Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
අදහස් බූන්දි
ජාතික අතුරුදහන් කිරීමේ අමාත්‍යාංශයක් වහා පිහිටුවව්!
බූන්දි, 19:15:23
අතුරුදන් කිරීම යනු එදිනෙදා ලාංකේය ජීවිතය තුළ ‘බඩගින්න’, ‘විරැකියාව’ සහ ‘උද්ධමනය’ යන වචන තරමට ම සමීප වෙමින් සුලභ වෙමින් ඇත්තා වූ වචනයකි. අලුත්ම ගොදුර බවට පත් වූ ජන අරගල ව්‍යාපාරයේ/ පෙරටුගාමී සමාජවාදී පක්ෂයේ ප්‍රේමකුමාර් ගුණරත්නම් සහ දිමුතු ආටිගල දෙදෙනා යළි පැමිණිය හ. (එලොව ගිහින් මෙලොව ආහ!) හරි නම් දැන් ගෙවී යා යුත්තේ, සාමාන්‍යයෙන් සිදු නොවෙන අන්දමට ඔවුන් දෙදෙනා තවමත් පණ පිටින් සිටීමේ පුදුමය විග්‍රහ කර ගැනීමේ කාලයයි. එහෙත්, 'නොපැමිණි' සුනාමිය සහ පැමිණි අලුත් අවුරුදු සොමියට යට ව "අතුරුදහන් වීම්" පිළිබඳ සංවාදය ද පුවත් සිතියම් වලින් 'අතුරුදහන්' වෙමින් යාමට නියමිතය. නො එසේ නම්, ආණ්ඩුවේ ඇමතියෙකු විසින් කීමට නියමිත ඉල ඇදෙන ත්‍රාසජනක බලු-විහිලු කතාවක් මගින් සියලු සංවාද ජෝක් කොට ජනතාවගේ හිනා බඩවැල කුප්පනු ලැබ අදේශපාලනික මෝඩ කාටූන සහ ෆෝවඩිං මේල් වලින් සැප ගැනීමේ කාලය එළඹෙනු ඇත.

ඇම්නෙස්ටි ජාත්‍යන්තරය පවසන පරිදි පසුගිය මාස හය තුළ අතුරුදන් කරන ලද සමාජ දේශපාලන ක්‍රියාකාරිකයින් සහ මාධ්‍යවේදීන් ගණන තිස් දෙකකට (32) අධික වන අතර 2005 න් පසු මරා දමනු ලැබූ මාධ්‍යවේදීන් ගණන දහයකට (10) අධික ය. එක්නැළිගොඩ, ලසන්ත වික්‍රමතුංග සහ ලලිත්, කූගන් සිද්ධීන් කිසිදු විළිලැජ්ජාවකින් තොරව නොතකා හරිමින් රජය අඟවමින් සිටින්නේ ඒවා කිසියම් පිටසක්වල අධිකාරියක් මගින් මෙහෙයවන ලද පැහැරගැනීම් හෝ ඝාතන විය හැකි නමුත්, ඔවුන් සතු මහත්මා ගුණයක් නිසා ඒවා ගැන අවසානයක් නොදන්නා කාලාන්තයක් දක්වා පොලිස් පරීක්ෂණ කෙරි කෙරී කෙරි කෙරී යන බවය. මේ අපූරු 'ප්‍රජාචංචවාදී' ආණ්ඩුව දුවමින් සිටින්නේ කොහේද? පුහුල් හොරා (හොරුන්), ටී.වී. තිර ඇතුළේ සිට තම තමන්ගේ කරවල් පිහිමින් ජනතාවගේ සාලයට මිනී අළු වගුරවමින් සිටිති!

සුදු වෑන් අතේ මාට්ටු වී අවසානය. ඒවා එන්නේ කොහේ සිටද කාගේ අණින් ද යන්න තව දුරටත් නොතේරෙන කෙනෙක් වේ නම් ඔහු හෝ ඇය එක්කෝ මේ අපරාධකරුවන්ගේ වලව් වල ඉඳුල් ලොවින ප්‍රවේණි දාසයෝ විය යුතු ය. නො එසේනම් නෙළුම් පොකුණේ ෆ්‍රී ඔෆ් චාර්ජ් නාට්ටියක් පෙන්නීමට හීන බලන නාට්ටිකාරයෙකු විය යුතුය. සිල් රෙදි, ටයි කෝට් අස්සෙන් එන මිනී පුළුටු ගඳ හඳුනා ගැනීමට අවශ්‍ය වන්නේ නැහැයක් නොව ඔලුවකි!


කුමාර් ගුණරත්නම්ගේ මාධ්‍ය හමුව [-lankaviews.com]

ආණ්ඩුවට නොඑසේනම් රාජපක්ෂ රෙජීමය ට බලය යනු හුදෙක් තව වසර කිහිපයක් භුක්ති විඳ දමා යා හැකි අනියත දෙයක් නොවේ. මේ නිධානය තවත් පරම්පරා කිහිපයක් දක්වා පරිභෝජනය කිරීම ඔහුගේ අරමුණ යි. ඒ සඳහා ඒ සුධීමතුනට ඇති බාධා මොනවාද? බලය රැක ගැනීම සඳහා කිසියම් පාලනාධිකාරයකට අතවශ්‍ය සාධක වලින් එකක් වන ආර්ථිකය ලංකාවේ නම් දැන් ඇත්තේ අඳුරු අගාධයක ය. එහෙත් සිය සුවිසල් යයි පෙන්වන සංවර්ධන වැඩ පිළිවෙලවල් (පාරවල්, වරාය සහ පාලම් තැනීම පමණක් මීට අයත් වන බව කරුණාවෙන් සලකන්න!) ජනතාවට පෙන්වමින් අනෙක් අතට සිය අන්තර්ජාතික දහං ගැටවලින් ජනතාව ණය කරමින් මහා පරිමාණයෙන් ණය ලබා ගනිමින් තිබෙන තත්වයට වඩා හාත්පසින් වෙනස් තත්ත්වයක් මවා පෑමට සහ රට සංවර්ධිත බව ජනතාවට ඒත්තු ගැන්වීමට ආණ්ඩුව සමත් ව තිබේ.

ඒ අනුව ජිනීවා ගැටළුව සහ චීනය වැනි රටවල වැඩි පොළී ණය ආදියේ පිහිටෙන් තව කලක් අල්ලා සිටිය හැකිය. එවැනිම වැදගත් කරුණක් වන්නේ දේශපාලනික බලාධිකාරය වෙනස් කල හැකි සාධකය වන මැතිවරණය යි. වියැකෙමින් ගිය ද තවමත් පපුවේ රස්නය යන්තමට රැඳී ඇති යුද ජයග්‍රහණයේ මළමිනිය ද මවා පෙන්වන අන්තර්ජාතික කුමන්ත්‍රණ නම් ව්‍යසනය ද ඉහත කී ඊනියා සමෘද්ධිමත් සංවර්ධන වැඩපිළිවෙලවල් ද ඔවුන් ව ඒ කඩුල්ලෙන් ද එතෙර කරවනු ඇත. ඒ නිසාම ප්‍රධාන විපක්ෂය හෝ ජවිපෙ හෝ වෙන කිසිදු ප්‍රධාන දේශපාලන පක්ෂයක් ඔවුන්ට තව දුරටත් තර්ජනයක් නොවේ. ඒ සියලු පක්ෂ මැතිවරණ ක්‍රමය විශ්වාස කරන අතර ඒ නිසාම මේ විෂම යාන්ත්‍රණය තවදුරටත් පවත්වා ගෙන යාමට විටෙක දැනුවත්ව ද තව විටෙක මුග්ධකම නිසා නො දැනුවත්ව ද දායක වෙති. ඒ නිසාම රාජපක්ෂ රෙජීමය සතු බලය බිඳ හෙළීමට කිසිසේත් අසමත් වෙති. ඒ අනුව දෙමළ අරගලය හෝ ඩයස්පෝරාව හෝ කොඳු කඩන ලද විපක්ෂ හෝ කඩා වැටෙන ආර්ථිකය හෝ ඔවුන්ට මේ නිශ්චිත මොහොත තුළ බාධකයක් නොවේ.



ගෝඨාභය රාජපක්ෂ සුදු වෑන් සහ (සුරා) බදු වෑන් ගැන
දොරමඬලාවේදී[-gossiplk]

ඔවුන ට බාධාවක් විය හැක්කේ එක් දෙයක් පමණි. ඒ ජනතා නැගිටීමකි. අවසාන ප්‍රතිඵලය කෙබඳු වුවද මැද පෙරදිග හරහා හමා යමින් ඇති ජනතා නැගිටීම් යනු පාලකයාගේ දෘෂ්ටි කෝණයෙන් නම් කිසිසේත් සුභ ලකුණක් නොවේ. තමන් ජනතාව ඒකරාශී කරමින් කරන්නාවූ අරගල හරහා මේ ක්‍රමය වෙනස් කිරීමට උත්සහ දරණ බව ජන අරගල කණ්ඩායම ප්‍රසිද්ධියේ ප්‍රකාශ කර ඇත. බොහෝ තරුණ පිරිසක් ද ජවිපෙ වටා සිටි බිම් මට්ටමේ ක්‍රියාධරයින්ගෙන් බහුතරයක් ද තමන් සමඟ බව ඔවුහු විශ්වාස කරති. කෙසේ වුවද ජනතාව ඇහැරවීම භයානක ය. ජන අරගල කණ්ඩායම හෝ කවරක් හෝ වේවා යමෙකු සැරසෙන්නේ බලයට අභියෝග කිරීමට නම් අඩු ගණනේ වචනවලින් හෝ එසේ කිරීමට සැරසේ නම් එය ලත් තැනම ලොප් කිරීම හැර වෙනත් විකල්පයක් ද රෙජීමයට නැත. මේ තරම් උපක්‍රම භාවිත කොට ඝාතන සිදු කොට භේද භින්න කොට රැක ගත් බලය නිකම් ම පුස්සක් වීමේ අවදානම ගන්නේ ඇයි?

මේ අදහස් දැක්වීමට ඇති අයිතිය ද දේශපාලනික වීමේ අයිතිය ද ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය ද අමු අමුවේ මර්ධනය කරන්නා වූ ක්‍රියාවලියක තවත් දිගුවකි. ජන අරගල කණ්ඩායම ම උදාහරණයට ගතහොත් පසුගිය මාස කිහිපය තුළ ඔවුනට කිහිප වරක් ම පහර දුන් බැව් අසන්නට ලැබිණි. ජවිපෙ විසින් කළා යයි කියන මේ පහර දීම්වලට එරෙහි කිසිදු පියවරක් නීතියෙන් ක්‍රියාත්මක නොවුණි. ඒ ආණ්ඩුව ‘සතුරාගේ සතුරා මිතුරා ය. ’ යන ආප්තයෙහි එල්බ ගෙන සිටි නිසා වන්නට ඇත. දැන් මර්ධනය තිරස්ව නොව සිරස්ව ඉහට උඩින් එල්ල වෙයි. ජවිපෙ කණගාටුව ප්‍රකාශ කරයි! මේ එතරම් ම උත්ප්‍රාසවත් මොහොතකි. ඊයේ පෙරේදා වන තුරුම එක පතේ කා 'එක සරමේ' බැහැගෙන සිටි සහෝදරවරුන් හොය හොයා රිඹ යන්නට පහර දෙන ජවිපෙ, හදිසියේ ම ඇහැරී මානව හිමිකම් ගැන දොඩවන විට අහා... ප්‍රේක්ෂක අපට කිචි කැවෙන තරම! අද ගොදුරු බවට පත්ව ඇති මේ ඇතැමුන් විසින් ම දිවා රෑ කඹුර කඹුරා උගුරුත් පුකත් හමයන තුරු කෑ ගහමින් ඇති දැඩි කොට අභිෂේක කොට මුදා හළ බල්ලා, අංශක තුන්සිය හැටේ කක්ෂීය චලනය නිමවා, අවසාන වශයෙන් දැන් ඔවුන් ම සොයා පැමිණ ඇත. අප ඒ බව සිහි කරන්නේ නරුම විනෝදයක් ප්‍රතිනිෂ්පාදනය කිරීමට නොව, එදා බල්ලා බෑ කියද්දී නාන්න ඇදගෙන ගිය "බඩියන්" අද ගොදුරු බවට පත්ව ඇත්තේ යම් සේ ද එපරිද්දෙන් ම, අද බල්ලන් සමග එක්ව දඩයමේ යන "බඩියන්"ගේ ද ප්‍රයෝජ්‍ය වටිනාකම් ඈවර වෙන දිනයක ඔවුනට ද අත් වන්නේ මේ ඉරණම ම බව සිහි ගැන්වීමටයි.



දිමුතු ආටිගලගේ මාධ්‍ය හමුව [-lankaviews.com]

එක්නැළිගොඩ, ලලිත්, කූගන්, පාතාලයන් ලෙස ලේබල් කරන ලද විරුද්ධවාදීන්, කිසිවිටෙක අධිකරණයක් ඉදිරියට නොපමුණුවන ලද හුදු සැකකරුවන් සහ මතක හිටින්නට තරම් නෝටබල් නම් නැති එකී නොකී මෙකී මිනිසුන් සියගණනක් ද අතුරුදහන් ය. ඔවුහු කිසිවෙකු හෝ කුමාර් හෝ දිමුතු මෙන් ආපසු පැමිණේ දැයි දන්නේ උඩ ඉන්න දෙවියෝ පමණකි. [ආහ් වරදුණා... සමාව! පුටුව උඩ ඉන්න දෙවියෝ පමණකි!]

පුදගලයන් මතු නොව අතුරුදහන් වූවන් සැමරීමට ඉදි වූ ස්මාරක පවා හිටි වන ම අතුරුදහන් වෙයි. ඊටත් වඩා පුදුමය නම් එකී ස්මාරක සමගම ඒවා නිර්මාණය කළ ජනතාවාදී යැයි කිවූ කලාකාර මහතුන් ද අතුරුදහන් වීමයි. එබඳු එක් සිත්තරනයිදේ කෙනෙකු මේ නොබෝ දා තමන්ම ඉදි කළ ස්මාරකය අතුරුදහන් කළ ආණ්ඩුවේ, කලාව සහ සංස්කෘතිය භාර බෙල්ලක් නැති මාමයිට් ඩප්පියකට තමන්ගේ සහ සෙසු ශිල්පීන්ගේ නිර්මාණ පෙන්වමින් පසු ගමන් ගියේලු! අහා... අහිංසකයනි, තොප මේ අලුත් ලංකා පොළොවට බරකි. ඉඳින් මේ උන් හිටි 'හිලු'ත් අතුරුදන් වන යුගයයි!

පාඩම් ඉගෙන ගන්නට කොමිසම් දැමූ ආණ්ඩුව ජීනීවා සමුළුවේ දී රහසින්වත් නොකී රස රහසක් දැන් ඉතින් අපට නම් ලීක් වී අවසානය. ඒ වෙන මොනවා නැතත්,මේ පින් බිමෙහි සියළු සත්ත්වයන්ගේ අතුරුදහන් වීමේ අයිතිය නම් සියයට සියයක් ම සුරක්ෂිත බවය...! දැන් මේ රටට අඩු, ඒ සුරක්ෂිතභාවය යාව ජීව කොට නඩත්තු කිරීම පිණිස බලවත් ඇමතිවරයෙකු මගින් නිල වශයෙන් පාලනය වන ජාතික අතුරුදහන් කිරීමේ අමාත්‍යාංශයකි...!
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Dimuthu Atigala, PremaKumar Gunarathnam, Jana Aragala Movement, Prageeth Eknaligoda, White Vans, Disappearances in Sri Lanka
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
ආලෝක රණසිංහගෙන් තවත් වියමන්
අදහස්
මැරයිනි, ජයතිලක බණ්ඩාර නම් ජනතාවාදී අරගලකරුවාට අත නොතබනු!
අදහස්
ජෙයපාලන් නම් වන පාලම් තනන්නා....!!
අදහස්
පෙම්ලොවදී දුටු ඔහුමද මේ- ඔහුටද මා අන්ධ වුණේ? | Killing Fields වැලිවේරිය
කරන්ට්ස්
නිදහස ලැබුණා මල්ලි, නිදහස ලැබුණා
අදහස්
රිසානා
තවත් අදහස් බූන්දි
To Sir, With Love!
විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!
මරණ දඬුවම සහ සුළුතරයේ හෘද සාක්ෂිය!
කුණු වී දුඟඳ හමන මජර ජනමාධ්‍ය සංස්කෘතියට එරෙහිව කුමක් කරමුද?
දෙසියවෙනි උපන්දිනයට කාල් මාක්ස්ට උපහාර තෑග්ගක්!
BoondiLets
නිකෝස් කසන්සාකිස් කියයි.
සැබෑ ගුරුවරු නම් තම සිසුන් තරණය කළ යුතු යයි සිතන දේ හරහා යාමට තමන් ම පාලම් බවට හැරවෙන්නෝ ය. තරණයට උදව් කළ පසු සතුටින් බිඳ... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
Cine| අසන්ධිමිත්තා- වෘත්තයෙන් ආපස්සට

3-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) සාහිත්‍යය හෝ සිනමාපට තවදුරටත් සාම්ප්‍රදායික ආකෘතියම නොපතයි. රසවිඳින්නන්ව සාමාන්‍ය කතාවකින් නළවාදැමීමට නොහැකිය. තවදුරටත් ඔවුහුද හුරුපුරුදු නිර්මාණ ස්වභාවයම නොපතති. නිර්මාණකරුවකු... [More]
Cine| රාමු තුළ යළි රාමු වුණු "දැකල පුරුදු කෙනෙක්"

6-Mins

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) මේ යුගය ඡායාරූප හා කැමරා යුගයක් වන අතර වෘත්තීය හෝ අර්ධවෘත්තීය කැමරා භාවිත කරන ආධුනිකයා පවා අධි සුන්දරත්වයෙන් යුතු ඡායාරූප... [More]
අදහස්| To Sir, With Love!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) To Sir With Love යනු මීට වසර 28 කට පමණ ඉහතදී කළු සුදු ටෙලිවිෂන් තිරයකින් මා බැලු චිත්‍රපටයකි. එය එතෙක්... [More]
වෙසෙස්| මැදියම් රැයේ වාහනවලට අතවනන සුදු හැඳි ගැහැනිය

5-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) අද මෙන් මහජනයා හෝ රථවාහන බහුල නොවූ මීට දශක හය හතකට පෙර ඇතැම් දිනවල මැදියම් රැය ආසන්නයේ දී කොළඹ බොරැල්ලේ... [More]
ඔත්තු| හෙල්මලී ගුණතිලකගෙන් 'සහස් පියවර'

5-Secs

හෙල්මලී ගුණතිලක විසින් රචිත පළමු කෙටිකතා එකතුව වන 'සහස් පියවර' කෘතිය මුද්‍රණද්වාරයෙන් එළි දක්වා තිබේ.... [More]
පොත්| ඉණෙන් හැලෙන කලිසමක් රදවා ගන්න තතනමින්...

2-Mins

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) පුද්ගල නාමයක්, වාසගමක් දුටු කල්හි ඔහුගේ ජාතිය/ ආගම/ කුලය/ ලිංගය/ ග්‍රාමීය, නාගරිකබව සිතියම් ගත කිරීම සාමාන්‍ය පුරුද්දක්. නමුත් "ඩොමිනික් චන්ද්‍රසාලි"... [More]
කෙටියෙන්| මොන එල්ලුං ගස් ද?

10-Secs

(සුරත්) කුඩුකාරයෝ ටික විජහට එල්ලාලා
බේරා ගනිමු රට ඒකයි හදිස්සිය
මෙත්පල් මැතිඳු මුර ගානා හැටි දැකලා
ගිරවා මගේ දුන්නා එල ටෝක් එකක්

"එල්ලිය යුතු එවුන් දා ගෙන රෙදි අස්සේ... [More]
පොත්| උමතු වාට්ටුවට අප්පචිචී ඇවිත්!

6-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) 'උඹට එහෙම යන්න බැහැ උඹ ඉන්න ඕනෙ මම ළඟ. මගේ හෙවණැල්ලෙන් මිදෙන්න උඹට බැහැ.'
(-41 පිට)

'මම ගල් ගැහී අප්පච්චී දෙස බලාගෙන... [More]
රත්තරං ටික| මෙන්න බත් කූරෙක්!

28-Secs

මත්සුවා බැෂෝ යනු කෘතහස්ත ජපන් කවියෙකි. බැෂෝගෙ කවිකාර කම දැක දිනක් ඔහුගේ ශිෂ්‍යයෙකු ද කවියක්... [More]
කවි| ජානූ! පේ‍්‍රමයෙන් විතැන් විය හැකි දැයි මට කියන්න

24-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) එකින් එක මතක අහුලමි
මංජුසාවකි හදවත මතක අහුරමි
සීත හිමයේ මිදුණු හිමකැටිති යට
ඔබට කවි ලියා සඟවමි
ජානූ!
පසුපස සෙවණැල්ල සේ ඇදෙමි... [More]
පොත්| සෞන්දර්යය වෙනුවට කටු අතු- අපේ යුගයේ උරුමය!

13-Mins

(චූලානන්ද සමරනායක) කිවිඳියකගෙ කාව්‍ය ග‍්‍රන්ථයක් එළිදක්වන මොහොතක ඇගේ කවියට ප‍්‍රවේශ වෙන්න වඩාම සුදුසු මාවත මොකක්ද? මේක ටිකක් විසඳගන්න අමාරු ප‍්‍රශ්ණයක්. මොකද අද... [More]
ඔත්තු| 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්'- දෙසැ. 01

11-Secs

මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්ගේ 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්' කාව්‍ය... [More]
වෙසෙස්| වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව

1-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ලංකාවේ ඉහළ "අලෙවි වටිනාකමක්" ඇති, ‘අනුහස් ඇති’ ගුප්ත වස්තුවකි වාලම්පුරිය. මෙම ‘වටිනාකම’ තීරණය වන්නේ එහි ඇති ද්‍රව්‍යමය වටිනාකම හෝ වෙනත්... [More]
පොත්| "මතක වන්නිය" හෙවත් උතුරේ ශේෂ පත්‍රය

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) කලා කෘතියකින් භාවමය කම්පනයක් ඇතිකළ හැකි නම් එයට කිසියම් සමාජ බලපෑමක් සිදුකළ හැකිය. එසේ කම්පනයත්, පශ්චාත්තාපයත් ජනිත කළ, දමිළ බසින්... [More]
අදහස්| විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) පසුගිය සියවසේ මිනිස් ශිෂ්ඨාචාරය මුහුණපෑ ප්‍රධාන මාරක අභියෝග තුන වුයේ වසංගත, සාගත හා සංග්‍රාමයන්ය. ඒ සියවස තුල එසේ ඉන් මියැදුන... [More]
කරන්ට්ස්| "අඟ"

19-Secs

(උපුල් සේනාධීරිගේ) අංඟ පුලාවකට නැති මිනිස්සු
තම හිස අත ගෑහ
අඟක්... ඔව් අඟක්
රයිනෝසිරසක හැඩගත් අඟක්
මොළයක් නැති සිරසක්
තෙතක් නැති හදවතක්... [More]
වෙසෙස්| ඇනා කැරනිනා සහ ඇනා ස්ටෙපානොව්නා

7-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ලියෝ තෝල්ස්තෝයි විරචිත ඇනා කැරනිනා නවකතාවේ ප්‍රධාන කථා නායිකාව වන ඇනා අර්කෙඩියෙව්නා කැරනිනා නමැති චරිතය ගොඩනැංවීම සඳහා තෝල්ස්තොයිට කාන්තාවන් කිහිප... [More]
පරිවර්තන| යෑම සහ ඒම අතර

20-Secs

(ඔක්තාවියෝ පාස් | නිලූක කදුරුගමුව) තම විනිවිද පෙනෙනබව සමඟ
ආලයෙන් බැඳුණු දහවල
අවිනිශ්චිතව ටැග්ගැහෙයි
යෑම සහ නැවතීම අතරමැද.
මුළු ලෝකයම නිසලව නැලැවෙන
මුහුදු බොක්කකිය දැන් වටකුරු පස්වරුව.... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook