Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
වෙසෙස් බූන්දි
රෝස කටු සුවඳ නැත....!
බූන්දි, 15:54:51
අවුරුදු හය හතක දරුවකුව සිටිය දී මුත් තාත්තාත් සමග ගමේ සිනමා හලේ දී රන්මුතු දූව නරඹන්නට ගිය දවස අදටත් හිතේ මුල්ලක හැංගී තිබේ. හරියාකාර හැඩතල තෝරාබේරා ගන්නට අපහසුමුත් සිනමාහල් වහලේ දැ‍වැන්ත 'කටවුට්' එකක් තිබූ බවත්, ටිකට් ගන්නට පෝලිම් ගැසුණු සෙනග මිදුල පුරාම සිටි බවත් මගේ හිතේ රැඳවුනු සිතුවමේ අදටත් තෝරා බේරා ගන්නට පුළුවන් තරමට සටහන්ව ඇත.රන්මුතු දූව මුල්ම පාට පාට සිංහල සිනමා පටයයි. ඒ කාලේ සීයලාගේ ගෙදර ගිය බොහෝ වේලාවල රන්මුතු දූවේ ගීත අඩංගුවූ එච්.එම්.වී. තැටි දෙක රේඩියෝග්‍රෑම් එකේ නොනවත්වාම වාදනය කිරීම අපේ සිරිතක්ව තිබුණි.

අප බොහෝ දෙනෙකුන් ගේ ජීවිත, කඳු මුදුන් වලින් පල්ලම් බැස හෙල් පතල් පසුකර අර අපි පුංචි අවදියේ අම්මලා ආච්චිලා කියා දුන් සුරංගනා කතාවල කියවුනු ලෙසටම, වන වදුළු හා වනපස මලින් සුසැදි කෝකිල නදින් ඇලැලී මල් සුවඳ සපිරුණු තාරුණ්‍යයේ නිම්නයන් පසුකොට ගලාගොස්, කාලය නම් වූ වංකගිරියෙහි නන්නත්තාරවී ඇති මේ පහුගිය සෙනසුරාදාවක, ‍ටොරොන්ටෝවේ ළබැඳියන් පිරී ඉතිරී දෙගොඩ තලා ගිය රඟහලක දී, නන්දා මාලීනී නම් වූ ඒ ලංකාමාතාවගේ දිරිය දියණිය, අප සැවොම තවමත් ආදරයේ පූර්ණත්වය පතා, දයාර්ද ලෝකයක දියාරුව ගලායන්නාවූ දිය පාරවල් බව නැවතත් සිහිපත් කර දුන්නාය.

වාදකයින් සතර දෙනෙකුට මැදිව විසල් වෙදිකාවක් මැද සංසුන්ව වාඩිවී හිඳිමින් ළයාන්විතවත් දයාබරිතවත් මෙන්ම තේජාන්විත උස් හඬිනුත් අපේ හදවත් පිරිමැද පහුරු ගා සුසුම් පිඹ ගිනි දල්වා අවුළුවා, නන්දා මාලීනිය මෙදා රඟදැක්වූ රංගනය, සිරසේ සුපිරි තරුවලින් පටන් ගෙන අද වන විට විරු නොවිරු ගොහොරු නොගොහුරු ආදී මෙකී නොකී සියළු ගායනා රංගන වේදිකා වල ලෙලවෙන ගායනාවන්ට වඩා අපේ හිත්වලට නම් ප්‍රාසාංගික වූයේය, සොඳුරු වූයේය. අපේ ඇස් තෙමා හිත් පුරවා පුම්බා කොහේදෝ කොහේදෝ පාකර යවන්නට සමත් වූයේය. වින්දනය නම් මෙයය විඳීමේ සුන්දරත්වය මෙයය අපූර්වත්වය මෙයය යනුවෙන් අපේ ආත්මයන් ඇහැරී නලිය නලියා මුරගානා අන්තයකට අප ගෙනයන්නට සමත් වූයේය. මේ ලියන දැනුදු මගේ සිත පුරා ගලායන්නේ ඒ මාධූර්යයේ ආශ්චර්යයි; චමත්කාරයයි.

ඒ එසේ වූවද මෙදා ගැයුනු ගී සමුච්චයේ ආශ්චර්යය අතීත පුනරාගමනයක නැවත ප්‍රචාරයක් පමණක්ම වේද යන හිතිවිල්ල හොර රහසේ මගේ සිතට එබෙයි. නන්දා මාලිනී ගීතාවලිය අවසන්ව ශාලාවෙන් පිටතට, උණුසුම් ටොරොන්ටෝ වසන්තයක සිසිල් රාත්‍රියකට පිය නගන අතර මේ සිතිවිල්ලම, "නන්දා මාලීනී ගීතාවලියේ එක යුගයක් අද මෙතන කියැවුනේ නෑ"යි යනුවෙන් තවත් සහෘදයකු මිමිණුවේත් මේ අසම්පූර්ණ සිහිනයේ සිහිනය ඔහුගේ සිතටත් වදයක් වූ නිසා වන්නට ඇත.

එහෙත් කාලයේ අවශ්‍යතාවය නම් රසාස්වාදය පමණක්ම වන්නේය යන මුග්ධ සිතිවිල්ල අපි බොහෝ දෙනෙකුගේ සංවේදීත්වය මොට කර තිබෙන්නේ යැයි මම සිතමි. යුද්ධයේ භයංකරත්වයත්, රණ විරුවන්ගේ පරිත්‍යාගයත් පරයා ජයග්‍රහණයේ ආලවට්ටම් රජ කරන අපේ රටේ, අද වන විට විජයග්‍රහණයේ අයිස්චොක් සූප්පු කල විවේක කාලය අවසන් වී, ජාතිකත්වය එළිපිටම ජාතිවාදය තුලත් ඒකීයත්වය දැනුවත්ව හෝ නොදැනුවත්වම මමත්වය තුලත් දියාරුවන්නට පටන් ගෙන ඇති ලාංකීය සමාජ සත්තාව ‍සලකා බලන කළ මේ සිතිවිල්ලේ සාධාරණත්වය කැකෑරී මතුවෙයි.

මෙදා නන්දා මාලිනී ගිතාවලියෙන් මොනයම්ම හේතුවක් නිසා හෝ ගිලිහී සැඟවුණු, එසේ නොගැයුනු ගීත අතරින් මෑතක දී පුන පුනා ඇස ගැසුණු කන රැඳුනු එක් ගීතයක් මේ යථාර්ථයේ තවත් පැතිකඩක් පෙන්වයි.

සීතල පොළොවම සිරි යහනක් වේවා
ගෝනි පඩංගුව මුදු පලසක් වේවා
ජේලර මහතුන් නෑදෑයෝ වේවා
තැටියේ බත් පත දිව බොජුනක් වේවා

මා මුර ගෑයේ පිහිටක් අයදින්ටයි
ධන වැද්දකුගෙන් බඹසර රැක ගන්ටයි
ඔබ දිව ආයේ මා දිවි ගලවන්ටයි
අවි එසවූයේ යුක්තිය විසඳන්ටයි

දිළිඳු ළඳුන්ගේ කුමරි දිවිය උන්ගේ
කාසිය උන්ගේ ලොකු ලොකු උන් උන්ගේ
පොලිසිය උන්ගේ කූඩුව අපෙ උන්ගේ
නීතිය උන්ගේ හිරබත අපෙ උන්ගේ

තුලාව ගෙන නෙත් යුග බැඳ රෙදි කඩකින්
නීතියෙ යුවතිය වැජඹෙයි අද නිදුකින්
ඔබවන් මිනිසුන් වෙනුයෙන් ඇන සැතෙකින්
මරා දමමි ඇය මරා දමමි සැනෙකින්


මේ ගීතය සයිබර් අවකාශයේ කා කා අතින් හෝ මෑතක දී ලියැවුණු සටහන් ගණනාවකම ජනරාල් සරත් පොන්සේකා ගේ "හිරබත් කෑම" වෙනුවෙන් සටහන් කල සමරු සටහනක් බවට පත්කර තිබේ. සරත් පොන්සේකාගේ වීරකම හා දක්ෂකම කෙසේ වුවත්, කුමක් වුවත්, ඔහුගේ අතීතය සලකා බලද්දී නම්, ධන වැද්දකුගෙන් දිළිඳු දියණියකගේ කුමරි බඹසර රැක ගන්නට අවි එසවූ වීරයෙක් ය කීම ඔහුගේ හෘදය සාක්ෂියට මොන විදිහෙන් දැනෙනවා ඇද්ද යන්න සිතා බලන්නට වටිනා පැනයක් යැයි සිතේ.

එක්තරා යුගයක දී නන්දා මෙවැනිම වූ විකෘතිකාමී ජාතිවාදී අර්ථ කථනයක් හමුවේ අභීතව නැගී “මේ සිංහල අපගෙ රටයි” ගීතය වේදිකාවේ ගැයීම මුළුමනින්ම ප්‍රතික්ෂේප කළාත් අපට මතකය. එදා ඒ පෞරුෂ කාන්තාවගේ උදාර දර්ශනයට හිස නැමූ අපේ හිත් තුල අද නම් වචන කල යුතු පැන ගණනාවක් මතුව එයි.


(by Mahesh Abeyewardene) | lankareporter

ඒ විකෘති කාමීන්ගේ අපේක්ෂා උපේක්ෂා කුමක් වුවත්, මෙදා නන්දා මාලීනී ගීතාවලියේ මේ පද නොඇසුණේ නීතියේ දෙව්දුව නෙත් බැඳි රෙදිකඩෙන් නොනැවතී සියළු සළුපිළි උනා රාජකීයත්වයේ සිරියහන මත සල්ලන් වී සැනසෙන නිසා ද? එසේ නොමැති නම් ඒ රෙදිකඩ වීණාව අතින් ගෙන, රත් තඹුරු පියුමෙන් නැගෙන සරසවියගේත් නෙත් වසා බැඳෙන්නට තරම් අධිවේගී මාර්ග සංවර්ධනයේ ආශ්චර්යය ‍සෞන්දර්යාත්මක වී ඇති නිසා ද?

එදා මේ ගී ගැයුණේ යම් අරමුණක් යම් දැකීමක් නිසා නම් අද මේ ගී නොගැයෙන්නට හේතුව ඒ දැකීම වියැකී, ඒ අරමුණ සඵල වී තිබෙන නිසා යැයි සිතන්නට, අපේ රට අපේ මිනිසුන් අපේ ගැහැණුන් අපේ දරුවන් දෙස බලා සිතන්නට අබමල් රේණුවක සාධකයක් තිබේ යැයි මට නම් නොසිතෙයි. එදා ඔබ ගැයුවේ සීතල පොළවම සිරි යහනක් වේවා කියායි. ජේලර මහතුන් නෑදෑයෝ වේවා කියායි. තැටියේ බත්පත දිව බොජුනක් වේවා කියායි... එහෙත් අද වන විට මෙවන් මිනිසුන්ට මහ පොළව, මගේ රටේ මහ පොළව ගිනි ජාලාවක් වී තිබේ. නෑදෑයින් වෙන්නට පැතූ බොහෝ ජේලර් මහතුනුත් ධන වැද්දන්ගේම නූල් සූත්තර මතුරන යම පල්ලන් වී තිබේ. බත්පත තබා තැටියත් අහිමිකර ගන්නට සිදුවීමේ අබග්ගයෙන් පෙලෙනවුන් කුමරියක බඹසර බේරා දෙන්නට නැගෙන්නට පෙරම සුදු අසුන් අරා එන ඉනද්‍රජාලිකයන්ගේ අනුහසින් අන්තර්ධාන වන යුගයකට අපි පිවිසී සිටිමු. මේ යථාර්ථය ප්‍රේමයේ. ආදරයේ හා විරහවේ හා උදාවන්නා වූ ආශ්චර්යයේ පැණි වළල්ල තුල හංගන්නට තරම් අපේ සිත් අන්ධ වී තිබේයැයි මට නම් නොසිතෙයි.

නන්දා මාලීනී ගීතාවලියේ නොගැයුනු ගී අතර ටොරොන්ටෝවේ ශ්‍රී ලාංකීය සලකුණට වඩාත් සමීප වන උතුරු කරයේ ‘ලේ’ ගැන නන්දා එදා මෙලෙස ගැයු ගීයත් වෙයි.

ආඬි ලිං වලින් උණන්නෙ වතුර නෙවෙයි ලේ
නාඹර තල් ගෙඩි වල තද රත අඳින්නෙ ලේ
මිරිස් කරල් මෝරන විට පාට දෙන්නෙ ලේ
නළලේ රතු තිලක වලට රත ගෙනෙන්නෙ ලේ...!

ලේ නොගලන බිමක හුස්ම ගන්ට ඉඩ දියව්
අපට කැමැති කෝවිලකට යන්ට ඉඩ දියව්
දරු පැටවුන් සමග සිනාසෙන්ට ඉඩ දියව්
අපට නිදහසේ දොඩන්ට ඉන්ට ඉඩ දියව්

දිනා ගන්ට දේ එමටයි දනිමු එය බොලව්
අහිමි ලොව දිනන නිවැරදි මග සොයා බලව්
අපේ තුරුණු ලේ කඳ වැලි කතර මත නොලව්
අමු සොහොනක කිරුළු දරා පලක් වෙද බොලව්


යුද්ධයේ නිමාව භීෂ‍ණයේ හා පීඩනයේ නිමාවක් නොවූ බව සිව් වසරක් ගතවීත් ඇහැට කණට ඇඟිල්ලෙන්, කෑ ගැහිල්ලෙන් නොනැවතී අතුල් පහර‍වලින් හා උණ්ඩයෙනුත් ඇන ඇන තඩිබා කියාදෙන අද දවසේ, මේ ගීතයේ අන්තර්ගතය නැවත නැවතත් ගැයෙන හදවත් උතුරු කරයේ ගැහෙන හඬ අපට නම් දැනෙයි. අපේ සිත්වලට ඇසෙයි. අපේ නෙත් පුරා පෙනෙයි.

එසේ වන් වූ යුගයක, උතුරත් ඒ ලේ සුවඳත් පැහැයත් ජන්ම දායාදය කර උපන් ජනකායකගේ සුසුම් තැවරෙන දුරින් හිඳිමිනුත් අඩුම වශයෙන් උන්ගේ ඉහිරුණු ලේ වල සුවඳ ගැන එදා ගැයූ මතකය වත් මතක් කරන්නට නොහැකි වීම නන්දා ගේ හිතට වදයක් නොවන්නේ මන්දැයි අපේ සිත් විපිලිසරව විමසයි.

උඩඟු ලියන් ගොතා බඳින නීල වරල සරසන්නට නොපිපුණු කොටහේනේ කෝට්බාස් උන්නැහේ ගේ දුව වූ නන්දා, අපේ හදවත් මලසුනක් කලේත් අපේ සිත් තුල පිළිරැව් දෙන්නාවූ ගී නාදයක් වූයේත් මෙවන් පදමාලා, අපේ ඉතිහාසයේ තවමත් අවසන් නොවූ යුගයක අපි බොහෝ දෙනෙකුන්ට නැගී ගයන්නට නොහැකි වූ මෙවන් පදමාලා වන් අප වෙනුවෙන් අභීතව හඬගා ගැයූ නිසාවෙනි.

එහෙයිනි ඒ අපේ කම නිසාවෙනි, සුසිනිඳු පෙති අතර රැඳි මකරන්දයෙන් සපිරි සුවඳැති සෙව්වන්දි වෙනුවට, සිත් සතන් හූරා සිදුරු කෙරෙන කටු පිරි රෝස දඬුවන් මෙවන් ගී ආදරයෙන් වැළඳ ගන්නේ අපි. අදටත් ඔබ අභියස අපේ හිස් නැවෙන්නේ, අපේ අත් බැ‍ඳෙන්නේ ඒ ගීතවල රැඳවුනු දයාර්දත්වයේ බරිනි. ආදරයේ නොසි‍ඳෙන හූයෙනි. ඔබ අද නොගැයුව ද එදා මෙන්ම තවමත් ඒ ගීත අපේ හිත් තුල ගැයෙන අපේ ජීවිත හා රැ‍ඳෙන අප සමගම ජීවත් වෙන නිසාවෙනි.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Nanda Malini, Shwetha Rathriya, Pavana, Sathyaye Geethaya, Sinhala Songs, Sinhala Music
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
සඳකාන්තගෙන් තවත් වියමන්
කරන්ට්ස්
ගෙදර යමන් ශිරාණියේ...! ගෙදර යමන් ශිරාණියේ...!
අදහස්
හර්දය සාක්ෂිය කොයිබටද? ස්ටැන්ලිගේ හා නිමලරූබන් ගේ ජීවිත වල යථාර්තය
අදහස්
ත්‍රස්තවාදය තුරන් කිරීම - මහින්ද..., සර්පයා දුටුවාද?
තවත් වෙසෙස් බූන්දි
බොබ් මාලි- මියැසි අරගලයක පිය සටහන් (වීඩියෝව)
ඇය හෙවත් මැඩෝනා!
දීපාල්- ගැලරියට ඇහුණේ නැති ගැලරියේ ගායකයා
පාට පාට බොලිවුඩ් හීන වලට වෙඩි තියන මහපාරේ ගායකයෝ
හඳ පායන්නේ, පෑයිය යුත්තේ හන්තානට පමණද?
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
ජෝන් ලෙනන් කියයි.
ජීවිතය යනු, ඔබ කලබලයෙන් වෙන වෙන සැලසුම් සාදමින් ඉන්නා විට, ඔබට සිදුවන දෙයයි!
What's New | අලුතෙන්ම
වෙසෙස්| අපි තමයි නියම විප්ලවකාරයෝ..!

6-Mins

(කසුන් සමරතුංග) මට 'ඇය' මුණ ගැසුණේ අහම්බයකිනි. මගේ මිතුරෙකුගේ මැදිහත්වීමෙනි.

"ඔය ඉතින් ඔයත් මං දිහා බලන්නේ අමුතු විදියට. එතකොට ඉතින් අනිත් මිනිස්සු ගැන... [More]
වෙසෙස්| දත්තවාදී යුගයේ විප්ලවවාදින් හඳුනාගනිමු!

6-Mins

(සරද සමරසිංහ) ඉතිහාස හා සමාජ විද්‍යා විශේෂඥයෙකු වන යුවෙල් නෝව් හරාරි (Yuval Noah Harari) විසින් රචිත Homo Deus නොහොත් 'මීළඟ හතළිස් වසරේ... [More]
කතා-බස්| "පියවරු සහ පුත්තු"- සුමති සිවමෝහන් සමග කතාබහක්

8-Mins

(සමන් එම්. කාරියකරවන) මේ වසරේ මාර්තු මාසයේ දී ඉන්දියාවේ හයිද්‍රාබාද්හි පැවති ඉන්දියානු ලෝක සිනමා උලෙළේ දී හොඳ ම චිත්‍රපටයට හිමි ජූරි සම්මානය දිනා... [More]
කතන්දර| "අලි සෙල්ලං හා ලෙල්ලං!" [ළමා කාටූන් වීඩියෝව]

42-Secs

"අලි සෙල්ලං හා ලෙල්ලං!"- පොඩිත්තන්ට විනෝදාත්මක කතන්දරයක් [කාටූන්]- Sanjiv Jaiswal 'Sanjay' ලියා, Ajit Narayan සිත්තම් කළ 'Playtime' ඉන්දියානු ළමා කතන්දරයේ... [More]
පරිවර්තන| මගේ බිරිඳගේ ඇස් හිරු වගේ නෑ

59-Secs

(විලියම් ශේක්ස්පියර් | චින්තා පවිත්‍රානි) මගේ බිරිඳගේ ඇස් හිරු වගේ නෑ
පබළු ඇගේ දෙතොලේ රතට වඩා බොහෝ රතු පාටයි
හිම සුදු වී නම් ඇගේ පියයුරු අවපැහැ මන්ද?

කෙස් වයර් වී නම් ඇගේ හිසේ කළු වයර් වැවේ
මා රෝස, රතු හා සුදු පෑ රෝස මල් දැක තිබේ,... [More]
කවි| සටහන්ය; සුන්දර ගමක; මළගෙයක...

11-Secs

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) සුදු රැළි පාලම්ය මග
කිඳුරා නිදිය සාලයෙහි

විඩාබර වූ ඉකියකි
අම්මෙකි
ආදරේ බර ඉල්ලාගෙන... [More]
කවි| ගරු අධිකරණයෙන් අවසරයි..!

46-Secs

(ජනිත් විතාරණගේ) අත තබා දිවුරන්න පුළුවන් ස්වාමිනි බොරු නෙවෙයි කියලා
මැරෙන්නට හිත හදාගෙන මම රේල් පාරෙත් ලැගන් ඉඳලා
කෝච්චිය දුර ඈත එනකොට තාත්තගේ බොන බෙහෙත් මැවිලා
කරන්නම වෙන දෙයක් නැති තැන ගියේ එතනට අම්මපල්ලා

පහන් කොච්චර එළිය දුන්නත් කැඩුන පසු කුණු ගොඩට හින්දා... [More]
වෙසෙස්| සුන්දර කළු කෙල්ල- රූපී කෞවුර්ගේ අතිශය සුන්දර ආත්මය!

2-Mins

(සදර්ශී කුසුම්වර්ෂා රණසිංහ) සමහර ගැහැණු- පිරිමි ජීවිතයේ බොහෝ මධුර දෑ සඟවාගෙන ඇවිදින පොත් බඳු ය. නැත්නම් තාලයක් ඇති කවි බඳු ය. හුදෙක් මනුස්ස... [More]
අදහස්| කුණු වී දුඟඳ හමන මජර ජනමාධ්‍ය සංස්කෘතියට එරෙහිව කුමක් කරමුද?

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) අපේ රටේ මාධ්‍ය සංස්කෘතිය පවතින්නේ කුණු වී දුඟඳ හමන තත්ත්වයක බව අමුතුවෙන් පැවසිය යුතු නැත. එය අපේ රටේ දේශපාලන සංස්කෘතිය... [More]
අදහස්| දෙසියවෙනි උපන්දිනයට කාල් මාක්ස්ට උපහාර තෑග්ගක්!

16-Mins

(ඩෙස්මන්ඩ් මල්ලිකාරච්චි) කාල් මාක්ස්ගේ 200 වෙනි උපන්දිනය කොළඔ මහවැලි කේන්ද්‍රයේදී පසුගිය 11 වෙනි දින සමරනු ලැබුවේ කාල් මාක්ස්ගේ ප්‍රාග්ධනය කෘතියේ 3 වෙනි... [More]
Cine| ස්ත්‍රී සිත් පෙන්වන වෛෂ්ණාවී පිළිබඳ පසු විපරමක්

13-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) මෙම ලිපිය ආචාර්ය ලෙස්ටර් ජේම්ස් පීරිස්ගේ අදහස පරිදි සුමිත්‍රා පීරිස් විසින් නිෂ්පාදනය කරන්නට යෙදී, මෑතකදි තිරගත වූ වෛෂ්ණාවී සිනමාපටය සම්බන්ධයෙනි.... [More]
Cine| Gifted Hands: The Ben Carson Story- මිනිස් බව නිර්මාණය කළ හැක්කේ මිනිසුන්ටම පමණි!

4-Mins

(වජිර කාන්ත උබේසිංහ) මල් පිපෙන එකයි මිනිස්සු හැදෙන එකයි වෙනස්. මොකද මල් කොච්චර ලස්සන වුනත් මල් පුබුදුවන්න අවශ්‍ය ජලයයි, සුර්යාලෝකයයි විතරයි. මේවා කොපමණ... [More]
කවි| සර්ධාවෙන් ලියන වග නම්

36-Secs

(අමිල නන්දසිරි) අපි පුතේ දුර ඈත වන්නි හත් පත්තුවේ
පාන්දර බස් එකෙන් පෝලිමට එක්වුනේ
වැඳ පුරුදු මුදු මීට පෙරත් මුතියංගනේ
බුදුන් වැඩි බිම බුදුන් දකින්නට පෝලිමේ

අස්වැන්න කැපෙන මහ ගමට එන ලොරි කඩේ... [More]
කවි| යෞවනය!

25-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) යෞවනය! ඇති තරම් හිනහා වී ඔබ ඉන්න
මැදිවිය බර වැඩී කෙනෙකුට
දරන්නට බෑ ඒ තනියම
දහක් අතරෙත් තනි වියහැකි බැවිනි.

පාට තවරා ගත්තු ගහකොළ... [More]
සිත්තර| "දූපතෙන් එහා කලාව ගැන අවදියෙන් ඉන්න වෙනවා!"- ප්‍රගීත් රත්නායක

5-Mins

(කසුන් සමරතුංග) චිත්‍රයක් යනු නිහඬ කවියක් යැයි කියනු ලැබේ. එනයින් ගෙන බලන කල ප්‍රගීත් රත්නායක යනු කැන්වසය මත, අපේ පරපුරේ නිහඬ කවි... [More]
කතන්දර| "කුකුළු පැටියයි තාර පැටියයි"- සෝවියට් ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

14-Secs

මෙන්න තවත් ලස්සන සෝවියට් රුසියානු කතන්දරයක් [පොඩිත්තන්ට කාටූන්] වී. සුතේයෙව් ලියා සිත්තම් කළ "කුකුළු පැටියයි තාර පැටියයි" ළමා කතන්දරයේ සිංහල... [More]
වෙසෙස්| සමාජවාදයේ සහ ධනවාදයේ දත්තවාදී කියවීම

5-Mins

(සරද සමරසිංහ) මානව සමාජයේ ඉතා සුවිශේෂ හැරවුම් ලක්ෂ්‍යයන් දෙකක් වන සමාජවාදය සහ ධනවාදය දත්තවාදී දෘෂ්ටිකෝණයෙන් කියවාගත යුතු බව ඉතිහාස හා සමාජ විද්‍යා... [More]
කතන්දර| විරාම ලකුණු

7-Mins

(යශෝධා සම්මානි ප්‍රේමරත්න) "රායා, ඔයාට තේරෙනවද මම කියන දේ?" මම එකපාරටම පොළොවට වැටුනා. පොළව තිබුනේ බිම් මට්ටමට තට්ටු විසි එකක් උඩින්, කලබල නගරයක... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook