Thoughts on Pilgrimage to pay respects the defeated President Mahinda Rajapaksa | BOONDI.LK
Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
අදහස් බූන්දි
මහින්ද වන්දනාව වැඩවසම් බවට ආවැඩීමකි!
බූන්දි, 18:01:55
වන්දනාව අපට හුරු දෙයකි. අප කුඩා කාලයේ වන්දනා නඩයන් සමග වන්දනාවේ ගියෙමු. ඒ ඉතිං පන්සල්, දේවාල, පල්ලි, කෝවිල් දැක බලා වැඳ පුදා ගන්නා රිසියෙනි. පසුගිය වකවානුවේ එවැනි වන්දනාවලට තවත් අලුත් දේවල් එක්කෝ වෙහෙරක කොත් කැරැල්ලෙන් රැස් විහිදීම, එසේ නැත්නම් පිළිමයකින් රැස් විහිදීම, දෙවි රුවකින් කිරි හෝ කදුළු ගැලීම ආදී දේ එක්වූ බව පුවත්පත්වලින් දැක්කෙමු. එවැනි ආශ්චර්යන් දැක ගැනීම සඳහා වැඳ පුදා ගැනීම සඳහා මිනිසුන් දහස් ගණනින් ආ අයුරු ද වාර්තා විය. එමෙන්ම යුද්ධයෙන් පසු උතුරුකරය වන්දනාවට ද වැල නොකැඩී යන අයුරු දකින්නට ලැබුනි. දැන් අලුත්ම තත්වය මහින්ද වන්දනාව වී ඇත. මේ වන විට මහින්ද වන්දනාව සඳහා කාල්ටන් නිවසට වැල නොකැඩී මිනිසුන් ඔහු දැක බලා ගැනීමට එන බවත් පේලි ගැසී කාස්ඨක අව්වේ හිටගෙන තමාගේ වාරය එනතුරු සිටින අයුරුත් ලියවෙති. ඒ අතරම මහින්ද වන්දනාවේ එන අය ඔහුට වැඳ පැදකුණු කර යන අයුරුත් වීඩියෝ අන්තර්ජාලයේ දකින්නට ලැබේ. හිටපු ජනාධිපති (ඔහුට සහ ඔහුගේ කල්ලියට අනුව තාමත් සිංහලයාගේ ජනාධිපති) තවත් අයට මහරජාණෝ තවත් අතකින් ජාතියේ ගැලවුම්කරු ලෙස හඳුන්වන මහින්ද අලුත්ම වන්දනා ඒකකය ලෙස දක්නට ලැබේ.

මහින්දගේ බැලයන් කියන අයුරින් ලක්ෂ 25 ක් මේ වන විට වන්දනාවේ ආවා හෝ නැතා සත්‍ය නම් රටේ විශාල පිරිසක් තාමත් මහින්ද වන්දනාවේ යන බවයි. මේ වන්දනාකරුවන් පවසන අයුරින් එතුමා රට බේරාගත් විරුවා වන අතර එතුමා නිසා අපිට අද නිදහසේ පාරක තොටක බැස යන තත්වයක් ඇති වී ඇත. එතුමාට පිං සිදුවන්නට සිංහලයෙකු ලෙස මේ රටේ ජීවත් වීමට හැකිවී ඇත. මේ ඔවුන් එය ඉදිරිපත් කරන ආකාරයයි.

මහින්ද කල්ලිය පසුගිය ජනාධිපතිවරණය පුරාවට ප්‍රචාරය කරනු ලැබුවේ "යුධ අපරාධ චෝදනාවට විදුලි පුටුවට ගෙනයාමට ඉඩ නොදෙමු!" වැනි සටන් පාඨයි. විමල් වීරවංශලා තවදුරටත් ප්‍රචාරය කරන්නේද එයම වේ. රට බෙදීම, විදුලි පුටුව ආදිය ඔවුන්ගේ ප්‍රචාරක න්‍යාය පත්‍රයේ මුලින්ම තිබෙන වගන්ති වේ. උතුරුකරයේ ජනයාට ලංකා රජය සලසන මොනයම් හෝ පහසුකමක්, එම ජනයාගේ අයිතීන් තහවුරු කිරීමක්, රට දෙකඩ කිරීමේ කුමන්ත්‍රණයක කොටසක් ලෙස ඔවුන් හුවා දක්වයි. මෛත්‍රී දිනා ඇත්තේ බෙදුම්වාදී ඡන්දවලින් බවත් පුන පුනා පවසමින් රට ඉන්දියාවට පාවා දෙයි යන පැරණි ඉන්දියන් විරෝධය නැවත උලුප්පමින් දිගින් දිගටම සාපරාධී අයුරින් මොවුන් ජාතිවාදයම අවුස්සති. ජාතිවාදය තම පටු ලාභ සඳහා ජීවිත දහස් ගණන් බිලිදීමට සැදුනු කිසිම හරයක් නැති පටු නීරස දෙයකි. නමුත් මහින්දලා සහ වීරවංශලා එය තවදුරටත් තලු මරන්නටත් එතුලින් දැනෙන ලේ රස රස විදින්නටත් පටන් ගෙන ඇත. තමුන්ගේ පටු වාසිය සඳහා රටේ මිනිසුන් දහස් ගණනක ජීවිත ඔවුන් එසේ ජාතිවාදය ඇවිස්සීම තුල අවධානමකට පත්කරනු ලබයි. මේ සියල්ල ඔවුන් කරනුයේ තමන්ගේ හිතවතුන් වන කුඩු වෙළදුන්, දූෂකයින්, මිනීමරුවන්, වංචා කාරයින් ආදීන් නැවත බලයට ගෙනඒම අරමුණු කරගෙනය.

ඒ අතරම 'මහින්ද අගමැතිවිය යුතුය' යන්න ඔවුන් මන්ත්‍රයක් ලෙස ජප කරයි. ඔවුන් රටපුරාම මහින්ද වන්දනාව සඳහා නඩ සූදානම් කරමින් අලුතින් පත්වූ රජයට එරෙහිව වෛරී ආකල්පයක් සමාජ ගත කරමින් සිටී. පසුගිය සන්ධාන ආණ්ඩුවේ සහ ශ්‍රී ලංකා නිදහස් පක්ෂය තුල බොහෝ දෙනෙකු පසුගිය වකවානුවේ ජීවත් වූයේ මහින්දලාගේ එහෙයියන් ලෙසිනි. ඔවුන්ට එය කොතරම් හුරුකර, එතුල ඔවුන් හීලෑකර ඇත්ද යත් මහින්ද යනු ඔවුන්ගේ හෘද සාක්ෂිය යන්න හිතන මට්ටමට ඔවුන්ව පත්කර හමාරය. ඇත්තෙන්ම එය දීර්ඝ කාලීනව වහලුන් ලෙස ජීවත් වූ වහලා කාලයාගේ ඇවෑමෙන් තම වහල් බැමි වලට ප්‍රේමකරන ආකරයක් පෙන්නුම් කරයි.



මහින්දලා ඇතුළු කල්ලිය කළ වැරදි ගැන මෙතරම් එළිදරව් වෙත්දීත් ඒ පිළිබඳ ඔවුනට වගේ වගක් නොමැත. ඒ මහින්ද නැවත බලයට ගෙනඒම ඔවුන්ගේ ජාවාරම් කරගෙන යාමට අත්‍යාවශ්‍ය නිසාය. ඔවුන් මහින්දලාගේ එහෙයියන් වී ඇත්තේ එක පැත්තකින් පමණක් නොවෙති. ඔවුන්ද මහින්දලා අනුකරණය කරමින් මහින්දලා තම පවුල් පරපුරට රාජ්‍ය දේපළ පවරා ගත්තා මෙන් මේ මැති ඇමතියන්ද එසේ කළ බව දැන් දිනෙන් දින එළිදරවු වෙමින් පවතී. මේ වන විට විදේශ සේවයේ පමණක් එවැනි අයුතු නීතිවිරෝධී පත්වීම් ලබාගොස් තිබී සුදුසු කම් නැති නිලධාරීන් පනස් දෙනෙකුට වැඩිය ආපසු කැඳවා ඇත. රාජ්‍ය ආයතනයන්හි ඉහළ තලයේ තනතුරු මෙම කල්ලියේ ඥාතීන් අතර බෙදාගෙන ඇති බව හෙලිවෙයි. ඉතින් මේ තරම් නොපනත්කම් කරමින් සිටි මේ කල්ලිය මහින්ද වන්දනාවට තම පාක්ෂිකයන් යොමු කරවීම, රටේ ජනයා යොමු කරවීමට උත්සාහ කිරීම නිකම්ම සිදුවන්නක් නොවෙන බැව් පැහැදිලිය. එතුලින් ඔවුන් උත්සාහ කරන්නේ නැවත අර ෆැසිස්ට් හා වැඩවසම් අත්තනෝමතික බලයම නැවත බලයට ගෙන ඒම සඳහාය. එතුලින් තමනට රිසි පරිදි දිගින් දිගටම රටේ දේපළ තම සිතැඟි අයුරු අපයෝජනය කිරීම සඳහාය. ඔවුන් උත්සාහ ගන්නේ මහින්දලාගේ බල අවතාරය ලංකා සමාජය මත දිගින් දිගටම හොල්මන් කරවීමටයි. මහින්ද අගමැතිකිරීමේ වැඩසටහන මෙම අවතාරය හොල්මන් කිරීමේ විධික්‍රමය වේ.

මහින්ද බලයේ සිටි අවධියේ කිසිවෙකුට අදහස් ප්‍රකාශ කිරීමේ අයිතියක් නොදෙනු ලැබූ අතර විවේචනාත්මක අදහසක් දැරීම සහ ඉදිරිපත් කිරීම මරණයට හේතුවිය. අතුරුදන්වීමට හේතු විය. මහින්දලා තවදුරටත් බලය අතහැර නොමැත. පෙබ. 18 වෙනි දින නුගේගොඩ පත්‍රිකා බෙදූ ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදි ජනතා මණ්ඩපයේ සාමාජිකයන්ට පහර දී පත්‍රිකා උදුරා ගැනීමෙන් ඔවුන් පෙන්නුම් කරන්නේ තාමත් ඔවුන් තම ෆැසිස්ට් ක්‍රමවේදයන්ට ජීවය දෙමින් පවත්වා ගන්නා බවයි. අලුතින් පත්වූ රජය වැරදි කළවුන් වෙත නීතිය මත පාලනය සිදුකිරීම මේ ෆැසිස්ට්වාදීන් තේරුම් ගන්නේ දුබල කමක් අයුරිනි. මිනීමරුවන්, කුඩු වෙළදුන්, ස්ත්‍රී දූෂකයන් පිරිවරා සිටින මේ බලවේගයන් උත්සාහ කරන්නේ නැවත ලංකාව තමාගේ සිතැඟි අනුව නැටවිය හැකි භූමි භාගයක් කර ගැනීමටය.

නුගේගොඩට එක්වූ පසුගාමී ෆැසිස්ට්වාදී මහින්ද ගැත්තන් තමනට නැවත බලයට ගෙන ඒමට අවශ්‍ය වන්නේ පසුගිය වසර දහයක් තිස්සේ රට විනාශ කළ වැඩවසම් ඒකාධිපති කල්ලිය බවට මොරදෙති. ඔවුන්ගේ භාෂාව තුල ඇත්තේ වෛරය සහ ජාතිවාදය ඇවිස්සවීමේ පහත් අවශ්‍යතාවයි. ඕනෑම මිනිසෙකු තුල මෙන්ම සතුන් තුල පවා තමා ඉපදුනු හැදුණු වැඩුණු ප්‍රදේශයට, භූමිභාගයට ඇල්මක් සහ ආදරයක් පවතී. ඔවුන් මෙම ස්වභාවික බැඳීම පටු ජාතිවාදයක් දෙසට උලුප්පමින් ජාති ආලය, දේශප්‍රේමය සහ දේශහිතෛශීබව ආදී පටු සීමාවන්ට කොටු කරමින් එතුලින් ජාතිවාදී පහත් හැඟීම් සමුදායක් කුළු ගැන්වීම දිගින් දිගටම කරනු ලබයි. ස්වාභාවිකව තමා ඉපදුණු දේශයට ඇති ආලය අන්තවාදී පටු වෛරී දේශප්‍රේමයක් බවට පත්කිරීමට ඔවුන් යොදා ගන්නා ක්‍රමවේදය, වාග්මාලාව, යොදා ගන්නේ ඔවුන්ගේ අනුගාමිකයන්ට තමන්ගේ ජාතිය විනාශ කිරීමට නිරන්තර කැස කවන සතුරන්, බිල්ලන් ඔවුන් වටකොට ඇති බවට මොර දීමයි. (අධිරාජ්‍යවාදය, බටහිර, ක්‍රිස්තියානිය, මුස්ලිම් ආදී මෙකී නොකී බිල්ලන්) ඒ අතරම මේ බිල්ලන්ගෙන් රට නිදහස් කර ගැනීමේ වීරත්වය මහින්ද වෙත ආරූඨ කරන ඔවුන් මහින්දට විරුද්ධ වීම ජාතියට ද්‍රෝහිවීමක් ලෙස හදුන්වන අතර තම මව්බිම සහ ජාතිය යනු මහින්ද බවට ලඝුකර හුවා දක්වන්නට උත්සාහ කරයි.



සමහර මැති ඇමතිවරුනට මහින්දට ඇති මේ ගැතිබව කොතරම් දුරට, කොතරම් ගැඹුරට කිදා බැස ඇත්ද යත් මහින්ද වෙනුවෙන් ඔවුන්ගේ හෘද සාක්ෂිය ක්‍රියාත්මක වන බව ඔවුන් පවසයි. ඇත්තෙන්ම ඔවුන්ට තමන්ට කොන්දක් නැති බව මෙතුලින් කියවෙන අතර එයට හේතු වී ඇත්තේ වසර දහයකටත් වඩා කාලයක් තිස්සේ ඔවුන් එහෙයියන්, බත්බැලයන්, ගැත්තන්, ආවතේව කරුවන් සහ සුවච කීකරු අණ පිළිපදින්නන් වී සිටීම තුල ඇතිවී ඇති දීන බවයි. ඒ දීන බවෙන් ගොඩ ඒමට නොහැකියාව තුල හිරවී සිටීම මොවුන් ඒ තම නොහැකියාව හදුන්වන්නේ තමන්ගේ හෘද සාක්ෂිය ලෙසයි. මෙවැන්නන්ට ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය, නිදහස සහ නිදහස් සමාජය හිසරදයකි. ඒ තමන් කාලාන්තරයක් තිස්සේ ආවතේව කරුවන්ව සිටීම නිසා දීන වී ඇති මනසට විධානයක් අනුගමනය කිරීමකින් තොරව ස්වාධීනව සිතීමට ඇති නොහැකියාව, තීරණයක් ගැනීමට ඇති නොහැකියාව නිසාවෙනි. මොවුන් මේ හෘදසාක්ෂිය ලෙස හදුන්වන දෙය මහින්ද කල්ලිය පසුගිය කාලයේ රටක සමාජයක් දීනත්වයට ඇද දමා ඇති ප්‍රමාණය පෙන්නුම් කරන කැඩපතකි. මොවුන් සාමාන්‍ය ජනයා නොවේ. මේ මන්ත්‍රීවරුය. ඇමතිවරුය. මහ ඇමතිවරුය. මේ රටේ ජනතාව වෙනුවෙන් තීරණ ගැනීමට පත්කරනු ලැබ ඇති නියෝජිතයන්ය. මොවුන් මෙසේ දීන බවින් මිරිකේ නම් මොවුන් තීරණ ගන්නා රටකට දෙවියන්ටවත් පිහිට විය නොහැක.

මොවුන් ක්‍රියාත්මක වන්නේ නින්දෙන් ඇවිදින මිනිසුන් මෙනි. යක්ෂ දෝෂයකට හසුව ඇති ආතුරයන් මෙනි. මොවුන් තව තවත් පතන්නේ තමන් මත ආධිපත්‍ය පවත්වා ගන්නා බලයක දීනයින් වී සිටීමට එතුලින් ඔවුන් ලබාදෙන තෑගි බෝගයකින් සතුටු වීමටය. ඒ සඳහා රටේ ජනයා එයින් එහා ගිය දීනයින් රැලක් කර ගැනීම මොවුන්ගේ අත්‍යන්ත ප්‍රාර්ථනය හා උත්සාහයයි. නුගේගොඩදී මොවුන් උත්සාහ කරන්නේ රටේ ජනයා ඔවුනට අවශ්‍ය ලෙස තව දුරටත් එහෙයියන් ලෙස පවත්වා ගැනීමට කරන උත්සාහයකි. ඔවුන් උත්සාහ කරන්නේ මහින්දට ඡන්දය දුන් පනස් අට ලක්ෂයක් බැටළු රෑනක් කර දැක්කීමටයි. ඔවුන් බැඳ ගෙන යන රැහැන් පොට ලෙස බෙදුම්වාදී බිල්ලා නැවත පාවිච්චි කරමින් පවතී.

ජනවාරි අට වැනිදා ජනයාගෙන් වැඩි ප්‍රමාණයක් මෙසේ දීන බවින් මිදී පුරවැසියන් ලෙස කොඳු කෙලින් කර ගෙන සිටීමට ගෙන ඇති තීරණය මොවුනට දැරිය නොහැක. ඔවුන් උත්සාහ කරනුයේ ඉතිහාසයේ රෝදය නැවත ආපසු කැරකවීමටයි. පරාජයෙන් වියරුව තමන්ගේ උපරිම ශක්තිය යොදමින් තාමත් දීන බවින්ම සිටින, දෙපයින් සිට ගැනීමට හෝ තම මනසින් තීරණ ගැනීමට ආත්ම ශක්තියක් නැති, වැල නොකැඩී තාමත් මහින්ද වන්දනාවට යන ගැත්තන්ගෙන් කොටසක් ගෙන්වා එතුලින් ඔවුන්ට විශාල බලයක් ඇති බව පෙන්වීමටයි. මෙහිදී ඔවුන් දිගින් දිගටම පුනරුච්ඡාරණය කරනුයේ 58 ලක්ෂයක් ගැනයි. නමුත් මේ තකතීරු මොළවලට නොවැටහෙන කාරණය වන්නේ පනස් අට ට වඩා හැට දෙක වැඩි බවයි. දීන, ගැති මනසින් සිටින අය මිස මහින්ද වන්දනා නඩවලට ස්වාධීන මනසක් ඇති හැට දෙලක්ෂයකට අධික ජනයාගෙන් එකෙකු හෝ කිසිදිනෙක එකතු නොවන බව අපට සහතිකය.
ඡායාරූප- නෙත් FM
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Pilgrimage, Mahinda Rajapaksa, Wimal Weerawansa, Sri Lankan President, Mayithreepala Sirisena, Nugegoda Rally, SLPF, Madamulana, Hambanthota
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
රංජිත් හේනායකආරච්චිගෙන් තවත් වියමන්
අදහස්
නීතියේ ආධිපත්‍යය පිහිටුවීම පළිගැනීමක්ද?
අදහස්
අම්මගෙන් විමසීම නොහොත් ඔන්න කනෝ පිනුම්!
වෙසෙස්
කාම්බෝජ මතකයන් සහ පාඩම්
අදහස්
මිත්‍යාවට පෙම් කර මිත්‍යාව මත ජීවත් වීම
අදහස්
ඉල්මහේ අඳුරු සෙවණැලි මැද බර්ලිනයේ 'පා පැකිළෙන ගල්'
තවත් අදහස් බූන්දි
කුණු වී දුඟඳ හමන මජර ජනමාධ්‍ය සංස්කෘතියට එරෙහිව කුමක් කරමුද?
දෙසියවෙනි උපන්දිනයට කාල් මාක්ස්ට උපහාර තෑග්ගක්!
ඒ ඇගේ අහසයි!
සිංහලයා වඳ වෙමින් යනවද?
කාලෝ අයංතේ
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
ලෙනින් ලියයි.
පීඩිත ජනයාට ඉවත් වීමේ අයිතිය දෙන ලෙස කරන ඉල්ලීම අත් හැර දමා ජාතීන්ගේ අයිතිවාසිකම් එක සමාන විය යුතු බවත් පිළිගැනීම පුහු වදන් දෙඩීමක් හා හුදු... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
ඔත්තු| ගඟේ නොයන තරුණ දේශපාලනයක්- අගෝ. 21

15-Secs

අජිත් පැරකුම් ජයසිංහ විසින් ලියන ලද එළියකන්ද වධකාගාරයේ සත්‍ය සිදුවීම් පසුබිම් කරගත් 1989 කැරැල්ල පිළිබඳ... [More]
කවි| ඉතා කුඩා විශාල වෙනස

2-Secs

(සමර විජේසිංහ) අපට නම්
පහසුකම් ඇත
දුකට බොන
ඛෙහෙත් ඇත

ඛෙහෙත් ටිකක්වත්... [More]
කතා-බස්| ඇමෙරිකානු ව්‍යාපෘතියේ පාපිෂ්ට කාලසටහන! (ජෙනරාල් වෙස්ලි ක්ලාර්ක් සමග)

31-Mins

(අජිත් සී හේරත්) ජෙනරාල් වෙස්ලි ක්ලාර්ක් සමග ඒමි ගුඩ්මාන් විසින් කරන ලද මෙම සම්මුඛ සාකච්ඡාව ලෝක ආධිපත්‍යය සඳහා වන ඇමෙරිකානු ව්‍යාපෘතියේ පාපිෂ්ට... [More]
කවි| මඳ නල

5-Secs

(ආරියවංශ රණවීර) කඳු වලල්ලට හොරෙන්
ආවා ඔබ මා ළගට
මල් පවා බලා සිටියා
ගත් සුසුම
නොහෙලා පහළට
පුදුමව.... [More]
පරිවර්තන| කියන්නද මා නුඹට, නුඹ සොඳුරුයැයි ගිම්හානයේ දිනක් තරමටම?

52-Secs

(විලියම් ශේක්ස්පියර් | මහේෂි බී. වීරකෝන්) කියන්නද මා නුඹට...,
නුඹ සොඳුරුයැයි ගිම්හානයේ දිනක් තරමටම?
එනමුත් නුඹ ඊටත් වඩා වැඩියෙන් මුදුයි, සුන්දරයි මට.
රළු පවන් වෙසක් මස සිඟිති මල් පෙළන කල,
සිසිර කල දහවලත් බොහෝ දිගු කරන විට,
දෙව්ලොවේ ඇස අරා සැඩ රැසින් ලොව පෙළයි.... [More]
කවි| තුරු වන්දනය

51-Secs

(ලාල් හෑගොඩ) මහා අරණ තුල දෑස අබියස
මේ දැන් පහළවුවාසේ පෙනෙන දසුනෙන්
කිවි තෙමේ වික්ෂිප්ත විය.

ළා හරිත චත්‍රයක් වන් උඩුවියන තුළ
විසිරුණු ආලෝකයෙන්... [More]
කතන්දර| සෙන්ටෙනියල් දෝණි

4-Mins

(සරද සමරසිංහ) දෝණි දොර ඇරගෙන ගෙට ගොඩවෙනකොට අම්මයි රාජ් අන්කලුයි සාලයේ සෝපාවේ තුරුළු වෙලා ඉඳගෙන ෆෝන් එකේ මොකක්දෝ බලනවා. දෙන්නම ඩිංගක් තිගැස්සෙනව.... [More]
පොත්| යුතෝපියාව- සුන්දර ගම්මානය පිළිබඳ ප්‍රතිවික්ටෝරියානු කියවීමක් සඳහා

4-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) ලිඛිත කලා මාධ්‍යයන් අතර කෙටිකතාවට හිමි වන්නේ සුවිශේෂී තැනකි. එය පමණක් නොව, ඉදිරියට කෙටි යන විශේෂණය සහිත සෑම කලා මාධ්‍යයක්... [More]
කවි| සිනාසෙන ඔබෙ මූණ

36-Secs

(ලක්ශාන්ත අතුකෝරල) සිනාසෙන ඔබෙ මූණ
බොහෝ කලකින් මා ගමට ආ
මේ අහඹු කාලකණ්ණිදා
පටු මගෙහි පවුරු මත
පොල් ගසෙක - කඩ පිළෙක
සිනාසී එබීගෙන ඔඛෙ මූණ... [More]
කතා-බස්| ඒ මිනිස් අරගලයට මම හිස නමනවා! -මො.ල. සෙනෙවිරත්න

2-Mins

(කසුන් සමරතුංග) 'හික්මවීම පිණිස මේ දඬුවම ඉවසන්න' නම් වූ ස්වකීය කුළුඳුල් කාව්‍ය සංග්‍රහයේ කතෘ සටහන වෙනුවෙන් එහි කතුවර මො.ල. සෙනෙවිරත්න මෙසේ ලියයි.

"ලබා... [More]
වෙසෙස්| ජෝතිපාල ලංකාවේ ජනප්‍රිය ම ගායකයා වීමේ දේශපාලන ආර්ථීකය

18-Mins

(සමන් එම්. කාරියකරවන) එච්. ආර්. ජෝතිපාල යනු ලංකාවේ එදා මෙදා තුර අනභියෝගී ව රැඳී සිටින ජනප්‍රිය ම ගායකයා වේ. ඔහුගේ මරණය සිදුවූයේ 1987... [More]
ඔත්තු| කැටිපෙගෙන් 'හමුවෙන්න තවම හැකි කොම්රේඩ්' - ජුලි 24

16-Secs

විමල් කැටිපෙආරච්චි විසින් රචිත පළමු කාව්‍ය සංග්‍රහය 'හමුවෙන්න තවම හැකි කොම්රේඩ්' 2018 ජූලි 24 දා... [More]
කවි| මල් බදාගෙන ගස් මැරෙන්නේ අන්න ඒකයි ශාන්තී

36-Secs

(සඳිනි ප්‍රාර්ථනා තෙන්නකෝන්) අන්න කෙළවර මලක් පිපිලා,
ඔබත් දැක්කද ශාන්තී,
ගමේ මුදුනෙම අහස කිට්ටුව,
හිනා නගනව ශාන්තී

තල මලක් නම් මළ ගෙයක්,... [More]
කවි| ඒ මුහුණ

31-Secs

(මංජුල වෙඩිවර්ධන) ඒ මුහුණ අහිංසක වෙන්න බැරිකමක් නෑ
ඒත් ඒ ආදරේ අහිංසක නෑ.

කටහඬත් නිවී ඇති බව ඇත්ත
පපුව ඇතුළට ඇවිත්
හෘද සන්තානයේ අඩි තබා ඇවිදිද්දි... [More]
කවි| ෂැන්ග්‍රිලා....

25-Secs

(දමිත් වැලිකල) නොයන්න සැංඟිලා
ඉන්න බැරිද මාත් එක්ක ළං වෙලා...
අත් අල්ලං කතා කරමු හිනැහිලා..
දකින දකින හැම හීනෙම ෂැන්ග්‍රිලා..
උඹ හිටියා මං යන මං අවුරලා..... [More]
පරිවර්තන| අදේශපාලනික බුද්ධිමතුන්

30-Secs

(ඔටෝ රෙනෙ කැස්ටිලෝ | මහේෂ් මුණසිංහ) එක් දිනෙක
මගේ රටෙහි වෙසෙන
අදේශපාලනික බුද්ධිමතුන් ව
ප්‍රශ්න කරාවි
සාමාන්‍ය මිනිසුන් පැමිණ
එදිනෙදා දිවි ගැටගහන... [More]
කවි| ඇනා සර්ගෙව්යනාගේ කවිය

24-Secs

(මොනිකා රුවන් පතිරණ) ජීවිතයෙ ගැල ඇදුණු වසර යුග
ගිම් නොනිමි එකම දිගු ගමනක් ය
තැවුල් ගිනි පුළිඟු හද සිදුරු කළ
කිහිරඟුරු විසුළ මරු කතරක්ය

නිල දිදුල කදෝ පැණි එළියෙහි ද... [More]
කතන්දර| ගල් වඩුවා ('හූමිටි කතා')

2-Mins

(ආර්. කුෂ්නේරෝවිච් | දැදිගම වී. රුද්‍රිගු) එකෝමත් එක රටක ගල් වඩුවෙක් ගල් කඩමින් හිටියා. හිටි හැටියේම අසුන් පිට නැග ගත් මිනිසුන් කෑ ගහන හැටි ඇසුණා;

"දණ... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook