල ටෝක් එකක්

"එල්ලිය යුතු එවුන් දා ගෙන රෙදි අස්සේ... [More]
පොත්| උමතු වාට්ටුවට අප්පචිචී ඇවිත්!

6-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) 'උඹට එහෙම යන්න බැහැ උඹ ඉන්න ඕනෙ මම ළඟ. මගේ හෙවණැල්ලෙන් මිදෙන්න උඹට බැහැ.'
(-41 පිට)

'මම ගල් ගැහී අප්පච්චී දෙස බලාගෙන... [More]
රත්තරං ටික| මෙන්න බත් කූරෙක්!

28-Secs

මත්සුවා බැෂෝ යනු කෘතහස්ත ජපන් කවියෙකි. බැෂෝගෙ කවිකාර කම දැක දිනක් ඔහුගේ ශිෂ්‍යයෙකු ද කවියක්... [More]
කවි| ජානූ! පේ‍්‍රමයෙන් විතැන් විය හැකි දැයි මට කියන්න

24-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) එකින් එක මතක අහුලමි
මංජුසාවකි හදවත මතක අහුරමි
සීත හිමයේ මිදුණු හිමකැටිති යට
ඔබට කවි ලියා සඟවමි
ජානූ!
පසුපස සෙවණැල්ල සේ ඇදෙමි... [More]
පොත්| සෞන්දර්යය වෙනුවට කටු අතු- අපේ යුගයේ උරුමය!

13-Mins

(චූලානන්ද සමරනායක) කිවිඳියකගෙ කාව්‍ය ග‍්‍රන්ථයක් එළිදක්වන මොහොතක ඇගේ කවියට ප‍්‍රවේශ වෙන්න වඩාම සුදුසු මාවත මොකක්ද? මේක ටිකක් විසඳගන්න අමාරු ප‍්‍රශ්ණයක්. මොකද අද... [More]
ඔත්තු| 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්'- දෙසැ. 01

11-Secs

මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්ගේ 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්' කාව්‍ය... [More]
වෙසෙස්| වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව

1-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ලංකාවේ ඉහළ "අලෙවි වටිනාකමක්" ඇති, ‘අනුහස් ඇති’ ගුප්ත වස්තුවකි වාලම්පුරිය. මෙම ‘වටිනාකම’ තීරණය වන්නේ එහි ඇති ද්‍රව්‍යමය වටිනාකම හෝ වෙනත්... [More]
පොත්| "මතක වන්නිය" හෙවත් උතුරේ ශේෂ පත්‍රය

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) කලා කෘතියකින් භාවමය කම්පනයක් ඇතිකළ හැකි නම් එයට කිසියම් සමාජ බලපෑමක් සිදුකළ හැකිය. එසේ කම්පනයත්, පශ්චාත්තාපයත් ජනිත කළ, දමිළ බසින්... [More]
අදහස්| විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) පසුගිය සියවසේ මිනිස් ශිෂ්ඨාචාරය මුහුණපෑ ප්‍රධාන මාරක අභියෝග තුන වුයේ වසංගත, සාගත හා සංග්‍රාමයන්ය. ඒ සියවස තුල එසේ ඉන් මියැදුන... [More]
කරන්ට්ස්| "අඟ"

19-Secs

(උපුල් සේනාධීරිගේ) අංඟ පුලාවකට නැති මිනිස්සු
තම හිස අත ගෑහ
අඟක්... ඔව් අඟක්
රයිනෝසිරසක හැඩගත් අඟක්
මොළයක් නැති සිරසක්
තෙතක් නැති හදවතක්... [More]
වෙසෙස්| ඇනා කැරනිනා සහ ඇනා ස්ටෙපානොව්නා

7-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ලියෝ තෝල්ස්තෝයි විරචිත ඇනා කැරනිනා නවකතාවේ ප්‍රධාන කථා නායිකාව වන ඇනා අර්කෙඩියෙව්නා කැරනිනා නමැති චරිතය ගොඩනැංවීම සඳහා තෝල්ස්තොයිට කාන්තාවන් කිහිප... [More]
පරිවර්තන| යෑම සහ ඒම අතර

20-Secs

(ඔක්තාවියෝ පාස් | නිලූක කදුරුගමුව) තම විනිවිද පෙනෙනබව සමඟ
ආලයෙන් බැඳුණු දහවල
අවිනිශ්චිතව ටැග්ගැහෙයි
යෑම සහ නැවතීම අතරමැද.
මුළු ලෝකයම නිසලව නැලැවෙන
මුහුදු බොක්කකිය දැන් වටකුරු පස්වරුව.... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook