Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
අදහස් බූන්දි
ජෑක්සන් ඈන්ටෝනියෝ සහ කරෝලිස්
බූන්දි, 01:18:31
කක්ෂා බබා

ඒ වුනාත, අහිංතක දැක්සන් මාමිත කොලපු අපලාදෙත මුන්ද හෙන ගහන්ද ඕනෙ කියලා දඟයලගේ බාප්පි කිවුවාය. ඒ බාප්පි දැක්සන් මාමිගේ ලාලුවෙක් හින්දා එහෙම කිව්වාත මතත් නං මේක නං අලිම අලි පුස්නයකි. මේ පුස්නය ගැන හිතල හිතලාම මත දැන් මහන්තිය. මත පුස්නයක් කතා කොල ගන්ඩ ඉන්න එකම ලාලුවා පහළ ගෙදල දඟයාය. දඟයාතවත් මේ පුස්නය ගැන කිසිම වුවමනාවක් නැත. අන්තිමේදී බැලිම තැන, දාතික වීලයෙක් වගේ ඉන්න දැක්සන් මාමි මේ තලං මාන්ති වෙලත් ලූපවාහිනියත වෙන මාමියෙක් දාපු එක ගැන පුස්න අහලා මම දනාදිපති මාමිත ලිවුමක් ලිවුවාය. තික දවසකින් දනාදිපති මාමි ලියුම ආව බව දන්නලා මට තල ගුලි පාර්සලයක් එවුවාය. ගුලි පාර්සලේ දැකපු බාප්පියා කිවුවේ එකත් එකටම දැක්සන් මාමිටත් ඔය වගේම ගුලි පාර්සලයක් යවන්ද ඇති කියලාය. පුස්නයක් අහපුවහම උත්තල වෙනුවට ගුලි එවන මේ වගේ දනාදිපති මාමිලා නැති රටවල් වල පොදි ළමයි කොච්චල පවුද කියා මට සිතුණෝය. ගුලියෙන් ගුලිය ලෙහ ලෙහා කද්දී මට තිකෙන් තික දැක්සන් මාමිව අමතක වෙලා ගියෝය.

කක්ෂා ඛතන්දර

කරෝලිස් වස්තුව
(''රානි පජා - සාර මතා'' ජාතකය ඇසුරෙනි.)

තවද එක් සමයෙක, කක්ෂාදීපය නම් රාජ්‍යයක, රුපුනොද බිඳ කෙහෙළි නැංවූ මහ පුරිස් ලකුණැති රජ්ජුරුකෙනෙකුන් දැහැමෙන් සෙමින් රට කර කර කර ඉන්නාහු, ස්වකීය දෙවන ධූර කාලයේ පශ්චිම යාමයට එළඹෙන නියා දැන, අන් ඕනෑම නරෝත්තමයෙකුට සේම ධූර කාලය සදා සොත්ථී භවන්තුතේ කර ගැනීමට දොළක් පහළවැ, ජන මත සමීක්ෂණයක් කළ මනාවැයි සිතන්නාහු, තල්පත් යවා ප්‍රත්‍යන්ත ජනපදයක අකුරු කරවන කරෝලිස් නම් සරසවි ඇදුරෙකු රජ වාසලට ගෙන්වාගත් සේක. ඒ වන විටද ජන මත සමීක්ෂණ විෂයයෙහි කෙළ පැමිණ සිටි කරෝලිස් තෙමේ රජ අණ සම්පූර්ණයෙන් දෙසා බෑමටත් පළමුවෙන්, කලු නම් මානවකයා මාරපන ගිය පරිද්දෙන්, තනි අණ්ඩෙන් කුන්දු පනිමින් සමීක්ෂණ පුස්තකය ද අතැතිව පසල් දනවු කරා විදුලි වේගයෙන් නික්මී යන්නට වීය.

ඉහින් දහඩිය ද කණින් මී ඉටි ද කටින් ඛේඨය ද වගුරවමින්, ගිනි කූටක අවුවේ මහ මග යන්නා වූ කරෝලියා ඉදිරියට පළතුරු වට්ටියක් හිසින් ගත් මහත දෙහත ස්ත්‍රියක් එන්නාහු, නමෝ විත්තියෙන් මේ වෙළඳ ස්ත්‍රිය විචාළමියි සිතැත්තේ ඈ නවතා කලින් සකසා ගත් පැනය නගන්නට වීය. ''අප මහා රජ්ජුරුවංවහන්සේ නුඹලා ගැන අප්‍රමාණ අනුකම්පාවෙන් තෙවන වරට ද ධූරයට පත් වෙන්නට සිතන්නාහු. ඒ ගැන තොපගේ අදහස් විචාලන්නට මම ආමි''යි කී සැණින් යථෝක්ථ ස්ත්‍රියාව නිහඬවම පළතුරු වට්ටිය බිම තබා විශාල දූරියන් ගෙඩියක් අතට ගන්නා නියාව දැක, බිළාලයෙකු දුටු මූසිකයෙකු පරිද්දෙන් මහත් බියට පත්ව, කරෝලියා තමා කුඩා කළ ප්‍රගුණ කළ දශ ප්‍රයාම ඉසවුව ද දුර පැනීම ද තුන් පිම්ම ද යන ඉසවු ත්‍රිත්වයම එක වර ප්‍රදර්ශනය කොටැ අන්තරස්දහන් වැ සිතිජ රේඛාවෙනුත් යොදුනක් එහා ඝන වනාන්තරයකින් මතු වීය.

බිඳුණු සිතැත්තේ ඉදිරියටම යන්නාහු, මහ වන මැද කුඩා හමුදා අණු ඛණ්ඩයක් බිම කොටා අල හාරමින් සිටිනු දැක උන් වෙත යන්නාහු, සිතට එඩි ගෙන පෙර කී පැනයම විචාල සඳ එතැන එසැණින් හාරන ලද අල පවා ඉවත ලෑ කුඩා හමුදා අනු ඛණ්ඩය උඩට වෙඩි තබා රයිපල් ද ගෙන පේළි සැදී ලෙප් රයිට් ද නොකියා වහාම ගමනේ යන්නට වූයෙන් නැවත ද බිඳුණු සිතැත්තේ මහත් දුකෙන් මෙන් කුඩා අලයක් ද හප හපා ගම් තුලානට ගාටන්නට වීය.

ගම් තුලානට වැද, ස්ත්‍රියාවන් සමූහයක් දිය ස්නානයේ යෙදෙන එක් පොදු ළිඳක් අසබඩට යන්නාහු, කරෝලියා සුපුරුදු පැනයම එකී ස්ත්‍රියාවන්ගෙන් අසන ලදුව, පැනය නිම වීමටත් පෙර සියොළඟ සීතලව යනු දැනී, දෑස් විවර කොට බලන විට තවත් දිය බඳුනක් ගෙන ඒ දෙසට එන මාරදූතිකාව දැක මහත් භයට පැමිණ ළඟම ඇති පුවක් වෘක්ෂයකට බඩ ගා පණ මෙන් රකින්නා වූ ස්වකීය කරෝල සුගන්ධය දිගටම රැක ගන්නට සමත් වී, ස්ත්‍රියාවන් සියල්ලෝ ස්නානය කරන තුරු පුවක් වෘක්ෂය මුදුනේ ලැගුම් ගෙන සිට අවසන් ස්ත්‍රියාව ද ගිය පසු වෘක්ෂයෙන් බැස, ඇතුළුපුරය දෙසට පිය මනින්නට වීය.

ඇතුළුපුරයේ දී පවා සමීක්ෂණ ප්‍රතිඵලය ලෙස අඳ ගොළු බිහිරි ප්‍රතිචාරයන් ද ඇතැම් තැනෙක කැට කැබලිති ප්‍රහාරයන් ද ලද්දේ, අවුල්වැ ගිය මනසින් තුවාල ලෙව කා ගනිමින්, මේ අසුබ ප්‍රතිඵලය රජ්ජුරුවංවහන්සේට දැනුම් දී මඟුලැතු ලවා ලවා අස්ථී පඤ්ඤරය සම්බාහනය කර ගැනීමට වේදෝ යි මහත් ආතතියෙන් සැලෙමින් කරෝලියා වාසල දෙසට පසු බසින්නාහු, අධික විඩාව සංසිඳුවා ගැන්මට වෙල් යායක් ළඟ දොළකින් දිය පානය කරද්දී ඈත වෙලේ සිටි පඹයෙකු ඇස ගැටුනේ නව ජවයක් ලද්දා සේ නැගී උමතු හැඟීමෙන් ඒ දෙසට යන්නට වීය.

ස්වකීය ප්‍රයාමය හැර දැමීමට පෙර අවසන් වරට මේ පඹයා විචාළමියි සිතා, සුපුරුදු පැනය පඹයාට ද යොමු කරන්නට වීය. ව්‍යවස්ථාව හෝ ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය ගැන කිසිදු දැනුමක් නැති පඹ තෙමේ සුපුරුදු ගොළු වතින් කරෝලියා දෙස බලා සිටින්නට වූ සඳ, අඩ උමතුවෙන් සිටි කරෝලියා පරුෂ වචනයක් ද බෙණවා ''යකෝ රජ්ජුරුවෝ ආයෙ එනවට තෝවත් කැමතියි නේද?''යි අසමින් පඹයාගේ කඳින් අල්ලා මාරාවේශයෙන් මෙන් සොලවන්නට වීය. එවිට පඹ ඔලු මුට්ටියේ එතෙක් වේලා බහු කන් මන්ත්‍රණයක නියැලෙමින් සිටි ගිරවුන් තුන් දෙනෙක් මුට්ටිය සැඩ සුළඟකට හසුව සෙලවෙන නියාව දැන මහත් සේ බිය පත්ව පඹ ඇස් ද්වාර වලින් එළියට රිංගා, සිදු වූ හුට්ටප්පරය විමසන්නේ, කෙස් අවුල් කරගෙන පඹයා සොලවමින් සිටි කරෝලියා දැක ''නොදකින්'' කියා, වර්චස් පිඩ පිඩ පිඩ බැගින් කරෝලියාගේ මුවෙහි හෙලා ක්‍රෑක් යන අනුකරණයෙන් ඉගිලී යන්නට වූහ. කලබල වූ ගිරවුන් දැඟලීම හේතු කොට ගෙන එතෙක් පඹ කඳ මත කෙළින් තිබූ මුට්ටියේ සමබරතාවය ගිහිලී පඹ හිස පහළට කඩා වැටුණෙන්, ඒ දැක පඹයා සිය පැනයට ''හා'' කිවුවේයැයි සිතා කරෝලියා මහත් චිත්ත ප්‍රමෝදයට පත් වී නෑඹුල් මනමාලියක සේ පඹයා තුරුළු කොටැ, මුට්ටි මුහුණ මත හාදු වර්ෂාවක් වස්සවන්නට වීය.

අනතුරුව, ඒ කරෝලිස් ඇදුරා දොළෙන් මුව දෝවා පිරුවටයක් හැඳ වාසලට ගොස් රජ්ජුරුවං වහන්සේ ළඟ දණ ගසා ජන මත සමීක්ෂණ වාර්තාව ඔප්පු කරන්නට වීය.

එකී වාර්තාව මෙසේ බව දත යුතුය.

''තවදුරටත්, කක්ෂාදීපයේ ජනතාව යැයි කිසිවෙකුත් ශේෂව නැති සෙයකි. සිටින්නෝ නම් පඹයෝ වෙති. ඉන් ද පැනයට එකඟව පිළිතුරු දුන්නේ එක පඹයෙක් බැවින් ඔබ වහන්සේගේ ධූර කාලය සාරාසංඛ්‍යෙය කල්ප ලක්ෂයක් දක්වා දිගු කරගැනීමේ යෝජනාව එක් වැඩි ඡන්දයකින් ජයග්‍රහණය කොට තිබේ.''

ඉන් පසු සිදු වූ දේ නොකියවමනාය.

මවුලි මංගල්ලයෙන් පසු වහාම ක්‍රියාත්මක වෙන පරිදි, ඒ වන විට ඉතිරි වී තිබූ එකම ඇමති ධූරය වූ රෝම කූප ප්‍රවර්ධන ඇමති ධූරයට කරෝලියා පත් කරන්නට යෙදිණි.

කක්ෂාදීපයේ පෙර සිරිත් ප්‍රකාරවම, නව යුගයේ සංකේතය වූ එකී නිර්භීත පඹයා රජ්ජුරුවංට පමණක් දෙවැනි අගමැති ධූරයට පත් කරන්නට යෙදිණි.

ඒ ඓතිහාසික තීන්දුව ලබා ගැනීමට අමිල සේවයක් කළා වූ ගිරා පෝතකයන්ට ද යමක් ප්‍රදානය කළ යුතු වූයෙන්, උන්ට නිදහසේ අල්ලාප සල්ලාපයේ යෙදිය හැකි වන පරිදි, අගනුවරට නොදුරු දිය වළක් මැද සියළු පහසුකම් සපිරි බහුකන්මන්ත්‍රණ ශලාවක් තනවාලා බාර දෙන්නට යෙදිණි.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
පැරණි මාදිලියෙන් ලැබුණු ප්‍රතිචාර-
Bax මෙහෙම කියනවා :
fattama thana-
මවුලි මංගල්ලයෙන් පසු වහාම ක්‍රියාත්මක වෙන පරිදි, ඒ වන විට ඉතිරි වී තිබූ එකම ඇමති ධූරය වූ රෝම කූප ප්‍රවර්ධන ඇමති ධූරයට කරෝලියා පත් කරන්නට යෙදිණි.


කිවුව වෙලාව- 2010-05-31 22:35:19
Bax මෙහෙම කියනවා :
fatta

කිවුව වෙලාව- 2010-05-31 22:34:41
මාතලන් මෙහෙම කියනවා :
ග්‍රේට් රයිටින් ස්කිල්ස්..... නියමයි ලොක්කා...

පට්ට... පට්ටම පට්ට.....


කිවුව වෙලාව- 2010-05-31 21:08:49
Dennis Perera මෙහෙම කියනවා :
wonderful writing skill

@FB


කිවුව වෙලාව- 2010-05-23 21:30:40
nilantha මෙහෙම කියනවා :
Elakiri...

කිවුව වෙලාව- 2010-05-20 14:13:44
Anish මෙහෙම කියනවා :
dakson mami hali nalakayi ohoma ithiyatha
hali koba


කිවුව වෙලාව- 2010-05-20 05:04:25
Piyal මෙහෙම කියනවා :
අහිංතක දැක්සන් මාමිත කොලපු අපලාදෙත මුන්ද හෙන ගහන්ද ඕනෙ ..............!

කිවුව වෙලාව- 2010-05-20 04:54:20
Palitha මෙහෙම කියනවා :
kalanthe wage...

කිවුව වෙලාව- 2010-05-20 04:17:21
Subhash Gunawardhane මෙහෙම කියනවා :
ela kiyanne "solli wela ille"

@FB


කිවුව වෙලාව- 2010-05-20 04:07:09
කුල්ටූරා නොහොත් ඉන්වර්ස් නටුරා මෙහෙම කියනවා :
නියමයි කියන්නේ දෙකක් නෑ... දුන්නනේ .. ... ඉතිරි එකයි ඒත් මේක හතයි!!!

:)


කිවුව වෙලාව- 2010-05-20 03:31:37
Dinuka මෙහෙම කියනවා :
fatta.. fatta....maximum.

කිවුව වෙලාව- 2010-05-20 03:10:06
Dilith මෙහෙම කියනවා :
kickma thamayi

කිවුව වෙලාව- 2010-05-20 03:05:18
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
කක්ෂපුටගෙන් තවත් වියමන්
අදහස්
(පව් එයා!) ඩිව්
අදහස්
ආතල් දරීද්‍රතාවය මුලිනුපුටා දැමූ පින්වත් ජනනායකයාට ජයවේවා!
අදහස්
2013 ලැබුවා වූ නව වසර ඔබට කොහොමද? ලග්න පලා-පල
අදහස්
ලෝකෙ හිඟනම ජනාධිපති වීමේ ඌරුගූවේ කුමන්ත්‍රණය පරදවමු!
ඔමරි
ෆොනියා සහ වලහා
තවත් අදහස් බූන්දි
To Sir, With Love!
විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!
මරණ දඬුවම සහ සුළුතරයේ හෘද සාක්ෂිය!
කුණු වී දුඟඳ හමන මජර ජනමාධ්‍ය සංස්කෘතියට එරෙහිව කුමක් කරමුද?
දෙසියවෙනි උපන්දිනයට කාල් මාක්ස්ට උපහාර තෑග්ගක්!
BoondiLets
මාටින් ලූතර් කිං (කණිෂ්ඨ) කියයි.
තමන් ගමන් කළ යුත්තේ, නිර්මාණාත්මක පරාර්ථකාමීභාවයේ ආලෝකය තුළින් ද, නොඑසේනම්, විනාශකාරී ආත්මාර්ථකාමීභාවයේ අඳුර තුළින් ද යන්න, සෑම මිනිසෙකුම තීරණය කළ යුතුය.
What's New | අලුතෙන්ම
Cine| අසන්ධිමිත්තා- වෘත්තයෙන් ආපස්සට

3-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) සාහිත්‍යය හෝ සිනමාපට තවදුරටත් සාම්ප්‍රදායික ආකෘතියම නොපතයි. රසවිඳින්නන්ව සාමාන්‍ය කතාවකින් නළවාදැමීමට නොහැකිය. තවදුරටත් ඔවුහුද හුරුපුරුදු නිර්මාණ ස්වභාවයම නොපතති. නිර්මාණකරුවකු... [More]
Cine| රාමු තුළ යළි රාමු වුණු "දැකල පුරුදු කෙනෙක්"

6-Mins

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) මේ යුගය ඡායාරූප හා කැමරා යුගයක් වන අතර වෘත්තීය හෝ අර්ධවෘත්තීය කැමරා භාවිත කරන ආධුනිකයා පවා අධි සුන්දරත්වයෙන් යුතු ඡායාරූප... [More]
අදහස්| To Sir, With Love!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) To Sir With Love යනු මීට වසර 28 කට පමණ ඉහතදී කළු සුදු ටෙලිවිෂන් තිරයකින් මා බැලු චිත්‍රපටයකි. එය එතෙක්... [More]
වෙසෙස්| මැදියම් රැයේ වාහනවලට අතවනන සුදු හැඳි ගැහැනිය

5-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) අද මෙන් මහජනයා හෝ රථවාහන බහුල නොවූ මීට දශක හය හතකට පෙර ඇතැම් දිනවල මැදියම් රැය ආසන්නයේ දී කොළඹ බොරැල්ලේ... [More]
ඔත්තු| හෙල්මලී ගුණතිලකගෙන් 'සහස් පියවර'

5-Secs

හෙල්මලී ගුණතිලක විසින් රචිත පළමු කෙටිකතා එකතුව වන 'සහස් පියවර' කෘතිය මුද්‍රණද්වාරයෙන් එළි දක්වා තිබේ.... [More]
පොත්| ඉණෙන් හැලෙන කලිසමක් රදවා ගන්න තතනමින්...

2-Mins

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) පුද්ගල නාමයක්, වාසගමක් දුටු කල්හි ඔහුගේ ජාතිය/ ආගම/ කුලය/ ලිංගය/ ග්‍රාමීය, නාගරිකබව සිතියම් ගත කිරීම සාමාන්‍ය පුරුද්දක්. නමුත් "ඩොමිනික් චන්ද්‍රසාලි"... [More]
කෙටියෙන්| මොන එල්ලුං ගස් ද?

10-Secs

(සුරත්) කුඩුකාරයෝ ටික විජහට එල්ලාලා
බේරා ගනිමු රට ඒකයි හදිස්සිය
මෙත්පල් මැතිඳු මුර ගානා හැටි දැකලා
ගිරවා මගේ දුන්නා එල ටෝක් එකක්

"එල්ලිය යුතු එවුන් දා ගෙන රෙදි අස්සේ... [More]
පොත්| උමතු වාට්ටුවට අප්පචිචී ඇවිත්!

6-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) 'උඹට එහෙම යන්න බැහැ උඹ ඉන්න ඕනෙ මම ළඟ. මගේ හෙවණැල්ලෙන් මිදෙන්න උඹට බැහැ.'
(-41 පිට)

'මම ගල් ගැහී අප්පච්චී දෙස බලාගෙන... [More]
රත්තරං ටික| මෙන්න බත් කූරෙක්!

28-Secs

මත්සුවා බැෂෝ යනු කෘතහස්ත ජපන් කවියෙකි. බැෂෝගෙ කවිකාර කම දැක දිනක් ඔහුගේ ශිෂ්‍යයෙකු ද කවියක්... [More]
කවි| ජානූ! පේ‍්‍රමයෙන් විතැන් විය හැකි දැයි මට කියන්න

24-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) එකින් එක මතක අහුලමි
මංජුසාවකි හදවත මතක අහුරමි
සීත හිමයේ මිදුණු හිමකැටිති යට
ඔබට කවි ලියා සඟවමි
ජානූ!
පසුපස සෙවණැල්ල සේ ඇදෙමි... [More]
පොත්| සෞන්දර්යය වෙනුවට කටු අතු- අපේ යුගයේ උරුමය!

13-Mins

(චූලානන්ද සමරනායක) කිවිඳියකගෙ කාව්‍ය ග‍්‍රන්ථයක් එළිදක්වන මොහොතක ඇගේ කවියට ප‍්‍රවේශ වෙන්න වඩාම සුදුසු මාවත මොකක්ද? මේක ටිකක් විසඳගන්න අමාරු ප‍්‍රශ්ණයක්. මොකද අද... [More]
ඔත්තු| 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්'- දෙසැ. 01

11-Secs

මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්ගේ 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්' කාව්‍ය... [More]
වෙසෙස්| වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව

1-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ලංකාවේ ඉහළ "අලෙවි වටිනාකමක්" ඇති, ‘අනුහස් ඇති’ ගුප්ත වස්තුවකි වාලම්පුරිය. මෙම ‘වටිනාකම’ තීරණය වන්නේ එහි ඇති ද්‍රව්‍යමය වටිනාකම හෝ වෙනත්... [More]
පොත්| "මතක වන්නිය" හෙවත් උතුරේ ශේෂ පත්‍රය

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) කලා කෘතියකින් භාවමය කම්පනයක් ඇතිකළ හැකි නම් එයට කිසියම් සමාජ බලපෑමක් සිදුකළ හැකිය. එසේ කම්පනයත්, පශ්චාත්තාපයත් ජනිත කළ, දමිළ බසින්... [More]
අදහස්| විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) පසුගිය සියවසේ මිනිස් ශිෂ්ඨාචාරය මුහුණපෑ ප්‍රධාන මාරක අභියෝග තුන වුයේ වසංගත, සාගත හා සංග්‍රාමයන්ය. ඒ සියවස තුල එසේ ඉන් මියැදුන... [More]
කරන්ට්ස්| "අඟ"

19-Secs

(උපුල් සේනාධීරිගේ) අංඟ පුලාවකට නැති මිනිස්සු
තම හිස අත ගෑහ
අඟක්... ඔව් අඟක්
රයිනෝසිරසක හැඩගත් අඟක්
මොළයක් නැති සිරසක්
තෙතක් නැති හදවතක්... [More]
වෙසෙස්| ඇනා කැරනිනා සහ ඇනා ස්ටෙපානොව්නා

7-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ලියෝ තෝල්ස්තෝයි විරචිත ඇනා කැරනිනා නවකතාවේ ප්‍රධාන කථා නායිකාව වන ඇනා අර්කෙඩියෙව්නා කැරනිනා නමැති චරිතය ගොඩනැංවීම සඳහා තෝල්ස්තොයිට කාන්තාවන් කිහිප... [More]
පරිවර්තන| යෑම සහ ඒම අතර

20-Secs

(ඔක්තාවියෝ පාස් | නිලූක කදුරුගමුව) තම විනිවිද පෙනෙනබව සමඟ
ආලයෙන් බැඳුණු දහවල
අවිනිශ්චිතව ටැග්ගැහෙයි
යෑම සහ නැවතීම අතරමැද.
මුළු ලෝකයම නිසලව නැලැවෙන
මුහුදු බොක්කකිය දැන් වටකුරු පස්වරුව.... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook