Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
Viva Che
VIVA CHE! [3 කොටස] "එක වෙඩිල්ලක්වත් නොතියා විප්ලවයක් කරන්න? පිස්සු හැදී ගෙන එනවාද?"
Andrew Sinclair විසින් සංස්කරණය කරන ලද, VIVA CHE! [The Strange Death and Life of Che Guevara] කෘතියෙහි පරිවර්තනය |
2 කොටසට මෙතනින් යන්න.
පරිවර්තනය-
Koombiya | කූඹියා
බූන්දි, 03:28:10
තරුණයන් දෙදෙනා පීරු රටට පැමිණියහ. ඔවුහු එහි විසූ ඉන්දියානුවන්ගේ ඉරණම දැක තැති ගත්හ. එකී ඉන්දියානුවන් කුසගින්න, සූරාකෑම සහ මත් ඇබ්බැහිය විසින් කෙතරම් උග්‍ර ලෙස පිරිහෙලනු ලැබ ඇත්දැයි ඔවුනට පැහැදිලි විය.

ඇල්බර්ටෝ ග්‍රෙනාඩෝස් [ALBERTO GRANADOS] මෙසේ කියයි:

මට මතකයි දවසක් මම Macchu Pichu වලදී (එහේ අපි කීප දිනක් නැවතී උන්නා) මම නටබුන් අතර තිබුණු යාග පාෂාණයක් (වැඳුම් ගලක්) මත ඇලවී උන්නා. චේ මා ළඟම හොට් ඩ්‍රින්ක් එකක් හදමින් උන්නා. අන්දීස් වල කම්කරුවන් සමූහයක් ලෙස එකතු කොට, ශිෂ්ඨාචාරයේ කිසිදු ඵල ප්‍රයෝජනයක් හිමි නොවූ මේ දුගී මිනිසුන්ට වඩා හොඳ ජීවිතයක් ලබා දෙන්නට-

ආණ්ඩුවට බල කරන විප්ලවීය වැඩ පිළිවළක් හැදිය යුතු බව මම ඔහුට කියමින් උන්නා. අර්නෙස්ටෝ සිනාසී මෙසේ කිවුවා.

''එක වෙඩිල්ලක්වත් නොතියා විප්ලවයක් කරන්න? ඔබට පිස්සු හැදී ගෙන එනවාද?''

ග්‍රෙනාඩෝස් සහ අර්නෙස්ටෝ Pucalpa වරායේ සිට ඇමසන් ගඟේ අතු ගංගාවක් වූ Ucayali ගඟ දියේ බෝට්ටුවෙන් සංචාරය කළහ. Iquitos වල නැවතී සිට පසුව ඔවුහු San Pablo දක්වා ගමන් කළ අතර එහිදී ඔවුහු ලාදුරු රෝහලක පර්යේෂණාගාරයේ වැඩ කළහ. ලාදුරු රෝගීන් සමග දවස ගෙවමින් ඔවුන් සමග පැසි පන්දු ක්‍රීඩා කරමින් ඔවුන් සමග විනෝද ගමන් යමින් කළ හැකි සෑම අන්දමින්ම ඔවුන්ට උපකාර කරමින් ගෙවුණු මේ කාල සීමාව මේ සවාරියේ වැදගත්ම අංගයක් විය.

ලාදුරු රෝහලෙන් සමු ගන්නා දිනය එළඹුණු පසු ඇමසන් ගඟ තරණය කොට කොලොම්බියාවේ Leticia වලට පැමිණීමට තරුණ සංචාරකයෝ දෙදෙනා තීරණය කළහ. Leticia යනු බ්‍රසීල, පීරු සහ කොලොම්බියා දේශ සීමා එකිනෙක ඡේදනය වන ලක්ෂ්‍යයට ඇමසන් ගඟ වැටෙන ස්ථානයයි. මේ නදී සවාරිය සඳහා ලාදුරු රෝගීහු එක්ව ඔවුනට ''මැම්බෝ-ටැන්ගෝ'' නම් පහුරක් තනා දුන්න. ඊට අමතරව ඔවුන් සමග ප්‍රීතිමත් කාලයක් ගත කළ මේ තරුණයන් දෙදෙනා වෙනුවෙන් සමුගැනීමේ සාදයක් ද පිළියෙළ විය.




ඇල්බර්ටෝ ග්‍රෙනාඩෝස් [ALBERTO GRANADOS] මෙසේ කියයි:

ඇද හැලෙමින් තිබූ මහ වැස්ස පවා නොතකා බෝට්ටුව ගැහැණු, පිරිමි හා ළමා රෝගීන්ගෙන් පිරී තිබුණා. අපි එහි පැමිණෙද්දි, එයාලා සුභ පතන්න ගත්තා. එක් වරම කට්ටිය සිංදු කියන්න පටන් ගත්තා. හැමෝම එතන රැස් වෙලා- සංගීත කණ්ඩායමත් එතැනම! සැක්සපෝනය මේ රෝගීන්ගේ ගායනය එක්ක අපූරුවට මුහු වුනා.

ඊගාවට ආවේ කතා පැවැත්වීමේ වාරය. මුලින්ම රෝගීන් තුන් දෙනෙක් කතා පැවත්වුවා. හරිම සරලව හැබැයි ටිකක් නුහුරු නුපුරුදු විදිහට, පුදුමාකාර ආදරණීය ස්වරයකින් එයාලා අපේ පැමිණීමත් ඔවුන් සමග ගෙවූ කාලයත් අගය කරලා කතා කළා. තෙවන රෝගියාගෙ කතා වාරයෙන් පස්සෙ නැගිටින්න වුනේ මටයි. මං හිටියේ මහා කම්පනයකින්. ඒ නිසාම වෙන්න ඇති මගේ කතාව ඒ හැටි හොඳ වුනේ නෑ. අත්පුඩි හඬ ඉවර වුනහම එයාලා සමු දීමේ ගීයක් ගායනා කර කරම එකා දෙන්නා හෙමින් හෙමින් පහුරෙන් බැහැලා ඉවත්ව ගියා. උත්සවයේ හරිම සංවේදී අවස්ථාව වුනේ අපි පහුරෙන් යාත්‍රා කරද්දිත් වැහි මීදුම අස්සෙන් ඒ ආදරණීය මිතුරන්ගේ ගී ගායනය අපිව හොයා ගෙන ආපු එකයි. ඒ මොහොත සරසලා තිබුණේ වචනයට නගන්න බැරි ආදරයකින්. ඒක සහෝදරාත්මක ගැඹුරු හැඟීමක්.



ඔවුහු ඉමහත් වික්‍රමාන්විත වූ ද දුෂ්කර වූ ද අත්දැකීම් ලදහ. Leticiaවට පැමිණි දෙමිතුරෝ එහිදී පාපන්දු පුහුණුකරුවන් ලෙස වැඩ කළ අතර Bogotaවේදී අත් අඩංගුවට ද පත් වූහ. කෙසේ හෝ අවසන ඔවුහු වෙනිසුවේලාවට පිවිසුණහ. එහිදී ග්‍රෙනාඩෝ Caracasහී ලාදුරු රෝහලක දීර්ඝව සේවය කිරීම සඳහා එහි නවතින්නට තීරණය කළේය. අර්නෙස්ටෝ ට ඔහුගේ පවුලේ මිතුරෙකු වූ රේස් අශ්වයන් ප්‍රවාහනය කරන ගුවන් යානා හිමියෙක් මුන ගැසුණු අතර ඔහු මිතුරාගේ ගුවන්යානයකින් මියාමි බලා පිටත් විය.



ඇල්බර්ටෝ ග්‍රෙනාඩෝස් [ALBERTO GRANADOS] මෙසේ කියයි:

මියාමියේදී කරදර කාලයක් ගත කරපු බව චේ කිවුවා . එහෙදි එයා නිතර පුස්තකාලයට ගියා. මුලදි මුලු දවසම ගත කරල තියෙන්නෙ කෝපි හරි කිරි හරි කෝපයක් බීලා. එහේ ආපනශාල හිමියෙක් එක්ක යාලු වුනාට පස්සෙ කෑම ටිකක් ලැබුනලු.

එයිනුත් පසුව අර්නෙස්ටෝ බුවනෝස් අයර්ස් පැමිණියේය. 1953 දී සිය උපාධිය ලබා ගත්තේය.

ජෝස් ඇගුලාර් [JOES AGUILAR] මෙසේ කියයි :

අර්නෙස්ටෝ එයාගෙ ශිෂ්‍ය ජීවිතේ හමාර කළේ උල්කාශ්මයක් වාගේ ක්ෂ්ණික දීප්තිමත් ආකාරයකට. මහා විශාල ලකුණු ගානක් අරගෙන නෙමේ; නමුත්, මහ පුදුම වේගයකින්!



චේ [CHE] මෙසේ කියයි:

මට මගේ වෛද්‍ය අධ්‍යාපනය පටන් ගත් කාලයේ විප්ලවවාදී අරමුණු තිබුණේ නැහැ. අනෙක් අය වාගෙම මමත් සාර්ථකත්වය ට ආශා කළා. මගේ සිහිනය වුනේ ප්‍රකට පර්යේෂකයෙකු වෙන එක; මනුෂ්‍යත්වයට සේවය කරන්නට පුළුවන් විදිහේ කිසිවක් සොයාගැනීම හෝ නිපදවීම. නමුත් විවිධ හේතු නිසා, මගේම කැමැත්තත් නිසා ඇමරිකාව පුරා කළ සංචාර වලින් මම වෙනස් වුනා. මිනිසුන්ගේ දුගී බව, කුසගින්න, රෝගාදියෙන් ඔවුන් විඳින පීඩාව ගැන මට විශාල අවබෝධයක් - ප්‍රායෝගික දැනුමක් ලැබුනේ මේ ගමන් වලින්. මං දැන ගත්තා කුසගින්නේ මිය යන රෝගීන් බේරා ගන්නට මා සතුව තිබූ කිසිදු අරමුණක් ප්‍රමාණවත් නොවෙන බව. මිනිස්සු උන්නේ මර්දනයෙන් සහ මන්දපෝෂණයෙන් අවමානයට පත් කරවලා. මහා පර්යේෂකයෙක් වෙලා වෛද්‍ය විද්‍යාවට විශාල දායකත්වයක් දෙනවා වාගේම පැහැර හැරිය නොහැකි වගකීමක් තියෙන බව මගේ හිත කියන්නට වුනා.
ඒ මේ පීඩිතයන් ගලවා ගැනීමේ වගකීමයි.

ජෝස් ඇගුලාර් [JOES AGUILAR] මෙසේ කියයි :

මං නිරීක්ෂණය කළා චේ මේ සංචාරයෙන් පස්සෙ දේශපාලනය ගැන වැඩි වැඩියෙන් උනන්දු වෙන බවක්. මට සැරයක් ඇහුණා චේ කියවනවා එයගෙ දිනපොතේ කොටසක්. ඒ Macchu Pichu ගැන. ඒ ඉන්දියානු සංස්කෘතිය ආක්‍රමණය කළ ස්පාඤ්ඤ යටත්විජිතවාදය ගැන. ඔහු කිවුවා ඔහු ඉන්කා නටබුන් ඉවත්කොට තැනූ කතෝලික පල්ලි දුටු හැටි.



උපාධිය ලැබූ පසු අර්නෙස්ටෝ, ඇල්බර්ටෝ හමු වන්නට වෙනිසුවෙලාව බලා පිටත් විය. ඔහුගේ මිතුරන් දෙතුන් දෙනෙකුත් සමග ඔහු මේ ගමන ගියේ බුවනෝස් අයර්ස් සිට දක්වා සැතපුම් හයදාහක දුරක් දුම්රියෙන්. මේ ගමන අතරතුර ඉක්වදෝරයේ දී රිකාඩෝ රෝජෝ නැමැත්තෙකු අර්නෙස්ටෝට හමු විය. ඔහු පිටුවහෙලෙක් වූ අතර සිරගෙදරින් පැන බුවනෝස් අයර්ස් හී ග්වාතමාලා තානාපති කාර්යාලයේ රැකවරණය පතා යමින් සිටි ආජන්ටිනියානු නීතීඥයෙකි. තමන් වෙනිසුවේලාව බලා යන බව අර්නෙස්ටෝ රෝජෝට කී පසු රොජෝ මෙසේ කීය.

''නමුත්, ග්වාරා වෙනිසුවේලාවට යන්නේ මොකටද? ඒ රට වැදගත් සල්ලි හොයන්නට විතරයි! මා සමග එන්න ග්වාතමාලාවට - එතැන සැබෑ සමාජ විප්ලවයක් සිදුවෙමින් පවතිනවා''

ඇල්බර්ටෝ ග්‍රෙනෝඩෝස්ට දින කිහිපයකට පසු ලිපියක් ලැබිණ.
''මිත්‍රයා මම ග්වාතමාලා යනවා- ඔබට පසුව ලියන්නම්....'' එහි ලියා තිබිණ.



අර්නෙස්ටෝ ග්වාරා 1953 දෙසැම්බර් 24 වන දින ග්වාතමාලාවට පැමිණියේ ය. අර්නෙස්ටෝගේ ‘El Che’ යන නමේ ඇරඹුම මෙතැනයි. මන්ද, ‘චේ’ යන ඒකාක්ෂර ඇමතුම ආජන්ටිනියානුවන් ඔවුන්ගේ කතා බහේ පහසුව පිණිස යොදා ගන්නා ලද්දක්; එනිසාවෙන්ම ආජන්ටිනාවෙන් පැමිණෙන ඕනෑම අයෙකුට එනමින් ඇමතීම මධ්‍යම ඇමරිකානුවන්ගේ සිරිතක්.


චේ [CHE] මෙසේ කියයි:

මට, ''චේ'' යනු මගේ ජීවිතයේ වැදගත්ම, ආදරණීයම කොටසයි. ඒකෙන් මට හුඟක් දේවල් ඇඟවුනා. අන් සියල්ල එයට දෙවැනි වුනා. මගේ වාසගම, මගේ ක්‍රිස්තියානි නම නොවැදගත්, පුද්ගලික සුළු විස්තරයක් බවට පෙරලුනා!

[මතු සම්බන්ධයි.]
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Argentine Marxist revolutionary, Ernesto Che Guevara, Alberto Granado
පැරණි මාදිලියෙන් ලැබුණු ප්‍රතිචාර-
R.maraya මෙහෙම කියනවා :
maru

කිවුව වෙලාව- 2010-12-16 06:37:20
No Name මෙහෙම කියනවා :
You can watch "Motor Cycle Diary" Film

කිවුව වෙලාව- 2010-10-16 00:15:57
PIYANKARAGE BANDULA JAYAWEER මෙහෙම කියනවා :
HOW IS SRI LANKAN DOCTORS ? IF THEY CAN EVEN FIND ' WHO IS CHE GUEVARA?' ACTUALLY ONE DOCTOR POINTING MY CHE T-SHIRT ASK ME " KAUDA ANE CHE GUEVARA ? "

කිවුව වෙලාව- 2010-10-05 04:19:06
තුෂාරි ප්‍රියංගිකා මෙහෙම කියනවා :
සමනළුන්ට වෙඩි තියන්නෙ කොහොම ද?
(එක වෙඩිල්ලක්වත් නැතුවම විප්ලවය කරන්න වෙනවා.)

...............
**04 වැනි කොටස කියවන්නයි බලන් ඉන්නෙ.


කිවුව වෙලාව- 2010-10-01 00:15:33
mahendra kumara මෙහෙම කියනවා :
that translation very good kuoobiya i wish you all the best.
kumara

mahendra kumara

kumarajpm@yahoo.com


කිවුව වෙලාව- 2010-09-30 21:06:56
sujeewa මෙහෙම කියනවා :
menna me kella suvisheshiyi:

"මට මගේ වෛද්‍ය අධ්‍යාපනය පටන් ගත් කාලයේ විප්ලවවාදී අරමුණු තිබුණේ නැහැ. අනෙක් අය වාගෙම මමත් සාර්ථකත්වය ට ආශා කළා. මගේ සිහිනය වුනේ ප්‍රකට පර්යේෂකයෙකු වෙන එක; මනුෂ්‍යත්වයට සේවය කරන්නට පුළුවන් විදිහේ කිසිවක් සොයාගැනීම හෝ නිපදවීම. නමුත් විවිධ හේතු නිසා, මගේම කැමැත්තත් නිසා ඇමරිකාව පුරා කළ සංචාර වලින් මම වෙනස් වුනා. මිනිසුන්ගේ දුගී බව, කුසගින්න, රෝගාදියෙන් ඔවුන් විඳින පීඩාව ගැන මට විශාල අවබෝධයක් - ප්‍රායෝගික දැනුමක් ලැබුනේ මේ ගමන් වලින්. මං දැන ගත්තා කුසගින්නේ මිය යන රෝගීන් බේරා ගන්නට මා සතුව තිබූ කිසිදු අරමුණක් ප්‍රමාණවත් නොවෙන බව. මිනිස්සු උන්නේ මර්දනයෙන් සහ මන්දපෝෂණයෙන් අවමානයට පත් කරවලා. මහා පර්යේෂකයෙක් වෙලා වෛද්‍ය විද්‍යාවට විශාල දායකත්වයක් දෙනවා වාගේම පැහැර හැරිය නොහැකි වගකීමක් තියෙන බව මගේ හිත කියන්නට වුනා.
ඒ මේ පීඩිතයන් ගලවා ගැනීමේ වගකීමයි"


කිවුව වෙලාව- 2010-09-30 05:10:12
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
තවත් Viva Che
VIVA CHE! [6 කොටස] "නෑ ඔබට කොමියුනිස්ට්වාදියෙක් විය නොහැකියි...! ඔබ තරම් හොඳ මිනිසෙකුට...!"
VIVA CHE! [5 කොටස] "අප මේ සටන දැනටමත් දිනා තිබේ!"
VIVA CHE! [4 කොටස] "විප්ලවාදී වෛද්‍යවරයෙකු වීමට- ඔබට විප්ලවයක් අවශ්‍යයි!"
VIVA CHE! [2 කොටස] ඉතිහාසය වෙනස් කළ සයිකල් සවාරිය
VIVA CHE! [1 කොටස] මිනිසෙක් මිය යා යුත්තේ කුමක් වෙනුවෙන් ද?
BoondiLets
ආනන්ද මෛත්‍රෙය හිමි ආගම්වාදීන්, ජාතිවාදීන් ගැන....
ආගම්වාදීන්, ජාතිවාදීන් අන්ධයන් පෙළක් වැනිය. මුලින් සිටින්නා ද නොදකියි, මැද සිටින්නා ද නොදකියි- පිටුපසින් සිටින්නා ද නොදකියි.

-බලන්ගොඩ ආනන්ද මෛත්‍රෙය මහනාහිමි (1896- 1998)
What's New | අලුතෙන්ම
Cine| අසන්ධිමිත්තා- වෘත්තයෙන් ආපස්සට

3-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) සාහිත්‍යය හෝ සිනමාපට තවදුරටත් සාම්ප්‍රදායික ආකෘතියම නොපතයි. රසවිඳින්නන්ව සාමාන්‍ය කතාවකින් නළවාදැමීමට නොහැකිය. තවදුරටත් ඔවුහුද හුරුපුරුදු නිර්මාණ ස්වභාවයම නොපතති. නිර්මාණකරුවකු... [More]
Cine| රාමු තුළ යළි රාමු වුණු "දැකල පුරුදු කෙනෙක්"

6-Mins

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) මේ යුගය ඡායාරූප හා කැමරා යුගයක් වන අතර වෘත්තීය හෝ අර්ධවෘත්තීය කැමරා භාවිත කරන ආධුනිකයා පවා අධි සුන්දරත්වයෙන් යුතු ඡායාරූප... [More]
අදහස්| To Sir, With Love!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) To Sir With Love යනු මීට වසර 28 කට පමණ ඉහතදී කළු සුදු ටෙලිවිෂන් තිරයකින් මා බැලු චිත්‍රපටයකි. එය එතෙක්... [More]
වෙසෙස්| මැදියම් රැයේ වාහනවලට අතවනන සුදු හැඳි ගැහැනිය

5-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) අද මෙන් මහජනයා හෝ රථවාහන බහුල නොවූ මීට දශක හය හතකට පෙර ඇතැම් දිනවල මැදියම් රැය ආසන්නයේ දී කොළඹ බොරැල්ලේ... [More]
ඔත්තු| හෙල්මලී ගුණතිලකගෙන් 'සහස් පියවර'

5-Secs

හෙල්මලී ගුණතිලක විසින් රචිත පළමු කෙටිකතා එකතුව වන 'සහස් පියවර' කෘතිය මුද්‍රණද්වාරයෙන් එළි දක්වා තිබේ.... [More]
පොත්| ඉණෙන් හැලෙන කලිසමක් රදවා ගන්න තතනමින්...

2-Mins

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) පුද්ගල නාමයක්, වාසගමක් දුටු කල්හි ඔහුගේ ජාතිය/ ආගම/ කුලය/ ලිංගය/ ග්‍රාමීය, නාගරිකබව සිතියම් ගත කිරීම සාමාන්‍ය පුරුද්දක්. නමුත් "ඩොමිනික් චන්ද්‍රසාලි"... [More]
කෙටියෙන්| මොන එල්ලුං ගස් ද?

10-Secs

(සුරත්) කුඩුකාරයෝ ටික විජහට එල්ලාලා
බේරා ගනිමු රට ඒකයි හදිස්සිය
මෙත්පල් මැතිඳු මුර ගානා හැටි දැකලා
ගිරවා මගේ දුන්නා එල ටෝක් එකක්

"එල්ලිය යුතු එවුන් දා ගෙන රෙදි අස්සේ... [More]
පොත්| උමතු වාට්ටුවට අප්පචිචී ඇවිත්!

6-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) 'උඹට එහෙම යන්න බැහැ උඹ ඉන්න ඕනෙ මම ළඟ. මගේ හෙවණැල්ලෙන් මිදෙන්න උඹට බැහැ.'
(-41 පිට)

'මම ගල් ගැහී අප්පච්චී දෙස බලාගෙන... [More]
රත්තරං ටික| මෙන්න බත් කූරෙක්!

28-Secs

මත්සුවා බැෂෝ යනු කෘතහස්ත ජපන් කවියෙකි. බැෂෝගෙ කවිකාර කම දැක දිනක් ඔහුගේ ශිෂ්‍යයෙකු ද කවියක්... [More]
කවි| ජානූ! පේ‍්‍රමයෙන් විතැන් විය හැකි දැයි මට කියන්න

24-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) එකින් එක මතක අහුලමි
මංජුසාවකි හදවත මතක අහුරමි
සීත හිමයේ මිදුණු හිමකැටිති යට
ඔබට කවි ලියා සඟවමි
ජානූ!
පසුපස සෙවණැල්ල සේ ඇදෙමි... [More]
පොත්| සෞන්දර්යය වෙනුවට කටු අතු- අපේ යුගයේ උරුමය!

13-Mins

(චූලානන්ද සමරනායක) කිවිඳියකගෙ කාව්‍ය ග‍්‍රන්ථයක් එළිදක්වන මොහොතක ඇගේ කවියට ප‍්‍රවේශ වෙන්න වඩාම සුදුසු මාවත මොකක්ද? මේක ටිකක් විසඳගන්න අමාරු ප‍්‍රශ්ණයක්. මොකද අද... [More]
ඔත්තු| 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්'- දෙසැ. 01

11-Secs

මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්ගේ 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්' කාව්‍ය... [More]
වෙසෙස්| වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව

1-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ලංකාවේ ඉහළ "අලෙවි වටිනාකමක්" ඇති, ‘අනුහස් ඇති’ ගුප්ත වස්තුවකි වාලම්පුරිය. මෙම ‘වටිනාකම’ තීරණය වන්නේ එහි ඇති ද්‍රව්‍යමය වටිනාකම හෝ වෙනත්... [More]
පොත්| "මතක වන්නිය" හෙවත් උතුරේ ශේෂ පත්‍රය

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) කලා කෘතියකින් භාවමය කම්පනයක් ඇතිකළ හැකි නම් එයට කිසියම් සමාජ බලපෑමක් සිදුකළ හැකිය. එසේ කම්පනයත්, පශ්චාත්තාපයත් ජනිත කළ, දමිළ බසින්... [More]
අදහස්| විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) පසුගිය සියවසේ මිනිස් ශිෂ්ඨාචාරය මුහුණපෑ ප්‍රධාන මාරක අභියෝග තුන වුයේ වසංගත, සාගත හා සංග්‍රාමයන්ය. ඒ සියවස තුල එසේ ඉන් මියැදුන... [More]
කරන්ට්ස්| "අඟ"

19-Secs

(උපුල් සේනාධීරිගේ) අංඟ පුලාවකට නැති මිනිස්සු
තම හිස අත ගෑහ
අඟක්... ඔව් අඟක්
රයිනෝසිරසක හැඩගත් අඟක්
මොළයක් නැති සිරසක්
තෙතක් නැති හදවතක්... [More]
වෙසෙස්| ඇනා කැරනිනා සහ ඇනා ස්ටෙපානොව්නා

7-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ලියෝ තෝල්ස්තෝයි විරචිත ඇනා කැරනිනා නවකතාවේ ප්‍රධාන කථා නායිකාව වන ඇනා අර්කෙඩියෙව්නා කැරනිනා නමැති චරිතය ගොඩනැංවීම සඳහා තෝල්ස්තොයිට කාන්තාවන් කිහිප... [More]
පරිවර්තන| යෑම සහ ඒම අතර

20-Secs

(ඔක්තාවියෝ පාස් | නිලූක කදුරුගමුව) තම විනිවිද පෙනෙනබව සමඟ
ආලයෙන් බැඳුණු දහවල
අවිනිශ්චිතව ටැග්ගැහෙයි
යෑම සහ නැවතීම අතරමැද.
මුළු ලෝකයම නිසලව නැලැවෙන
මුහුදු බොක්කකිය දැන් වටකුරු පස්වරුව.... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook